Andy is wel grappigquote:Op maandag 17 november 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie RLS / [Videoland] Andy&Melissa
Ja kan wel om hem lachenquote:
Oh grappigquote:Op maandag 17 november 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan wel om hem lachen
Melissa ken ik, ze kwam wel eens bij mij thuis. Mijn dochter is een kennis van haar. Ze heeft haar toen leren kennen toen ze stage bij Melissa liep in de kapsalon. Maar toen was ze nog niet bij Andy. Mijn dochter komt een enkele keer nog wel bij haar. Ik zie haar niet meer.
Er komt ook nog een ander nieuw programma wilde net het persberichtplaatsten maar iemand was mij voor
Ik heb haar ook al heel lang niet meer gezien hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:07 schreef engine het volgende:
[..]
Oh grappighaar ken ik dan weer helemaal niet.
MOrguh Frummiequote:Op dinsdag 18 november 2025 04:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen @:Dotteke dankjewel weer lief..
Goodmorning...quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Frummie
TV / [NET5]De Juice met Yvonne Coldeweijer
RLS / [SBS6] Oh Oh Den Haag
Ja er gebeurd veel bij TV heb ik ook nog wat persberichten geplaatst en in F&Squote:Op dinsdag 18 november 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning...![]()
Jeetje wat zijn er toch veel RLS programma's
Thnx weer Dotje...^O^
Ooh dat is dan een beetje jammer..quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er gebeurd veel bij TV heb ik ook nog wat persberichten geplaatst en in F&S
Het staat overal verspreid, vind het zelf erg onoverzichtelijk
Ja en er is nog veeel meer, niet te doen om allemaal bij te houdenquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is dan een beetje jammer..
Nou echt hoor... we hebben we aardig wat te kijken...
Ooo echt.... nou voor mij heb je ook genoeg opgezocht ... hartstikke lief...quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en er is nog veeel meer, niet te doen om allemaal bij te houden
Ik ben gek op RLS vind het stiekem gewoon leuk als ze een beetje ruzie krijgen maar hou in m'n achterhoofd dat er veel gestuurd wordt...quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik schaam me altijd dat ik RLS leuk vind, maar er is zoveel van dat ik denk dat heel veel mensen het leuk vinden
Ja snap ikquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben gek op RLS vind het stiekem gewoon leuk als ze een beetje ruzie krijgen maar hou in m'n achterhoofd dat er veel gestuurd wordt...
Ja echt hé, ik zit me dan rot te lachen.... hihiquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap iken mee eens
Ik vraag me vaak ook over hoe mensen in hemelsnaam zich zo druk kunnen maken om zulke kleine dingen en dan losgaan als een ordinair ding
Ja, ze komen op mij, uitzonderingen daar gelaten, zo verwend op me over. En zo materialistisch. Het enige waar ze om geven is dure sieraden en kleding. Geen hobby's, geen lezen, geen interesses...quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Die vrouwen onder elkaar wat een volk... het blért aan een stuk door... maar ja dat is wel wat het voor ons leuk maakt... maar kan ook te gek hé haha
Ja het is af en toe zo decadent en dan nog is het niet goed.. om je rot te schamen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ze komen op mij, uitzonderingen daar gelaten, zo verwend op me over. En zo materialistisch. Het enige waar ze om geven is dure sieraden en kleding. Geen hobby's, geen lezen, geen interesses...
Zo ver van mijn bed-show dat ik het heerlijk vind
Ja verschrikkelijkquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het is af en toe zo decadent en dan nog is het niet goed.. om je rot te schamen.
Het gaat af en toe nergens over.. en toch blijven we kijken..![]()
Kijk jij ook naar Love Island Child
Nu niet meerquote:Op dinsdag 18 november 2025 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand problemen met Cloudflare?
6 meiden, 6 knullen worden in een mooie villa in het buitenland gedropt en hopen daar de ware liefde te vinden en dat gaat gepaard met de nodige ruzies... en op een gegeven moment komen er 6 nieuwe meiden en jongens en dan gebeurt er van alles hahaquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk
Ze wonen alsof ze heek elitair zijn, maar in de volkswijk waar ik woon zijn de mensen socialer en wekgemanierd...
Nee ken alleen de naam
Wat is het eigenlijk voor een serie?
Ik ga het binnenkort eens bekijkenquote:Op donderdag 20 november 2025 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
6 meiden, 6 knullen worden in een mooie villa in het buitenland gedropt en hopen daar de ware liefde te vinden en dat gaat gepaard met de nodige ruzies... en op een gegeven moment komen er 6 nieuwe meiden en jongens en dan gebeurt er van alles haha
Ik weet niet of het jouw ding is..
Zeg dat wel! Waar zijn die bekend van? Die koppen ken ik ergens vanquote:Op donderdag 20 november 2025 12:38 schreef Frummelie het volgende:
Zo die Melissa en Andy... kanonne zeg... die kinderen wat een over het paard getilde verwende snotapen zijn dat zeg... maar wel lol om naar te kijken met soms een beetje ergernis, beetje veel wel...
Ja ook wel verliefde stelletjes... maar ook jaloezie.. van alles wat...😉quote:Op donderdag 20 november 2025 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort eens bekijken
Dramatique is altijd leuk, eens zien of het niet teveel liefdesgezeur is
Klinkt als potentieel leukquote:Op donderdag 20 november 2025 12:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook wel verliefde stelletjes... maar ook jaloezie.. van alles wat...😉
Op donderdag 20 november 2025 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm...misschien van dat laatste,ik heb nog ooit van die naam gehoord en weet behalve Van Der Sar geen spelersnamenquote:Op donderdag 20 november 2025 12:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook wel verliefde stelletjes... maar ook jaloezie.. van alles wat...😉
[..]
Andy van der Meijdev is een oud voetballer en ze hebben al eerder een rls programma gehad
Jep op Videoland..quote:Op donderdag 20 november 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als potentieel leuk
Binnenkort eens een aflevering kijken
Videoland toch? Hoezo mag dit wel, mag EOTB wel, maar Temptation is te erg
Temptation vond ik heerlijk... net zoals EOTB, vechten en vrijen... net teveel zodat je ongemakkelijk wordt.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep op Videoland..
Nou ik moet je eerlijk zeggen dat ik Temptation een ordinair zooitje vind... dan is love Island echt zoetsappig... Hahah
Ik weet ook niks van voetbal maar als het Ned elftal speelt dan doe ik wel lekker mee hoor...quote:Op donderdag 20 november 2025 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm...misschien van dat laatste,ik heb nog ooit van die naam gehoord en weet behalve Van Der Sar geen spelersnamen
Voetbal boeit me niet, de hele straat met kampioenschappen oranje en ik wandel door de straat om die kijkende mensen te bekijken
Wat is EOTB ook alweer?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Temptation vond ik heerlijk... net zoals EOTB, vechten en vrijen... net teveel zodat je ongemakkelijk wordt.
Ex On The Beachquote:
Oh nee... ik weet net wat buitenspel is, verder weet ik niks van voetballen en vind het het niks aan. Gewoon langs de wat volksere straatjes lopen waar mensen in de tuin op bierkratten te zitten kijken en dan kijk ik naar de kijkers, dat is leuk. Wat die mannetjes op het scherm doen, maakt me niet warm of koudquote:Op donderdag 20 november 2025 13:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van voetbal maar als het Ned elftal speelt dan doe ik wel lekker mee hoor...
Ja... weet je, die titel trekt me al minder... daarom nooit gekekenquote:Op donderdag 20 november 2025 13:09 schreef Frummelie het volgende:
Dan vind jij love island te soft ben ik bang haha
Haha dat is ook leuk mensen kijken... hier heb ik dat niet, hier is het vrij rustig... zeg maar saai...quote:Op donderdag 20 november 2025 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ex On The Beach
(over ordinair gesprokenerger kan gewoon niet)
[..]
Oh nee... ik weet net wat buitenspel is, verder weet ik niks van voetballen en vind het het niks aan. Gewoon langs de wat volksere straatjes lopen waar mensen in de tuin op bierkratten te zitten kijken en dan kijk ik naar de kijkers, dat is leuk. Wat die mannetjes op het scherm doen, maakt me niet warm of koud
Je weet wel reclame te maken hequote:Op donderdag 20 november 2025 13:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha dat is ook leuk mensen kijken... hier heb ik dat niet, hier is het vrij rustig... zeg maar saai...
Have fun!quote:Op donderdag 20 november 2025 13:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens even Paradise hotel kijken...
Laters lieve Fokkertjes 😘
Nou ook toevallig, ik type net dat ik Paradise ga kijken..quote:Op donderdag 20 november 2025 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet wel reclame te maken he
Paradise Hotel moet ik ook nog een aflevering van zien. Met vijf minuten was ik al klaar na de eerste poging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |