Ja dat was Jesse....quote:Op maandag 17 november 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
op die ene die er 3 weken was
en toen huilend naar huis wilde
zo'n tiktokker
(of was dat Jesse)
Mercedes vindt dat hij zich voor lul zet, nou ik vind van niet hoor.quote:Op maandag 17 november 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet, vind dat hij de rest juist voor lul zet
je moet ook niet al die namen willen onthoudenquote:Op maandag 17 november 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat was Jesse....
Nou las ik niet iets over geheugen enzo ...
Precies, ik heb vooralsnog geen last van 'm. Top dat iemand de boel een beetje komt opnaaien.quote:Op maandag 17 november 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mercedes vindt dat hij zich voor lul zet, nou ik vind van niet hoor.
Ze zal hem niet uit kunnen staan omdat ze niet weet waarmee ze bezig zijn, haar eigen onzekerheid zal het wel zijn, met der grote bek!!!!!
Hij heeft haar bezoek afgepakt, terwijl Floris zichzelf aanbood.quote:Op maandag 17 november 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zal hem niet uit kunnen staan omdat ze niet weet waarmee ze bezig zijn, haar eigen onzekerheid zal het wel zijn, met der grote bek!!!!!
erik krijgt een mini error zoquote:
Mercedes is een lieve meid, ik vind die Fadi ook niet leuk, beetje een drukte maker grote mond, die andere is leuker die kale😁quote:Op maandag 17 november 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jij vond Lisa leukquote:
ja datquote:Op maandag 17 november 2025 20:02 schreef schetterklep het volgende:
Krijg wat beginnende Demi vibes bij die Lisa
Ach joh hij is lekker bezigquote:Op maandag 17 november 2025 20:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook geen lichaam van een kickboxer
Ja primaquote:Op maandag 17 november 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach joh hij is lekker bezig
Dit is toch die andere?quote:Op maandag 17 november 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
omg Lisa 2 gaat masseren met zonnebloem olie
in een cropped hemdje
ik weet zeker dat @:whuzz dit heeeel graag had gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |