Dank je wel voor je feedback! Verder niet heel erg ter zake doende, maar ik hou het in mijn achterhoofd!quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:12 schreef derLudolf het volgende:
Klei is wel iets anders dan de dalgrond hier, maar oogstwerkzaamheden horen er bij op het platteland en daar moet je je snelheid op aanpassen vind ik. Net als dat je niet met 80 langs een bos gaat rond avondschemering.
Visretraitequote:Op zaterdag 15 november 2025 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Absurd he? Naast de Jumbo werden de suikerbieten gerooid gisteren. Er stond wel zo'n knakker op een klein trekkertje bij. Die had er zo'n schraper aan zodat het leek of hij de weg schoonmaakte maar de twee keer dat ik er voorbij kwam stond hij er voor de sier denk ik.
Je bent overigens de vrouw van mijn dromen! Gisteren droomde ik dat je me uitnodigde om te komen vissen achter je huis. Nou ben ik daar niet zo van maar ok, ik wilde dat wel eens ervaren. Eenmaal aangekomen bleek het een 5-daagse visretraite te zijn. Ik weet niet of we aan vissen zijn toegekomen want ik werd wakker omdat jouw zwarte fazant steeds op mijn kop poepte.
Oh die vond ik ook best tof! Ik ben niet heel erg van de gore enzo, maar bij TWD vond ik het wel gaaf gedaan. En vooral ook de teloorgang van de beschaving als grootste gevaar dat na de eerste seizoenen steeds duidelijker wordtquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:18 schreef Lonaa het volgende:
Wij zijn laatst per ongeluk aan the walking death begonnen en nu uh zitten we daar in.![]()
Had ik niet verwacht.
Het is gewoon heel vervelend om zo veel niet te kunnen. Maar goed, ik ben weer aangekleed, nu vooral goede dingen eten (groente, eiwitten) en een beetje in beweging blijven. En gaan liggen als ik daar zin in heb. Drie dagen lang (maandag ook vrij). En dan hopen dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Intocht Sinterklaas kijken
Al waren biljetjes vast leuker geweest voor je
Ja nou dit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh die vond ik ook best tof! Ik ben niet heel erg van de gore enzo, maar bij TWD vond ik het wel gaaf gedaan. En vooral ook de teloorgang van de beschaving als grootste gevaar dat na de eerste seizoenen steeds duidelijker wordt
Nope.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:59 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus een verrassingsbezoekje wil brengen aan 't gezin wat op Terschelling zit. Een eiland waar ik echt totaal op uitgekeken ben, daarom ben ik ook niet mee.
Maar soms denk je: ach, een verrassing, leuk. Dus ik ben wat aan het bakken.
Whatsapp:
- Kom je ook hierheen, het is kutweer daar
- Met je hand in het verband kun je niks, kom maar lekker een dagje hierheen
- Je hebt nog appels, je kan wel een appeltaart komen brengen
- We gaan gezellig uit eten met die en die (mensen waar ik echt -100000 trek in heb) ga je mee?
Ben ik dan de enige die denkt: joh, bekijk het? 80,- voor een nachtje daar slapen en weer terug?
Is verband om je hand nog van dat geintje met dat ei?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:59 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus een verrassingsbezoekje wil brengen aan 't gezin wat op Terschelling zit. Een eiland waar ik echt totaal op uitgekeken ben, daarom ben ik ook niet mee.
Whatsapp:
- We gaan gezellig uit eten met die en die (mensen waar ik echt -100000 trek in heb) ga je mee?
Ben ik dan de enige die denkt: joh, bekijk het? 80,- voor een nachtje daar slapen en weer terug?
Lekker in je eigen bed slapen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:59 schreef fietsie het volgende:
Whatsapp:
Ja, gister deed ik mijn hand in mn broekzak , om sleutes te pakken toen trok ik de pleister los.... dus raakte de wond.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is verband om je hand nog van dat geintje met dat ei?
Wij kijken nu Legacies op HBO.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Wij zijn nu met seizoen 4 bezig van The Witcher. Ik mis Henry Cavill wel echt, en ik weet niet wat de make-up afdeling denkt dat 'ie aan het doen is, maar dat mag iets minder![]()
Ook veel sterke vrouwelijke rollen. Wel heel erg fantasy natuurlijk.
Moet je van houden. Als je het niet aan ziet komen en je denkt dat je gewoon een lokaal pilsje uit het schap trekt, nee dan ga je er geen vriendjes mee worden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is je mening over Jever bier?
Welke?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben into Star Trek momenteel dus ik heb even niets toe te voegen.
Last of us dan ook een aanrader! (En ik moest een beetje gnuivensniffen om deze comic die me deed denken aan een ep van TLOU)quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh die vond ik ook best tof! Ik ben niet heel erg van de gore enzo, maar bij TWD vond ik het wel gaaf gedaan. En vooral ook de teloorgang van de beschaving als grootste gevaar dat na de eerste seizoenen steeds duidelijker wordt
Ja die is ook tof!quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Last of us dan ook een aanrader! (En ik moest een beetje gnuivensniffen om deze comic die me deed denken aan een ep van TLOU)
Aangezien ik vanmiddag tante voor het laatst ga zien en daarna meteen doorren naar een concert van mijn koor (tante kwam regelmatig luisteren dus topcomboquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk al, wat moet jij nou weer op Texel. Maar je zit gewoon TV te kijken. Okee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |