of te wel je hebt er eigenlijk geen totaal zin in om heen te gaan.....quote:
Verstandig om dan even rust te pakken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik sla over vandaag. Ik heb morgen wedstrijd.
Dan alleen ernaquote:
Niet mee eensquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
soirtscholen zijn sowieso weggegooid geld inderdaad
eens abo hier en daar, maar dat is ook met streaming diensten moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
soirtscholen zijn sowieso weggegooid geld inderdaad
Ik las dat Scandinavië verbeterd is? Ik moet ook weer eens gaan rijden. Is wel ontspannend met een podcast erbij.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik ga allerlei huishoudelijke taken doen vandaag..
en ook nog sim rijden
Moet ik ook weer eens oppakken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat Scandinavië verbeterd is? Ik moet ook weer eens gaan rijden. Is wel ontspannend met een podcast erbij.
binnenkort komt nordic horizons dlc uit, dat is volgens mij scandinavie..quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat Scandinavië verbeterd is? Ik moet ook weer eens gaan rijden. Is wel ontspannend met een podcast erbij.
Oh ja, die DLC komt eind van de maand. Dat downloaden van promods is altijd wel irritant trouwens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort komt nordic horizons dlc uit, dat is volgens mij scandinavie..
verder zijn ze druk bezig met ook het opnieuw maken van de basis map om het een beetje up to date te krijgen..
voor dit weekend staat het halloween event op de planning..dat loopt morgenavond af en moet nog 11 ritten
ooit 1x gedaan, en toen was ik er wel klaar mee..quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, die DLC komt eind van de maand. Dat downloaden van promods is altijd wel irritant trouwens.
Ik denk dat ik vanmiddag wat Pokemon Go ga spelen. Kijken of ik het kind kan overtuigen mighty Pokemon te gaan vangen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik ga allerlei huishoudelijke taken doen vandaag..
en ook nog sim rijden
Hmm, ja, ik speel het nu ook niet genoeg om er baat bij de hebben. Spanje heb ik ook nog niet echt helemaal ontdekt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit 1x gedaan, en toen was ik er wel klaar mee..
voor WoT events kan ik het toch niet gebruiken, en bij elke update moet je moeilijk doen om het te downloaden, doeiiiii
heb je ook zo'n stuur en zo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog niet. Wel al filmpjes van gezien. Staat wel op de planning om te halen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
Iemand trouwens al Jurassic World Evolution 3 gespeeld? Schijnt beter te zijn dan 1 en 2.
ik heb 1 en 2 nog niet eens gespeeldquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
Iemand trouwens al Jurassic World Evolution 3 gespeeld? Schijnt beter te zijn dan 1 en 2.
Wel in je backlog?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 en 2 nog niet eens gespeeld![]()
veel wel ja, puur omdat collecties kopen goedkoper is dan losse itemsquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
Oh ja, Schol, heb jij al die trailerpacks en zo?
Toch wel op eten?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks meer mee gedaan. Kan mij echt op niets concentreren
Ik had eerst ook goedkope gekocht, maar die zat ondanks schoonmaken snel onder de kalk (op de Veluwe...) en begon ook weer te lekken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
goedkoop = duurkoop in veel gevallen omdat je veel sneller moet vervangen
vorige douchekraan was goedkoop ding, dat heeft het 2 jaar uitgehouden en zag er niet meer uit en viel half uit elkaar
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks meer mee gedaan. Kan mij echt op niets concentreren
blijkbaar is 10 keer vervangen beter dan een durequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst ook goedkope gekocht, maar die zat ondanks schoonmaken snel onder de kalk (op de Veluwe...) en begon ook weer te lekken.
Ja samequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet. Wel al filmpjes van gezien. Staat wel op de planning om te halen.
Maar mag nog niet van mijn backlog.
Misschien moet je dan dingen gaan eten waar je langer mee bezig bent. Kaasfondue of zoiets?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dat eet ik zo snel op dat dat geen moeite kost
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je dan dingen gaan eten waar je langer mee bezig bent. Kaasfondue of zoiets?
Die moeilijke ladingen vond ik soms wel grappig voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
veel wel ja, puur omdat collecties kopen goedkoper is dan losse items
heb alleen nooit een eigen trailer gebruikt ;')
Tja.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar is 10 keer vervangen beter dan een dure
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er is een zaak waar ze dat hebben ja
ja alleen is niet zo leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dan moet je wel afspreken met iemand die ook echt komt, anders zit je daar alleen aan de kaasfondue. Lijkt me een beetje ongezellig.
Ik moet nog eens gaan trucken, maar nu bezig met EUV en Surviving Mars relaunched.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja same
Tegen de tijd dat ik klaar ben met silksong moet ik sons of the forest en project castaway maar weer eens oppakken.
En ik moet ook nog met @:ijsdraakje collab doen voor chained together.
En heb season pass 2 gehaald voor Tekken 8 dus daar moet ik ook wat mee. Armor king combos leren enzo
Fijn he backlog. Ik heb God of War Ragnarok ook nog liggen. Die heb ik vorig jaar voor kerst gekregenquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog eens gaan trucken, maar nu bezig met EUV en Surviving Mars relaunched.
Skyrim moet ik ook nog eens uitspelen. En verder met Medieval Dynasty.
Oh ja, ik heb Star Wars Outlaws vorig jaar december gewonnen bij Magic.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn he backlog. Ik heb God of War Ragnarok ook nog liggen. Die heb ik vorig jaar voor kerst gekregen
die zijn ook wel leuk..quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moeilijke ladingen vond ik soms wel grappig voor de afwisseling.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn ook wel leuk..
het huidige halloween event heeft een aparte kaart waar je een lading bij een kasteel moet afleveren, maar dat is echt kut
ja het vergt veel van je stuurmanskunsten maar echt leuk vind ik em niet.. constant modderwegen en verborgen wegen waardoor je navigatie het niet doet
Hoezo jouw dekentje?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Oke oke misschien gaat dit plan wel werken. Ze ligt eindelijk in haar nieuwe mandje.Bedoeling is wel dat de bovenkant er weer op gaat en mijn dekentje eruit. [ link | afbeelding ]
Als ze er echt alleen in wil met mijn dekentje dan krijgt zij dat dekentje wel.
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Oke oke misschien gaat dit plan wel werken. Ze ligt eindelijk in haar nieuwe mandje.Bedoeling is wel dat de bovenkant er weer op gaat en mijn dekentje eruit. [ link | afbeelding ]
Als ze er echt alleen in wil met mijn dekentje dan krijgt zij dat dekentje wel.
nee helaas..quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet iemand inhuren daarvoor?
komt vast omdat de deksel eraf isquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.
Ik denk dat dat komt omdat ik ineens over de bankleuning ging kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.
Die doe ik er morgen ofzo wel weer op want ze wou er niet in, zelfs snoepjes deden amper de truc.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
komt vast omdat de deksel eraf is
Ze kijkt echt met zo'n gedachte van: "wat ga je nou weer doen!?"quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat ik ineens over de bankleuning ging kijken.Ze ligt nu lekker te slapen.
Ze lag net een paar minuten voor het eerst in die poef.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt echt met zo'n gedachte van: "wat ga je nou weer doen!?"
bang dat hedwig je saboteert?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Nou de poes slaapt dus dan kan ik weer even verder met mijn LEGO. Durf dat niet meer in de woonkamer verder te bouwen want ben bang dat ik het niet in zijn geheel meer naar die andere kamer krijg dan.
Nee het is te groot aan het worden en er steekt van alles uit.quote:
quote:NS Flex Dal Voordeel geeft 40% korting
- in de daluren
- in het weekend + feestdagen
- Samenreiskorting in de daluren voor 3 medereizigers
T/m 3 december eerste maand gratis t.w.v. 5,95 euro
Ja hoorquote:
Van mij wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dertien jaar geleden kreeg ik de sleutel van dit huis
Oh ja, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooi op tijd thuis voor DÉ intocht
Of dat mensen hun ramen vergaten dicht te doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Hier in huis zelfs waait de wind". Dat is nog wel een stukje tekst uit de tijd dat we nog geen isolatie hadden.
of de schoorsteen open moesten hebben omdat Piet niet door de CV ketel konquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of dat mensen hun ramen vergaten dicht te doen
Ook nog een optie inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de schoorsteen open moesten hebben omdat Piet niet door de CV ketel kon
quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
O shit, ben ik bijna de Sint vergeten.
zolang de sint jou maar niet vergeetquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
O shit, ben ik bijna de Sint vergeten.
Paniek Piet had alle puzzels laten vallen en moest die vervolgens opruimen, maar in plaats van ze allemaal terug in de dozen te doen, heeft ie ze in de zakken gedaan.quote:
ah dat klinkt inderdaad logisch.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paniek Piet had alle puzzels laten vallen en moest die vervolgens opruimen, maar in plaats van ze allemaal terug in de dozen te doen, heeft ie ze in de zakken gedaan.
Ik heb een berg speculaas gekocht.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Zodra die oude aan land stapt mag ik pepernoten eten.
hoezo kijk je niet naar de belangrijkste dag van Nederland?quote:
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo kijk je niet naar de belangrijkste dag van Nederland?
Bram was natuurlijk de echte.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.
Wat staat hier nou?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.
SinteKees is inderdaad de hulpsint. SinteBram is de enigequote:Op zaterdag 15 november 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bram was natuurlijk de echte.
neuh, ik heb wel wat beters te doenquote:
liegebeest je zit gewoon spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik heb wel wat beters te doen
sint is al even niet geweest bij mijquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang de sint jou maar niet vergeet
Ik kwam er ook achter dat ik dit huis ook al meer dan 12 jaar hebquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dertien jaar geleden kreeg ik de sleutel van dit huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |