Omdat ik honderden kilometers afstand zit. Met de mute knop binnen handbereikquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh over krijskoters had ik nog niks gelezen
Naar welk concert ga jij? 🎶quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:23 schreef Blues het volgende:
Leuke bijlees
Behalve Fles
Picnic onderweegs en ik had EINDELIJK een piekervrij nachtje
En vanaaf naar Ziggodome
Simply red. Een ouwe jaren 80 liefde van mequote:Op zaterdag 15 november 2025 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Naar welk concert ga jij? 🎶
En weer een doosje geruimd! en een hoek vrij. In het oude dressoir - verhuisd naar de slaapkamer - is nu plek voor de bijouterie. Sommige dingen van “oh ja” dat is er ook nog. 🙃
Nu meer gaan dragen nu het bij de hand is.
Voor het eerst: een onverwachte video call van Broer. Die had een valpartij in de badkamer en is opgenomen - in het 3e ziekenhuisje - met een gebroken elleboog, zónder operatie. Men is op zoek naar een aanleunwoning met Zorg voor hem. Zij zorgen goed voor hem. Pffft.
Ik hoor het al. Dit was mijn dood geworden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef borisz het volgende:
Opletten met al die bladeren. Naast hoogtemeters is het nu vooral bij iedere stap opletten waar je je voet zet. Anders mis je zo een stronk of tak.
En ik ben alweer thuisquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef borisz het volgende:
Al weer in de trein naar Arnhem. Voor mij de eerste keer N70. Voor Tele wrs de laatste als Nijmegense.
Opletten met al die bladeren. Naast hoogtemeters is het nu vooral bij iedere stap opletten waar je je voet zet. Anders mis je zo een stronk of tak. Blijft een mooi wandelgebied.
Was gezellig 😊.
Dat reken je toch @vlindertje89 niet aan mag ik hopenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:42 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 we doen een sightseeing langs je huis![]()
De straat is er niet op achteruitgegaan zeg.
Dubbele ontkenning, dus dat zou positief zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat reken je toch @:vlindertje89 niet aan mag ik hopen
Verkeerd/te snel gelezen sorryquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, dus dat zou positief zijn
Er kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:48 schreef sigme het volgende:
Tenminste, als we ook weer heelhuids thuiskomen en daar op tijd eten en bier hebben.
De omvormer en accu hadden ze laten staan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:48 schreef sigme het volgende:
Wij deden een rondje “grote bouwmarkt”. Dat is 130km. Enkele reis.
We zijn ¤500 armer maar wel een zonnepaneel, 15 houten palen, een bijltje en 100kg zand rijker. En nog een en ander aan schroefjes boortje etc.
Plus elkaar de kop niet ingeslagen, dus eind goed al goed. Tenminste, als we ook weer heelhuids thuiskomen en daar op tijd eten en bier hebben.
Nope.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
De omvormer en accu hadden ze laten staan?
utreg?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Vanyel het volgende:
Omg op de Laan van chartreeeeuuuuse
Heel dichtbij nu
quote:
Was eenquote:
Dan woon je ook bij mij op de hoekquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk aan @:vlindertje89 want ik moest huilen bij het schaatsen (5k).
Omg wat deed jij hierrrr!quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:42 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 we doen een sightseeing langs je huis![]()
De straat is er niet op achteruitgegaan zeg.
Wij hebben een ecoflow powerstation in de camper, super fijn ding!quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nope.
In de caseta is alles weg en dat laten we zo.
Dit is voor de casa, en daar hebben we een flink nieuw accu-omvormer-duo-unit staan, maar nog geen paneel.
[ afbeelding ]
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben een ecoflow powerstation in de camper, super fijn ding!
Dat wordt nog even doorsparen. 15K voor een 1 persoon. En dan komt de rest van de reis er nog bij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
https://oceanwide-expeditions.com/nl/reizen?deal=1![]()
En dan bij mij boeken met 10% korting
Wel droog weer mee nemen graag.quote:
Ik niet! Oude huisquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:00 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dan woon je ook bij mij op de hoek
Een andere garage bezoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:36 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh
Vanmorgen vroeg op om C naar het vliegveld te brengen. (Treinen naar Schiphol reden niet). Die zit de komende twee weken weer in Californië. Was redelijk 'plots' maar vooruit, hij mist geen kerst. Ik vind het soms wel lekker, weer even een dagje het rijk voor mezelf. Maar ook wat ongezellig zo 's avonds na het werk.
Wel een beetje matig dat mijn banden onder de auto weer kuren vertonen. Het is dat die auto verder echt ongelooflijk betrouwbaar is qua motor e.d. , maar dat gezanik met die wielen ben ik echt spuugzat.Zo maar eens de bandenspanning meten en weer oppompen, want hij slurpt nu ook echt brandstof.
(Ik ben nog geen half jaar geleden bij de garage geweest. Zijn toen 4 nieuwe banden onder gezet omdat ze 'gecupt' waren. En daarvoor ook al regelmatig op de brug gezet voor ditzelfde probleem.... )
hier ook bij de bauhausquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Wij hebben het in NL via internet gekocht (en het werd geleverd via prepshop, maar daar is ie niet gekocht).
Nu in Spanje bij de Bauhaus blijken ze daar een hele range van Ecoflow gewoon in de winkel te hebben staan![]()
Da’s heel handig voor ons als we nog zouden willen uitbreiden. En het zonnepaneel dat we nu kochten hoort er ook bij. Nou steekt dat niet zo nauw, maar toch.
goede actie van de bank wel!quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:17 schreef derLudolf het volgende:
Is dit het STA Utreg topic ofzo![]()
[ afbeelding ]
Eventjes bij de kachel![]()
Er was vandaag een boomplantactie van mijn bank. Sinds veertien jaar plant de bank voor elk nieuw lid een boom.
Heb er uiteindelijk wel een stuk of tien in de grond gezet, want niet iedereen was er. Eik, tamme kastanje, wilde kers en volgens mij nog twee soorten waren er. Mijn contactpersoon was er ook, even babbeltje mee gemaakt, ook altijd even nuttig. (Was ook wel beetje de reden dat ik ging, beetje betrokkenheid tonen)
Toen vond ik dat ik thuis wel een boompje om mocht zagen. Ging niet helemaal soepel, pleurde verkeerd want hij stond toch nog wat schuiner dan ik dacht. Toen ik hem in stukken wou zagen kwam de kettingzaag klemMet een hoop gewurg (spanband om boom en andere boom en met de ratel stukje bij beetje verplaatsen om de spanning er af te krijgen.
Water is nummer 1.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Over bier gesproken. Vanavond weer pubquiz in het dorp die we vorig jaar met gezin hadden gewonnen. Dit jaar nummer 5. Oa punten laten liggen op bier, wat is het voornaamste ingrediënt van bier. Ik vond water met waarschijnlijk meer dan 90% dat wel, de rest vond hop.
Ook het logo van Duvel hadden we niet herkend. De kabouter van LaChoufe wist ik wel als enige.
Plaatsen 2 tot en met 5 was overigens allemaal tussen 93,5 en 97,5 punten. Nummer 1 (waar we vorig jaar met 1 punt van hebben gewonnen) had nu 113
Jup en dan kun je wel allerlei dingen roepen qua duurzaamheid wat je doet als bank, maar iets in de directe omgeving geeft toch wat meer betrokkenheid en is tastbaarder.quote:
Had wel graag een foto reportage van je gezien. Reis graag met mensen meequote:Op zaterdag 15 november 2025 18:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat wordt nog even doorsparen. 15K voor een 1 persoon. En dan komt de rest van de reis er nog bij.
Waar is dr. Who te bekijken?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die is ook tof!
Ik vond Arcane ook echt onwijs gaaf, maar dat is wel een heel andere stijl omdat het animatie is. Wel heel mooie, originele animatie. Lekker rauw.
Ben nu ook weer verder gegaan met Doctor Who. Ik heb het laatste seizoen met Jodie maar overgeslagen (in de hoop dat ik niet al te belangrijke gebeurtenissen heb gemist) en gestart met de specials met David Tennant/Donna en Ncuti Gatwa .
Ik denk dat intussen de helft van mijn klanten Polarsteps gebruikt en ik mag dan ook meelezen. Vorige week "moest" ik dus 's ochtends eerst 6 reisverslagen lezen en foto's kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had wel graag een foto reportage van je gezien. Reis graag met mensen mee
Dokter Wie?quote:
Muifelquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:43 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Meijers. Neem aan dat Kaatje het wel kent. We zijn begonnen aan het toetje Zuster Agatha houtgrijpt uit 2022. 🍻
Hierna de trein in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |