abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219276410
https://www.hln.be/binnen(...)-een-land~a27118d03/

Ok blijkbaar heeft België spijt van de onafhankelijkheid in 1830.

Blijkbaar zijn wij Belgen zo wanhopig aan het worden..

Maar op geschiedenis vlak zou dit een unicum zijn. Kan jij 2 landen opnoemen die fuseerden in de laatste 100 jaar? Zelf denk ik dat dit niet gaat werken om eerlijk te zijn. Te groot cultuur verschil. Nederland zou miljarden moeten investeren in wegen. Jullie krijgen dan wel weer de Antwerpse haven en manneken pis.

In het voetbal zou Ajax tegen Club Brugge en Anderlecht moeten spelen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  VIVA zondag 16 november 2025 @ 00:13:50 #2
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_219276439
Gaat niet gebeuren, Jullie Fransen staan dat niet toe, lekker het verstopte afvoerputje dat Oost Belgie heet blijven supporten, wij hebben hetzelfde probleem met Limburg en Friesland
What lies behind makes no sense in my mind
pi_219276502
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 00:13 schreef cosmosis het volgende:
Gaat niet gebeuren, Jullie Fransen staan dat niet toe, lekker het verstopte afvoerputje dat Oost Belgie heet blijven supporten, wij hebben hetzelfde probleem met Limburg en Friesland
en hier is waarom :')

Mag jij gokken waar de grens ligt tussen wallonie en vlaanderen
pi_219276536
Moest ik de Walen kunnen inruilen voor Nederlanders. Ik zou meteen akkoord gaan. Is ook logischer toch? Vlaanderen bij Nederland, De Walen een provincie in Frankrijk. Brussel kan zoals San Marino worddn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  VIVA zondag 16 november 2025 @ 00:29:43 #5
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_219276548
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik de Walen kunnen inruilen voor Nederlanders. Ik zou meteen akkoord gaan. Is ook logischer toch? Vlaanderen bij Nederland, De Walen een provincie in Frankrijk. Brussel kan zoals San Marino worddn
Leven in een land met 2 talen lijkt me sowieso vrij moeilijk ofwa? Je hebt standaard een afkeer binnen je landsgrenzen
pi_219276549
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok blijkbaar heeft België spijt van de onafhankelijkheid in 1830.

Blijkbaar zijn wij Belgen zo wanhopig aan het worden..
Misschien door alle politieke ellende die jullie daar meemaken? Dat wordt ook de nabij toekomst van Nederland, denk ik. Mij zou het niet uitmaken als de twee landen fuseren. Het wordt nog wel een dingetje met de belastingwet denk ik. Volgens mij zijn nieuwe auto's in België goedkoper.
pi_219276550
Zelf heb ik als Vlaming meer connectie met Nederland dan met Wallonië. Toch raar omdat te zeggen toch. Zelfs moest er geen FOK! zijn zou ik meer connectie hebben met Nederland dan met Wallonië

Ik weet meer over de tv zenders in Nederland dan in Wallonië, Ik weet meer over de politieke partijen in Nederland dan in Wallonië.
pi_219276551
Ben helemaal voor een veel diepere samenwerking. Een soort mini Unie.

Maar zie het liefst geen onrust of opsplitsing bij onze zeer gewaardeerde zuiderburen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219276554
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 00:29 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Leven in een land met 2 talen lijkt me sowieso vrij moeilijk ofwa? Je hebt standaard een afkeer binnen je landsgrenzen
Al hoewel ik redelijk mijn plan kan trekken in het Frans.
Toch is er geen grote afkeer
  VIVA zondag 16 november 2025 @ 00:32:28 #10
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_219276557
Vlaanderen bij NL, Friesland naar Duitsland, Limburg aan Frankrijk schenken, Het nieuwe NL zal een Walhalla zijn!
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 00:34:24 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219276560
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 00:17 schreef Moonversion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit maakt de Vlaming zo boos, Er was laatst een reportage over de werkloosheid in Wallonië schrijnend was dat.

Voorbeeld:

Iemand brak in 2018 zijn voet. Normaal zou in het slechste geval deze persoon in 2019 opnieuw aan het werk moeten gaan (ze deed een bureau job notabene ) In 2025 trekt ze nog steeds een ziekte uitkering hiervoor. Er is totaal geen controle in Wallonië
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 00:58:43 #12
236264 crew  capricia
pi_219276596
Maar waarom zou je je als Belg of Vlaming willen aansluiten bij Nederland?
Welk probleem denk je daarmee op te lossen?

Want puur uit economisch motief, is ook wel erg kaal.

Heb trouwens ook het gevoel dat het meer leeft in Vlaanderen dan in Nederland.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219276741
Maar belgie is goedkoper!
pi_219276742
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 03:23 schreef alexmarvel het volgende:
Maar belgie is goedkoper!
Daar kunnen we dus een eind aan maken. |:)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_219276748
quote:
Kan jij 2 landen opnoemen die fuseerden in de laatste 100 jaar?
Tanganyika en Zanzibar zijn in 1964 gefuseerd om Tanzania te vormen.
pi_219276749
quote:

Kan jij 2 landen opnoemen die fuseerden in de laatste 100 jaar?
Noord- en Zuid-Jemen. :+
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 16 november 2025 @ 05:22:36 #17
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_219276761
Liever de lucht in dan die infame Brabanders erbij.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 november 2025 @ 06:07:32 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219276781
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 03:47 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Noord- en Zuid-Jemen. :+
Oost- en West-Duitsland.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_219276784
Ik ben ook voor hoor, de 14e provincie van Nederland! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219276788
Fuseren met Vlaanderen lijkt me op zich okay, maar Frankrijk mag Wallonië hebben.
pi_219276834
Gewoon heel Wallonië in de fik steken opnieuw beginnen. Zelfs de Fransen schamen zich voor deze nietsnutten.
pindazakje
pi_219276902
Ga maar lekker naar Frankrijk toe. Ken geen enkele fatsoenlijke gemanierde Belg. En als je er één ziet kleeft er toch het ongemakkelijke van Dutroux aan.
U MAD?
  zondag 16 november 2025 @ 08:44:22 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219276945
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2025 06:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oost- en West-Duitsland.
Noord- en Zuid-Vietnam.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 november 2025 @ 08:47:01 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219276952
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Noord- en Zuid-Vietnam.
Tanganyika en Zanzibar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_219277153
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 00:17 schreef Moonversion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nederland kan ze goed gebruiken
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties