Ja... ik denk er bewust niet over na... misschien dom, maar hier gaan ze voor mijn gevoel er wel ver inquote:Op maandag 17 november 2025 11:31 schreef Frummelie het volgende: [..] Nou ik geloof wel in aansturing en wel bij heel veel programma's het druipt er soms vanaf... ik snap gewoon niet dat iedereen het pikt.. Ik zat gisteren even naar de alleskunner vips te kijken waar je ook Silvia weer tegenkomt daar heeft ze ook zo'n grootsmoel.... dus het is wel een meid met een grote b.k
En dan krijgt ze ook nog de brief waardoor ze de beslisser wordtquote:Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
Ik laat het bij 3 afleveringen. Zwaard van Sylvia is niks voor mij. Erger me er mateloos aan, jammer, want concept vind ik wel aardig, maar dit is niet te doen
Is toch niet dom als je er bewust niet over nadenkt... en de een ziet het zus en de ander ziet het zo haha..😉quote:Op maandag 17 november 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik denk er bewust niet over na... misschien dom, maar hier gaan ze voor mijn gevoel er wel ver in
Die vrouw mag ik gewoon niet zo, denk iksorry
Dat was mij "te toevallig"quote:Op maandag 17 november 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan krijgt ze ook nog de brief waardoor ze de beslisser wordt
Dat heb ik nooit gekekenquote:Op maandag 17 november 2025 11:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is toch niet dom als je er bewust niet over nadenkt... en de een ziet het zus en de ander ziet het zo haha..😉
Nou ik moet eerlijk zeggen in de Bachelorette vond ik haar hartstikke leuk... maar in dit programma vind ik haar vreselijk... gestuurd of niet..
Ooooooh je bent de Fok-maffiaquote:Op maandag 17 november 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie, je krijgt zo een tikkie, het was deel 59 en niet 58 heb het even aangepast voor jeping ping de kassa rinkelt weer eens een keertje
Oooooi ik dacht dat het automatisch ging... hahaquote:Op maandag 17 november 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie, je krijgt zo een tikkie, het was deel 59 en niet 58 heb het even aangepast voor jeping ping de kassa rinkelt weer eens een keertje
Ja echt hé...quote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooh je bent de Fok-maffia
Zal je matsen deze keerquote:Op maandag 17 november 2025 11:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooooi ik dacht dat het automatisch ging... haha
Ja hoor gooi maar weer op dat Tikkie hatsjikidee... ook weer duurder geworden zeker of komt er een wintertoeslag bovenop...😂
quote:Op maandag 17 november 2025 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die vrouw
Ik zou maar oppassen als ik jou was
Ja en een vrijstelling, nahhh het kan niet op voor Sillyquote:Op maandag 17 november 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan krijgt ze ook nog de brief waardoor ze de beslisser wordt
Agh Dotje levensgevaarlijk...quote:Op maandag 17 november 2025 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die vrouw
Ik zou maar oppassen als ik jou was
Zo cynisch daaroverquote:Op maandag 17 november 2025 11:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en een vrijstelling, nahhh het kan niet op voor Silly
Ben benieuwd of ze er achter komen wie niet mee gestemd heeftquote:Op maandag 17 november 2025 11:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en een vrijstelling, nahhh het kan niet op voor Silly
Nou in EJVJL werd ook flink gestuurd hoor...quote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was mij "te toevallig"
[..]
Dat heb ik nooit gekekendus geen flauw idee
En voor mijn vermaak denk ik er zo min mogelijk over na
Anderzijds met destijds (ja daar gaan we weer) livestreams moeilijker alles te sturen. En zag je bij bijvoorbeeld EJVJL hoe dingen in de uitzending compleet anders was dan in de streams
DBG zet ik nu meer uit gewoonte aan... Vanavond toch maar dat kookprogramma testen
Ja ik ben ook benieuwd.... ja dat gaat mega hard 3 afleveringen en een tonnetje minder... die gaan met lege handen en een stevige handdruk naar huis...quote:Op maandag 17 november 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er achter komen wie niet mee gestemd heeft![]()
Nog even en de pot is leeg als dat iedere week zo gebeurd
Ja... vrees dat je gelijk hebtquote:Op maandag 17 november 2025 11:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou in EJVJL werd ook flink gestuurd hoor...
Ik kijk de Bondgenoten altijd later terug op kijk tv ..
Ik kan sowieso niet en kijken naar de BGN en ouwenelen in de chat daar word ik zo onrustig van... haha
Oooh echt, jij hebt Fok erbij nodig..ohh ik kan en wil dat niet... ik wil echt geconcentreerd de afleveringen kijken...hdpquote:Op maandag 17 november 2025 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vrees dat je gelijk hebt
Zonder Fok kan ik er niet het programma aan
Of een boek of Fok
(ach... moet echt stoppen met die nonsens... krijg er breinrot van)
Haha, het is te erg voor mij om geconcentreerd te kijken (en ja... kijk wel Below Deck graag... al moet ik bij die huisdames wel echt ook wat doen)quote:Op maandag 17 november 2025 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh echt, jij hebt Fok erbij nodig..ohh ik kan en wil dat niet... ik wil echt geconcentreerd de afleveringen kijken...hdp
Breinrot hahaha, ik lig in een kreukie... jij bent ook een gekkie hoor..🤗
Below Deck is ook 1 van m'n favo'squote:Op maandag 17 november 2025 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha, het is te erg voor mij om geconcentreerd te kijken (en ja... kijk wel Below Deck graag... al moet ik bij die huisdames wel echt ook wat doen)
Ach... die rot komt misschien ook wel door een boek dat ik lees. Over zombies
Jaaa Below Deck is stop en het hele jaar door. Elke dinsdag bij het ontbijtquote:Op maandag 17 november 2025 12:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Below Deck is ook 1 van m'n favo's
Dat speelt wel mee denk ik haha
Ja lekker hé, ik hou wel van dit weer... echt sinterklaas weertje.. hier heftige windstoten... nou ik ga nu echt m'n serie kijken...quote:Op maandag 17 november 2025 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het waait zo hard dat ik de luchtstroom gewoon voel in mijn woonkamer. En ja, de schuifjes staan dicht en het raam is ook dicht.
Die luchtstroom in mijn woonkamer mag wel wegquote:Op maandag 17 november 2025 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker hé, ik hou wel van dit weer... echt sinterklaas weertje.. hier heftige windstoten... nou ik ga nu echt m'n serie kijken...
Have fun..🎊💃🎊
Ja super... ik heb ze niet allemaal gezien hoor want ik heb allang geen hayu meer.quote:Op maandag 17 november 2025 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa Below Deck is stop en het hele jaar door. Elke dinsdag bij het ontbijt
Kapitein Sandy en Jason en Kerrie en en en Fraiser en en en allemaal leuk
Je kan altijd een grotere freak vinden en in jouw geval ben ik die grotere freakquote:Op maandag 17 november 2025 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja super... ik heb ze niet allemaal gezien hoor want ik heb allang geen hayu meer.
Ja Sandy vind ik een schatje..
Ik kijk dan op Star Channel maar dat is allemaal ouwe meuk, zal zo weer eens even kijken...
Neej dat is niet fijn, dat snap ik. Is niet op te lossen met een tochstripje oid.quote:Op maandag 17 november 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die luchtstroom in mijn woonkamer mag wel wegmaar zit heerlijk te kijken naar het stormachtige weer. Eens zien of Sinterklaas hier komt
SuccesIk doe ook een poging tot serie kijken. Alleen Fok leidt me af
Veel plezier...quote:Op maandag 17 november 2025 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh en Beauty and the Nerd staat online. Zag een review van Rijk Hofman, moet dat echt even gaan kijken. Net zoals Dames in de Dop. Ook niet afgekeken
Het ligt aan het kozijn, die is zo luchtlek als een mandje. Dus een tochstrip is gewoon niet afdoendequote:Op maandag 17 november 2025 12:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja super... ik heb ze niet allemaal gezien hoor want ik heb allang geen hayu meer.
Ja Sandy vind ik een schatje..
Ik kijk dan op Star Channel maar dat is allemaal ouwe meuk, zal zo weer eens even kijken...
[..]
Neej dat is niet fijn, dat snap ik. Is niet op te lossen met een tochstripje oid.
Ja heerlijk hé, ik hou d'r ook van.. hahaha... je weet maar nooit hé...
Nou lekker dan... klusje voor de woningbouwvereniging...quote:Op maandag 17 november 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het ligt aan het kozijn, die is zo luchtlek als een mandje. Dus een tochstrip is gewoon niet afdoende
In theorie volgend jaar een renovatiequote:Op maandag 17 november 2025 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker dan... klusje voor de woningbouwvereniging...
Hahaha je kan gewoon niet zonder mijquote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik ben nu echt weg...
Toedeliee...
Nou echt hé, nou ik vind het ook gezellie echt waar..🤗quote:Op maandag 17 november 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In theorie volgend jaar een renovatie
[..]
Hahaha je kan gewoon niet zonder mij
Fijne dag
Aws! Sowieso gezellig jaquote:Op maandag 17 november 2025 13:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé, nou ik vind het ook gezellie echt waar..🤗
Thnx jij ook een fijne dag..
Haha succesquote:Op maandag 17 november 2025 13:20 schreef Frummelie het volgende:
Oooo heerlijk 19 afleveringen bingen... love.. lekker makkelijk eten is allemaal al klaar hatsjikidee...
Ja toch... niet dan, dat is echt Haagsquote:Op maandag 17 november 2025 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Sowieso gezellig ja
Hier de huisdames
Groot drama! Iemand liet foto's zien van een ander waarop ze "dik" is. Iedereen overstuurquote:Op maandag 17 november 2025 13:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja toch... niet dan, dat is echt Haags
Ja dat is netjes huisdames...👍
Op Fok?quote:Op maandag 17 november 2025 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groot drama! Iemand liet foto's zien van een ander waarop ze "dik" is. Iedereen overstuur
Ooooooo ik dacht al... geen catfight? Hiquote:
Hahaha ze lopen nu achter elkaars rug te miepenquote:Op maandag 17 november 2025 14:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooooooo ik dacht al... geen catfight? Hi
Aflevering 1 is net bezig en d'r is al een partij bonje...hdp....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |