en hier is waaromquote:Op zondag 16 november 2025 00:13 schreef cosmosis het volgende:
Gaat niet gebeuren, Jullie Fransen staan dat niet toe, lekker het verstopte afvoerputje dat Oost Belgie heet blijven supporten, wij hebben hetzelfde probleem met Limburg en Friesland
Leven in een land met 2 talen lijkt me sowieso vrij moeilijk ofwa? Je hebt standaard een afkeer binnen je landsgrenzenquote:Op zondag 16 november 2025 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik de Walen kunnen inruilen voor Nederlanders. Ik zou meteen akkoord gaan. Is ook logischer toch? Vlaanderen bij Nederland, De Walen een provincie in Frankrijk. Brussel kan zoals San Marino worddn
Misschien door alle politieke ellende die jullie daar meemaken? Dat wordt ook de nabij toekomst van Nederland, denk ik. Mij zou het niet uitmaken als de twee landen fuseren. Het wordt nog wel een dingetje met de belastingwet denk ik. Volgens mij zijn nieuwe auto's in België goedkoper.quote:Op zondag 16 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok blijkbaar heeft België spijt van de onafhankelijkheid in 1830.
Blijkbaar zijn wij Belgen zo wanhopig aan het worden..
Al hoewel ik redelijk mijn plan kan trekken in het Frans.quote:Op zondag 16 november 2025 00:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Leven in een land met 2 talen lijkt me sowieso vrij moeilijk ofwa? Je hebt standaard een afkeer binnen je landsgrenzen
Dit maakt de Vlaming zo boos, Er was laatst een reportage over de werkloosheid in Wallonië schrijnend was dat.quote:Op zondag 16 november 2025 00:17 schreef Moonversion het volgende:
[..]
en hier is waarom
[ afbeelding ]
Mag jij gokken waar de grens ligt tussen wallonie en vlaanderen
Tanganyika en Zanzibar zijn in 1964 gefuseerd om Tanzania te vormen.quote:Op zondag 16 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan jij 2 landen opnoemen die fuseerden in de laatste 100 jaar?
Noord- en Zuid-Jemen.quote:Op zondag 16 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan jij 2 landen opnoemen die fuseerden in de laatste 100 jaar?
Oost- en West-Duitsland.quote:
Tanganyika en Zanzibar.quote:
Nederland kan ze goed gebruikenquote:Op zondag 16 november 2025 00:17 schreef Moonversion het volgende:
[..]
en hier is waarom
[ afbeelding ]
Mag jij gokken waar de grens ligt tussen wallonie en vlaanderen
Ik denk dat de meeste Walen die echt willen werken al een baan hebben in Brussel, Luxemburg, Frankrijk of Wallonië zelf. Veel van de langdurig werklozen daar zijn waarschijnlijk financieel beter af met hun uitkering, of ze moeten grote aanpassingen in hun leven doen om aan werk te komen, zoals verhuizen en een andere taal leren.quote:
Wil je ook onze belastingen hebben?quote:Op zondag 16 november 2025 00:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Volgens mij zijn nieuwe auto's in België goedkoper.
Alleen jullie benzine prijzenquote:Op zondag 16 november 2025 11:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wil je ook onze belastingen hebben?
Je beseft dat het lange tijd anders is geweest en de Walen met de inkomsten uit de mijnen Vlaanderen gesubsidieerd hebben?quote:Op zondag 16 november 2025 00:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit maakt de Vlaming zo boos, Er was laatst een reportage over de werkloosheid in Wallonië schrijnend was dat.
Voorbeeld:
Iemand brak in 2018 zijn voet. Normaal zou in het slechste geval deze persoon in 2019 opnieuw aan het werk moeten gaan (ze deed een bureau job notabene ) In 2025 trekt ze nog steeds een ziekte uitkering hiervoor. Er is totaal geen controle in Wallonië
Over twee weken kom ik tanken oké, hou het nog even zoquote:Op zondag 16 november 2025 11:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker ja, was overlaatst 1,46/liter
Klopt.. maar dat is al behoorlijk lang geleden en wil niet zeggen dat wij dit nu tot in den treure terug moeten doen..quote:Op zondag 16 november 2025 11:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je beseft dat het lange tijd anders is geweest en de Walen met de inkomsten uit de mijnen Vlaanderen gesubsidieerd hebben?
Altijd hetzelfde grapjequote:Op zondag 16 november 2025 12:14 schreef RotatoR het volgende:
Zou ons alleen al miljarden kosten om de wegen te repareren.
Dat zijn er maar een paar en is inderdaad gestoordquote:Op zondag 16 november 2025 12:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Belgen hebben snelwegen met stoplichten, dus doe dat maar niet.
Zelfs zebrapaden, bijv. net buiten Antwerpen als je op de E34 richting Brugge rijdtquote:Op zondag 16 november 2025 12:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zijn er maar een paar en is inderdaad gestoord
Je vraagt je oprecht af welke debiel dat ooit bedacht heeftquote:Op zondag 16 november 2025 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs zebrapaden, bijv. net buiten Antwerpen als je op de E34 richting Brugge rijdt
Wat een kolderiek volkje is het toch ookquote:Op zondag 16 november 2025 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs zebrapaden, bijv. net buiten Antwerpen als je op de E34 richting Brugge rijdt
Het is in ieder geval de enige unificatie die in de EU-wetgeving vastgelegd is als toegestaan.quote:Op zondag 16 november 2025 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik de Walen kunnen inruilen voor Nederlanders. Ik zou meteen akkoord gaan. Is ook logischer toch? Vlaanderen bij Nederland, De Walen een provincie in Frankrijk. Brussel kan zoals San Marino worddn
Daarvan hebben we er in Nederland ook nog een paar. Een daarvan is de A59. Bij het knooppunt Hooipolder, de aansluiting van de A59 met de A27, kom je ook verkeerslichten tegen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Belgen hebben snelwegen met stoplichten, dus doe dat maar niet.
Maar moest je Wallonië kunnen inruilen voor Nederland...quote:Op zondag 16 november 2025 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Nee, gewoon nee.
En het is niet omdat een paar gare politiekers dit zeggen, dat dit wil zeggen dat daar een draagvlak voor is onder de bevolking.
En dan hou ik oprecht van Nederland en de Nederlanders![]()
Ik vermoed dat historisch jullie nog wel wat jaren te gaan hebbenquote:Op zondag 16 november 2025 12:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt.. maar dat is al behoorlijk lang geleden en wil niet zeggen dat wij dit nu tot in den treure terug moeten doen..
Zeker niet in deze tijden waarin 'alles' kan en er veel mogelijkheden zijn.
Plus de mijnen gingen al dicht in de jaren 70 in Wallonië, de onze begin jaren 90.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |