abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219279382
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 15:53 schreef Beppie12345 het volgende:
Waarom moest Judith alles en iedereen achter zich laten toen ze het huis kocht paar jaar geleden? En de keuken deugt niet?
Ze is naar Dronten verhuist omdat ze daar een huis kon kopen voor een goedkopere prijs dan in de stad waar ze altijd woonde. Ze wilde graag investeren in een huis omdat ze zo niet maandelijks een groot bedrag “weggooit” en volgens mij ook omdat ze door haar ziekte en onzekere toekomst Bob zo wat na kon laten.
pi_219279392
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja hier ben ik ook benieuwd naar, misschien een andere volger die het weet?
Vanwege haar ziekte icm financiën volgens mij. Ze heeft daardoor een goedkoper huis gekocht in de Noordoostpolder, ver van familie vandaan.
pi_219279531
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:24 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ze is naar Dronten verhuist omdat ze daar een huis kon kopen voor een goedkopere prijs dan in de stad waar ze altijd woonde. Ze wilde graag investeren in een huis omdat ze zo niet maandelijks een groot bedrag “weggooit” en volgens mij ook omdat ze door haar ziekte en onzekere toekomst Bob zo wat na kon laten.
Ik dacht dat ze in haar vorige woonplaats ook al een koophuis had maar dat ze een huis met minder hypotheeklasten nodig had.

Wat ik mooi vind om te zien is dat ze wat ‘makkelijker’ lijkt te worden met geld uitgeven. Alsof ze beseft dat ze nu leeft en daar samen met haar zoon meer van wil genieten en misschien geeft het medicijn haar ook wel vertrouwen in de zin van dat ze meer tijd heeft om te sparen.
pi_219279550
Judith:
Volgens mij wilde ze een huis met een tuin, ze had eerst een appartement. Maar was dat niet te betalen in haar vorige woonplaats.
Ik weet niet of het appartement koop of huur was.
pi_219279578
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Jacqueline is toch mede eigenaar van de zaak, zou zij dan ook zo'n giga inkomen hebben? Wel een eye-opener hoeveel je blijkbaar met kleding kunt verdienen. 🤯
Tussen die webshop en het stoppen bij haar vader zit een hele periode. Volgens mij doelde ze op het inkomen dat ze verdiende met het promoten van merken als influencer.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219279614
Sanneke gaat op vakantie en vraagt tips waar ze goed boodschappen kan doen. Het hoeft geen gezellig stadje te zijn, het gaat om de supermarkt en de DM.
Is nog nooit in mij opgekomen om voor een vakantie te vragen waar ik moet zijn voor mijn boodschappen. Ik doe juist liever geen boodschappen als ik op vakantie ben😬
pi_219279687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik begrijp vooral niet dat AM altijd doet alsof ze alles heeft meegemaakt wat er maar mogelijk is met haar “professionele pubers”. Volgens mij heeft ze echt schatten van kinderen die juist heel gemakkelijk en braaf zijn en héééél veel slikken wat betreft de nukken, de routines, de regels, de eigenaardigheden en de camera van AM.

Een puber die naar de stad of een winkelcentrum wil met vrienden, “doelloos” (als in: zonder boodschappenlijstje), daar kan ik me echt geen seconde druk om maken. En ik zou mezelf daarna ook geen veren in m’n reet steken omdat ik zo goed heb losgelaten, zoals zij nu doet omdat ze zo goed “grenzen en veilige keuzes” biedt, ze maakt dingen zo vaak onnodig groot en ingewikkeld. Pffff.
AM heeft echt hulp nodig, dit is een voorbeeld hoe ze haar eigen angst op haar kinderen projecteert. Zij is zelf mensenschuw en de enige reden om naar de mall te gaan is voor reclame voor de Stone. Anders heb je er blijkbaar niks te zoeken.
Stel je voor dat je kind een eigen leven gaat leiden, brrrr eng.
pi_219279744
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat op vakantie en vraagt tips waar ze goed boodschappen kan doen. Het hoeft geen gezellig stadje te zijn, het gaat om de supermarkt en de DM.
Is nog nooit in mij opgekomen om voor een vakantie te vragen waar ik moet zijn voor mijn boodschappen. Ik doe juist liever geen boodschappen als ik op vakantie ben😬
Oh man, de afhankelijkheid. Ik irriteer me ook mateloos aan hoe zij haar mond beweegt als ze praat en heeft ze ht nou over zwarte piet, mensen de les te lezen over wat ze daarvan zouden moeten vinden. Ik denk ook altijd dat ik haar door mn scherm ruik
pi_219279750
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is familie ding? Zus draagt volgens mij ook zelfde als gisteren
Is het zo vreemd om kleding 2 dagen achter elkaar te dragen als het nog schoon is en niet stinkt?
Want dan ben ik ook vreemd🤣
pi_219279863
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja hier ben ik ook benieuwd naar, misschien een andere volger die het weet?
Ja toen volgde ik haar niet of ze had geen account.
pi_219279878
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:59 schreef Post-its het volgende:

[..]
Is het zo vreemd om kleding 2 dagen achter elkaar te dragen als het nog schoon is en niet stinkt?
Ik vind het niet vreemd. Heb ook een trui die ik veel draag in stal en wei. Die ga ik echt niet elke dag wassen.
Ik vind haar sowieso wel leuk. Ze was bezig en zie echt geen probleem.
pi_219279917
quote:

[..]
O nee 2 dagen niet... maar naast Judith die al aan een week roze trui zit ga je toch anders kijken 🤷
pi_219280005
quote:

[..]
Ik draag kleding vrijwel altijd 2 dagen achter elkaar, maar geen 7 🙈
pi_219280020
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze in haar vorige woonplaats ook al een koophuis had maar dat ze een huis met minder hypotheeklasten nodig had.

Wat ik mooi vind om te zien is dat ze wat ‘makkelijker’ lijkt te worden met geld uitgeven. Alsof ze beseft dat ze nu leeft en daar samen met haar zoon meer van wil genieten en misschien geeft het medicijn haar ook wel vertrouwen in de zin van dat ze meer tijd heeft om te sparen.
Ja nu je het zegt, klopt het volgens mij dat dit ook gekocht was maar dat de lasten veel te hoog waren. Ook door minder inkomsten vanwege haar ziekte.
pi_219280021
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat ze maar 1x per week wast..
Het is ook niet alsof ze geen fysieke inspanning heeft geleverd in die trui met dat gesjouw met die trampoline.
🤢 ze heeft toch wel andere truien ook nog?
pi_219280026
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Jacqueline is toch mede eigenaar van de zaak, zou zij dan ook zo'n giga inkomen hebben? Wel een eye-opener hoeveel je blijkbaar met kleding kunt verdienen. 🤯
Ik denk dat het grootste gedeelte van insta komt? Zij heeft behoorlijk veel samenwerkingen
pi_219280039
quote:

[..]
Nee, dat is niet raar. Zelf doe ik dat niet maar ik vind alles gauw vies. Denk dat dat juist raar gevonden wordt.
pi_219280050
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 17:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
O nee 2 dagen niet... maar naast Judith die al aan een week roze trui zit ga je toch anders kijken 🤷
2 dagen is normaal, maar 7 dagen vind ik gewoon viezig
pi_219280083
Flip heeft een losse grote tand, dus dbm moet naar de spoedtandarts
pi_219280180
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 17:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sorry maar ik vind het echt absurd dat een spoedtandarts daar in mee gaat. Hij moest vroeg naar bed want doodmoe maar om 19.30 nog naar de tandarts kan wel. Ze hebben daar allemaal wel erg veel issues, wellicht tijd voor (gezins)therapie 🫣
pi_219280186
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 15:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maarten Geerts die boeillon schrijft. Ik snap dat het een klote woord is, maar doe een beetje moeite.
Ach, ik zag bij de echte schrijver 'dillema'.
pi_219280195
Bij hvk weer lekker droge spaghetti, gelukkig zie ik wel worteltjes op het bord (die dan weer niet opgegeten zijn)
pi_219280206
Lekker zooitje ook weer bij Sanneke. Peppie staat in de keuken, Mijan speelt met een lamp (waarvan de stekker in het stopcontact zit?!) en zij maar filmen vanaf de bank
pi_219280215
De dochter van minibelle die al 6 uur Engels huiswerk aan het doen is?!
pi_219280220
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 17:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
En moeders is natuurlijk weer in paniek, lekker voorbeeld voor je kinderen ook.
En hij is zo moe, maar een tripje naar de tandarts om 19.30u is niet te laat?

Een weekend geen spoedpost is een weekend niet geleefd.
Wel gek natuurlijk dat een grote mensen tand ineens los gaat zitten, dat dan weer wel. Maar om nou meteen in paniek te raken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')