Heb het al nagevraagd. Krijg vanzelf antwoord thnx voor het meldenquote:Op zondag 14 december 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even een andere Mod of admin vragen
Graag gedaanquote:Op zondag 14 december 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het al nagevraagd. Krijg vanzelf antwoord thnx voor het melden
Werkt gewoon.quote:Op zondag 14 december 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel vreeemd bij google stond hij ook [ afbeelding ]
Ja hij is weer werkend gezetquote:Op maandag 15 december 2025 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werkt gewoon.
Bedankt, zal het zeker een kans geven.
Even de eerste aflevering zien, en dan beslissen of het de moeite waard is.
Dan zal je er wel heel veel hebben, ik heb dat altijd als het afgelopen was allemaal weggedaanquote:Op woensdag 17 december 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De meeste die ik zelf toen gemaakt heb heb ik nog wel ja
Zijn er behoorlijk wat inderdaad. Zolang ze me niet in de weg zitten wat opslag betreft vind ik het wel best. Soms komen ze nog wel eens van pasquote:Op woensdag 17 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal je er wel heel veel hebben, ik heb dat altijd als het afgelopen was allemaal weggedaan
Ik doe er als iets afgelopen is toch niets meer. Ik heb ze trouwens al lang niet meer gemaakt, zijn er zoveel die het doen dat ik gestopt benquote:Op woensdag 17 december 2025 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zijn er behoorlijk wat inderdaad. Zolang ze me niet in de weg zitten wat opslag betreft vind ik het wel best. Soms komen ze nog wel eens van pas
Ja vooral als ze feestjes ofzo hadden zag je vaak dezelfde gifs langskomen. Vond het ook leuker om opvallende random momenten te cappen dan de feestjes.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe er als iets afgelopen is toch niets meer. Ik heb ze trouwens al lang niet meer gemaakt, zijn er zoveel die het doen dat ik gestopt ben
JIj had altijd wel DE juiste momenten daar ben je wel goed inquote:Op woensdag 17 december 2025 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vooral als ze feestjes ofzo hadden zag je vaak dezelfde gifs langskomen. Vond het ook leuker om opvallende random momenten te cappen dan de feestjes.
ALtijd met die tong naar buiten als hij aan het drummen wasquote:Op woensdag 17 december 2025 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zijn er behoorlijk wat inderdaad. Zolang ze me niet in de weg zitten wat opslag betreft vind ik het wel best. Soms komen ze nog wel eens van pas
[ afbeelding ]
Haha die had sowieso vaak die lap eruit hangen, maar met drummen altijd.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd met die tong naar buiten als hij aan het drummen was
Jan WIllem was het of niet? Ben zo slecht in die namen onthoudenquote:Op woensdag 17 december 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha die had sowieso vaak die lap eruit hangen, maar met drummen altijd.
Bij zijn exit trok ie geloof ik z'n jas aan met die tong eruit.
Jan Willem inderdaad. Die hebben ze toen nog opgehaald uit de loods met de spelersbus van FC Twentequote:Op woensdag 17 december 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jan WIllem was het of niet? Ben zo slecht in die namen onthouden
O ja klopt.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jan Willem inderdaad. Die hebben ze toen nog opgehaald uit de loods met de spelersbus van FC Twente
Klopt, had van zo'n grote groep als bij EJVJL ook wel van meer verwacht dat die zich bij elk mogelijk moment voor de camera zouden zetten, maar dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja klopt.
Je hooort zelden als een programma afgelopen is nog iets van die mensen
Sasha is helemaal uit beeld gebleven zie Bern af en toe maar niets meer over Sashaquote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, had van zo'n grote groep als bij EJVJL ook wel van meer verwacht dat die zich bij elk mogelijk moment voor de camera zouden zetten, maar dat valt reuze mee.
Heb eigenlijk alleen die Quinty bij de Alleskunner VIPS gezien. En dan natuurlijk Erik en Moraima bij De Bondgenoten, maar verder volgens mij niemand.
Van de EJVJL stellen had ik eigenlijk ook alleen Sasha en Bern wel samen zien blijven, nooit verwacht dat ook Mexx en Martin nog steeds samen zouden zijn, of Wanda en Jasper, of dat Babette en Marciano toch nog wat geworden is. Dat is dan weer best veel op 40 man.
Nee rare combinatie ook wel, maar goed, als zij er blij mee zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sasha is helemaal uit beeld gebleven zie Bern af en toe maar niets meer over Sasha
Babette en Marciaono had ik helemaal niet verwacht
IK heb geen idee volg niet zoveel van die socialsquote:Op woensdag 17 december 2025 18:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee rare combinatie ook wel, maar goed, als zij er blij mee zijn
Heb trouwens ook wel het idee dat de oud-bondgenoten elkaar meer opzoeken dan de oud EJVJL lui doen. Misschien lijkt dat maar zo en meldt de ene groep zich gewoon wat meer op socials dan de andere.
Scheelt misschien ook wel dat EJVJL al weer langer geleden is en ook helemaal klaar is, terwijl de bondgenoten nog loopt. Dan kom ik op X nog wel eens wat dingen tegen.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee volg niet zoveel van die socials
O floris ook weg, wanneer gaat die er uit dan?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt misschien ook wel dat EJVJL al weer langer geleden is en ook helemaal klaar is, terwijl de bondgenoten nog loopt. Dan kom ik op X nog wel eens wat dingen tegen.
Zo zag ik net alweer wat foto's langskomen van Floris en Roma buiten de loods met Senna, El Che, Demi en Geert.
(altijd fijn die zekerheid dat sommigen ECHT vertrokken zijn haha!)
Na de finale net als Roma en Fatimaquote:Op woensdag 17 december 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O floris ook weg, wanneer gaat die er uit dan?
Ik zit zelf niet op X dat scheelt
Dan gan er dus drie wegquote:Op woensdag 17 december 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na de finale net als Roma en Fatima
Ja die 3 gaan sowieso, uit sommige promo's vallen wel meer conclusies te trekken, maar die 3 zouden sowieso vrijwillig gaan na de finalequote:
Het kunnen er zo maar 4 worden of meer dusquote:Op woensdag 17 december 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die 3 gaan sowieso, uit sommige promo's vallen wel meer conclusies te trekken, maar die 3 zouden sowieso vrijwillig gaan na de finale
Haha ja, dat eeuwige rekken, waardeloos.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kunnen er zo maar 4 worden of meer dus
We gaan het zien vanavon, hopelijk
Ja het kan maar eens zo zijn dat we de nieuwe morgen pas zien.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, dat eeuwige rekken, waardeloos.
IK heb ze samen gebracht en toen ze elkaar gevonden hadden was het rustigquote:
Lol en wel saai dan, moet toch juist wild worden dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ze samen gebracht en toen ze elkaar gevonden hadden was het rustig
Ze hadden zich terug getrokken en hadden een stukje prive opgezochtquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol en wel saai dan, moet toch juist wild worden dan.
Aha, dan wordt het rustig ja.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden zich terug getrokken en hadden een stukje prive opgezocht
Dan k je wel lieve Frummquote:Op donderdag 25 december 2025 06:22 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes... allemaal hele fijne en mooie feestdagen maak er iets moois van samen... en genieten vooral genieten van elkaar...❤️😘
🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️
Beterschap KinKi...🤗quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Fijne dagen allemaal!![]()
Ik grapte van de week in het topic van de bondgenoten dat ik kerst zou afzeggen om de rode kaart niet te missen. Maar heb daadwerkelijk afgezegd; ben hondsberoerd en wil de wat oudere van dagen die bij het kerstdiner aanwezig zijn niet aansteken. Shit happens, maar volgend jaar is er gewoon weer kerst
Dat is balen Kink. Beterschapquote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Fijne dagen allemaal!![]()
Ik grapte van de week in het topic van de bondgenoten dat ik kerst zou afzeggen om de rode kaart niet te missen. Maar heb daadwerkelijk afgezegd; ben hondsberoerd en wil de wat oudere van dagen die bij het kerstdiner aanwezig zijn niet aansteken. Shit happens, maar volgend jaar is er gewoon weer kerst
quote:
Thanks! Gewoon een flinke verkoudheid, kop als 'vol met watten' en snot uit de oren, je kent het wel. Timing is wat minder, maar een paar dagen lam en ik kan weer.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Gewoon een flinke verkoudheid, kop als 'vol met watten' en snot uit de oren, je kent het wel. Timing is wat minder, maar een paar dagen lam en ik kan weer.
Ja herkenbaar voor velen denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Gewoon een flinke verkoudheid, kop als 'vol met watten' en snot uit de oren, je kent het wel. Timing is wat minder, maar een paar dagen lam en ik kan weer.
Helemaal rond deze tijd, scheelt dat de top2000 bezig isquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja herkenbaar voor velen denk ik.
Ik ben hier ook aan het snotteren en niezen, je hebt mij aangestokenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal rond deze tijd, scheelt dat de top2000 bezig is
Oeps! Sorry! Jij ook beterschap dan!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier ook aan het snotteren en niezen, je hebt mij aangestoken
Thnxquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oeps! Sorry! Jij ook beterschap dan!
Inderdaad, het is te hopen dat het dan niet weken op zo'n laag pitje blijft sluimeren. Heb het liever een keer goed te pakken dat het daarna klaar is dan dat het niet wil doorzetten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Het is je vergeven.
Het is nog beginnend hier, hopelijk blijft het hierbij
Is ook zo. Ik ga het wel zien kan er toch geen invloed op uit oefenenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, het is te hopen dat het dan niet weken op zo'n laag pitje blijft sluimeren. Heb het liever een keer goed te pakken dat het daarna klaar is dan dat het niet wil doorzetten.
Ook weer zo, we moeten het er maar mee doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ga het wel zien kan er toch geen invloed op uit oefenen
We krijgen het er gratis bijquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, we moeten het er maar mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |