abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219289208
NET5 lanceert nieuwe dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

Vanaf maandag 5 januari start NET5 met De Juice: een dagelijkse talkshow waarin het belangrijkste entertainmentnieuws van de dag wordt besproken, met aan het hoofd van de tafel ‘The Queen of Juice’ Yvonne Coldeweijer. De Juice onthult de waarheid áchter het nieuws, zonder verborgen agenda’s; de showbizzwereld door de ogen van Yvonne.

Iedere werkdag nemen een aantal authentieke en welbespraakte persoonlijkheden plaats aan tafel naast Yvonne om samen de juice van de dag te bespreken. Hoe zit het nou echt met het liefdesleven van die bekende influencer? Waarom gaat die bekende rapper voor de zoveelste keer vreemd? En hoe staat het met de meest bekende familievete van Nederland? In dit programmawordt iedere werkdag de echte wereld achter de showbizz blootgelegd.

Yvonne Coldeweijer: “De Juice is precies het programma dat ik zelf miste: eerlijke gesprekken over wat er écht speelt in de showbizz. Een talkshow die zegt waar het op staat, met mensen aan tafel die oprecht zijn, maar waar je ook mee kan lachen. De welverdiende me-time na een drukke dag, als de kleine in bed ligt en de vaatwasser draait; iets waar ik zelf elke dag voor zou gaan zitten.”

De Juice breekt met het gebruikelijke entertainmentformat: geen promotiepraatjes en het te vriend houden van de sterren, maar eerlijke gesprekken over datgene waar iedereen stiekem nieuwsgierig naar is.

De Juice is vanaf maandag 5 januari elke werkdag om 20.00 uur te zien bij NET5.
Bron en foto:Talpa
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Admin zondag 14 december 2025 @ 13:16:49 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219491566
Up
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 14 december 2025 @ 13:48:42 #3
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219491867
Dat is uitgesteld.

SHO / Yvonne Coldewijer krijgt dagelijkse roddelshow

Yvonne lijkt niet zo goed met mensen om te kunnen gaan.
2025-jaarlijst
  Admin zondag 14 december 2025 @ 14:43:29 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219492443
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 13:48 schreef Eightyone het volgende:
Dat is uitgesteld.

SHO / Yvonne Coldewijer krijgt dagelijkse roddelshow

Yvonne lijkt niet zo goed met mensen om te kunnen gaan.
Ik wel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')