Haha ja, dat eeuwige rekken, waardeloos.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kunnen er zo maar 4 worden of meer dus
We gaan het zien vanavon, hopelijk
Ja het kan maar eens zo zijn dat we de nieuwe morgen pas zien.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, dat eeuwige rekken, waardeloos.
IK heb ze samen gebracht en toen ze elkaar gevonden hadden was het rustigquote:
Lol en wel saai dan, moet toch juist wild worden dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ze samen gebracht en toen ze elkaar gevonden hadden was het rustig
Ze hadden zich terug getrokken en hadden een stukje prive opgezochtquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol en wel saai dan, moet toch juist wild worden dan.
Aha, dan wordt het rustig ja.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden zich terug getrokken en hadden een stukje prive opgezocht
Dan k je wel lieve Frummquote:Op donderdag 25 december 2025 06:22 schreef Frummelie het volgende:
Lieve Fokkertjes... allemaal hele fijne en mooie feestdagen maak er iets moois van samen... en genieten vooral genieten van elkaar...❤️😘
🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️🌲⭐️
Beterschap KinKi...🤗quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Fijne dagen allemaal!![]()
Ik grapte van de week in het topic van de bondgenoten dat ik kerst zou afzeggen om de rode kaart niet te missen. Maar heb daadwerkelijk afgezegd; ben hondsberoerd en wil de wat oudere van dagen die bij het kerstdiner aanwezig zijn niet aansteken. Shit happens, maar volgend jaar is er gewoon weer kerst
Dat is balen Kink. Beterschapquote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Fijne dagen allemaal!![]()
Ik grapte van de week in het topic van de bondgenoten dat ik kerst zou afzeggen om de rode kaart niet te missen. Maar heb daadwerkelijk afgezegd; ben hondsberoerd en wil de wat oudere van dagen die bij het kerstdiner aanwezig zijn niet aansteken. Shit happens, maar volgend jaar is er gewoon weer kerst
quote:
Thanks! Gewoon een flinke verkoudheid, kop als 'vol met watten' en snot uit de oren, je kent het wel. Timing is wat minder, maar een paar dagen lam en ik kan weer.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Gewoon een flinke verkoudheid, kop als 'vol met watten' en snot uit de oren, je kent het wel. Timing is wat minder, maar een paar dagen lam en ik kan weer.
Ja herkenbaar voor velen denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Gewoon een flinke verkoudheid, kop als 'vol met watten' en snot uit de oren, je kent het wel. Timing is wat minder, maar een paar dagen lam en ik kan weer.
Helemaal rond deze tijd, scheelt dat de top2000 bezig isquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja herkenbaar voor velen denk ik.
Ik ben hier ook aan het snotteren en niezen, je hebt mij aangestokenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal rond deze tijd, scheelt dat de top2000 bezig is
Oeps! Sorry! Jij ook beterschap dan!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier ook aan het snotteren en niezen, je hebt mij aangestoken
Thnxquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oeps! Sorry! Jij ook beterschap dan!
Inderdaad, het is te hopen dat het dan niet weken op zo'n laag pitje blijft sluimeren. Heb het liever een keer goed te pakken dat het daarna klaar is dan dat het niet wil doorzetten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Het is je vergeven.
Het is nog beginnend hier, hopelijk blijft het hierbij
Is ook zo. Ik ga het wel zien kan er toch geen invloed op uit oefenenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, het is te hopen dat het dan niet weken op zo'n laag pitje blijft sluimeren. Heb het liever een keer goed te pakken dat het daarna klaar is dan dat het niet wil doorzetten.
Ook weer zo, we moeten het er maar mee doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ga het wel zien kan er toch geen invloed op uit oefenen
We krijgen het er gratis bijquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, we moeten het er maar mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |