en hier is waaromquote:Op zondag 16 november 2025 00:13 schreef cosmosis het volgende:
Gaat niet gebeuren, Jullie Fransen staan dat niet toe, lekker het verstopte afvoerputje dat Oost Belgie heet blijven supporten, wij hebben hetzelfde probleem met Limburg en Friesland
Leven in een land met 2 talen lijkt me sowieso vrij moeilijk ofwa? Je hebt standaard een afkeer binnen je landsgrenzenquote:Op zondag 16 november 2025 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik de Walen kunnen inruilen voor Nederlanders. Ik zou meteen akkoord gaan. Is ook logischer toch? Vlaanderen bij Nederland, De Walen een provincie in Frankrijk. Brussel kan zoals San Marino worddn
Misschien door alle politieke ellende die jullie daar meemaken? Dat wordt ook de nabij toekomst van Nederland, denk ik. Mij zou het niet uitmaken als de twee landen fuseren. Het wordt nog wel een dingetje met de belastingwet denk ik. Volgens mij zijn nieuwe auto's in België goedkoper.quote:Op zondag 16 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok blijkbaar heeft België spijt van de onafhankelijkheid in 1830.
Blijkbaar zijn wij Belgen zo wanhopig aan het worden..
Al hoewel ik redelijk mijn plan kan trekken in het Frans.quote:Op zondag 16 november 2025 00:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Leven in een land met 2 talen lijkt me sowieso vrij moeilijk ofwa? Je hebt standaard een afkeer binnen je landsgrenzen
Dit maakt de Vlaming zo boos, Er was laatst een reportage over de werkloosheid in Wallonië schrijnend was dat.quote:Op zondag 16 november 2025 00:17 schreef Moonversion het volgende:
[..]
en hier is waarom
[ afbeelding ]
Mag jij gokken waar de grens ligt tussen wallonie en vlaanderen
Tanganyika en Zanzibar zijn in 1964 gefuseerd om Tanzania te vormen.quote:Op zondag 16 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan jij 2 landen opnoemen die fuseerden in de laatste 100 jaar?
Noord- en Zuid-Jemen.quote:Op zondag 16 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan jij 2 landen opnoemen die fuseerden in de laatste 100 jaar?
Oost- en West-Duitsland.quote:
Tanganyika en Zanzibar.quote:
Nederland kan ze goed gebruikenquote:Op zondag 16 november 2025 00:17 schreef Moonversion het volgende:
[..]
en hier is waarom
[ afbeelding ]
Mag jij gokken waar de grens ligt tussen wallonie en vlaanderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |