abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219263101
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:37 schreef torentje het volgende:

[..]
Nou neen, de elite wil niet dat de lagere klasse ook probleemloos veel kan autorijden, daarom verdeeld de elite de lagere klasse.
Zodat het slechts de lagere klasse is die onderbetaald zorgt voor brandstof en infrastructuur.
Boetes en hoge kosten zijn alleen straffen voor hen die het niet kunnen betalen.
Twiddel
pi_219263105
Wel een beetje karig om te doen alsof je met een gekochte fiets een gratis lampje nodig hebt bij een uitdeelpunt om te kunnen fietsen in het donker. Iets dat je ook voor bijna niets bij de Action kunt kopen.

En dan kun je nog wel naar zo'n punt toe lopen.
  vrijdag 14 november 2025 @ 11:40:45 #63
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_219263351
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat de elite nog steeds kan lachen is begrijpelijk, maar als men de lagere klassen kan verenigen, zal de elite nooit meer kunnen lachen.”
Raar beeld van elite heb je, ik ben ook maar een loonslaaf :D
Bedoel je met ‘elite’ iedereen die z’n persoonlijke uitdagingen niet externaliseert maar z’n eigen verantwoordelijkheden neemt? Dat zou e.e.a. verklaren.
pi_219263798
quote:
80s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Raar beeld van elite heb je, ik ben ook maar een loonslaaf :D
Bedoel je met ‘elite’ iedereen die z’n persoonlijke uitdagingen niet externaliseert maar z’n eigen verantwoordelijkheden neemt? Dat zou e.e.a. verklaren.
Met ‘elite’ bedoel ik niet mensen die hun verantwoordelijkheid nemen, maar eerder degenen die structureel profiteren van het systeem en macht hebben om dat zo te houden. Dat is een ander soort verantwoordelijkheid dan gewoon je eigen leven op orde houden.
  vrijdag 14 november 2025 @ 12:37:05 #65
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_219263805
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Met ‘elite’ bedoel ik niet mensen die hun verantwoordelijkheid nemen, maar eerder degenen die structureel profiteren van het systeem en macht hebben om dat zo te houden. Dat is een ander soort verantwoordelijkheid dan gewoon je eigen leven op orde houden.
Maar het zijn toch de mensen met lager inkomen die profiteren van het systeem met allerhande toeslagen? Echt, je bent niet te volgen.
pi_219263909
quote:
80s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:37 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar het zijn toch de mensen met lager inkomen die profiteren van het systeem met allerhande toeslagen? Echt, je bent niet te volgen.
Er is nog veel niet naar wens van de mensen met geen invloed en macht.
  vrijdag 14 november 2025 @ 13:10:58 #67
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219264026
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Nee hoor, er wordt door de elite nog steeds verdeeldheid gezaaid onder de lagere klasse. Zodat de lagere klasse geen macht kan krijgen om het leven voor iedereen draaglijk te maken.
Doe eindelijk dan eens uw beklag bij de overheid, of zoek passende (eventueel psychologische/ financiële) hulp, whatever. Professionals, die onder andere werken onder auspiciën van de grote organisatie te Amsterdam en hun vak zeer goed kennen, staan voortdurend (voor u) klaar om hulp te bieden! :)

En het is u reeds vaker gezegd: met klagen hier op fOK! komt werkelijk niemand ene drol verder. :o
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219264149
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:10 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Doe eindelijk dan eens uw beklag bij de overheid, of zoek passende (eventueel psychologische/ financiële) hulp, whatever. Professionals, die onder andere werken onder auspiciën van de grote organisatie te Amsterdam en hun vak zeer goed kennen, staan voortdurend (voor u) klaar om hulp te bieden! :)

En het is u reeds vaker gezegd: met klagen hier op fOK! komt werkelijk niemand ene drol verder. :o
Je hebt gelijk, klagen helpt niet, maar ik reageer toch slechts op posts waarin gesteld wordt dat de mensen met invloed en macht zoveel goeds doen voor de lagere klassen? Maar ik zal voortaan niet meer reageren op dat soort provocerende uitlatingen.
pi_219264220
Ik begrijp niet waarom iemand er dan bewust voor kiest om zonder licht met de fiets die lampjes op te halen.

Die boete is gewoon terecht. En de ophef onterecht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 14 november 2025 @ 13:41:55 #70
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219264254
1312 confirmed. :7
  vrijdag 14 november 2025 @ 13:47:41 #71
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219264293
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, klagen helpt niet, maar ik reageer toch slechts op posts waarin gesteld wordt dat de mensen met invloed en macht zoveel goeds doen voor de lagere klassen? Maar ik zal voortaan niet meer reageren op dat soort provocerende uitlatingen.
Weet u.

Er zijn vele gradaties te bedenken in het functioneren van 'mensen met invloed', maar dat wil nog niet zeggen dat werkelijk eenieder die als 'weldoener' o.i.d. doorgaat per definitie het slecht voor heeft met de lagere klassen.

Maar het kan inderdaad ook anders lopen, temeer omdat lang niet iedereen het hart op de juiste plaats heeft, wat u vast bedoelt te zeggen.

Tevens iets waarop vanuit meerdere posten toegezien wordt, maar wat zich tot op heden helaas steeds nog manifesteert omdat samenwerking van verschillende organisaties niet altijd vanzelfsprekend is.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:16:13 #72
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_219264660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is niet verstandig. Maar het is wel iets waarmee je vooral jezelf in gevaar brengt en je zelf geen andere personen in gevaar brengt. Daarom vind ik een boete van 75 euro best wel hoog.
Niet mee eens, hoe denk je dat ik mij voel als ik jou voor sokken rij? Los van de schade aan mijn lak.
pi_219264902
Wat een flauwekul. Haal die fietsverlichting overdag op als dat per definitie met een kapotte fiets moet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219265017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Guido zou nog een extra boete moeten krijgen voor zijn domheid :') Dat zal ‘m leren
Domheid is in Nederland nog steeds niet strafbaar. En dat is goed te merken!
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_219265085
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Bij ons hebben ze schuin voor het politiebureau een weg afgezet: "alleen voor lijnbussen". Met wat grote blokken beton. Maar veel bestuurders denken blijkbaar dat ze een lijnbus rijden, want als ik er op de fiets doorheen rijd, kom ik altijd wel een auto tegen. De politieagenten die daar uit het raam kijken, zien de hele tijd verkeersovertreders.
Als het alleen voor lijnbussen is, mag je daar ook niet fietsen! :P
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:04:07 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219265118
Pff. geen reactie vanuit het ministerie dat deze worden kwijtgescholden?
Heel ongemakkelijk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219265598
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Als het alleen voor lijnbussen is, mag je daar ook niet fietsen! :P
Ja, fietsen mag ook :)
pi_219265699
Dat noemen ze eens om de staatskas te vullen, helemaal niets met verkeersveiligheid te maken.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219266212
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:28 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Mag nog wel heel hoger.

Ik heb eens bijna eentje voor z'n flikker gereden, een puber op een landweggetje, totaal donker.

Je zou die ouders vooral een schop onder de hol moeten verkopen
Vind dat mensen zelf moeten kunnen bepalen of je met licht fietst of niet.
pi_219266264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:01 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Iemand kreupel of dood rijden lijkt me gewoon niet zo leuk.

Daarbij ben je automobilist meestal voor minimaal 50% schuldig
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219266367
quote:
19s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
Mankeert Guido wat in de kop dat hij niet snapt dat fietsen zonder verlichting ook niet is toegestaan wanneer je lampjes gaat ophalen. Terechte boete, je zou zo'n lamlul maar voor de auto hebben liggen.
Ik ben een keer stomdronken naar huis gereden om nuchter te worden en toen kreeg ik ook een boete wegens dronken rijden. Heel flauw en kinderachtig.
pi_219266370
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:01 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Als je leeftijd in de dubbele cijfers komt raad ik je aan die post nog eens te lezen.
pi_219266378
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Nee hoor, er wordt door de elite nog steeds verdeeldheid gezaaid onder de lagere klasse. Zodat de lagere klasse geen macht kan krijgen om het leven voor iedereen draaglijk te maken.
Daarom nooit paddestoelen in de natuur plukken en opeten. Je weet nooit in welke trip je eindigt.
  vrijdag 14 november 2025 @ 18:42:56 #84
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_219266465
Als mede-Wageninger kan ik ook wel zeggen dat Guido een figuur is (en allang geen student meer). Dus hij zal de media ook wel weer lekker opgezocht hebben. Ik weet ook waar hij woont. Hij had gewoon ook lampjes kunnen ophalen bij de Action, Hema oid was sneller geweest.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_219268824
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:28 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Als je leeftijd in de dubbele cijfers komt raad ik je aan die post nog eens te lezen.
Want?
pi_219268841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En dan vragen ze zich af waarom mensen steeds minder respect voor de politie hebben.
:')
  vrijdag 14 november 2025 @ 22:17:28 #87
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_219268911
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 19:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Bij ons hebben ze schuin voor het politiebureau een weg afgezet: "alleen voor lijnbussen". Met wat grote blokken beton. Maar veel bestuurders denken blijkbaar dat ze een lijnbus rijden, want als ik er op de fiets doorheen rijd, kom ik altijd wel een auto tegen. De politieagenten die daar uit het raam kijken, zien de hele tijd verkeersovertreders.
En jouw fiets is wel een lijnbus? :?
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_219269048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Want?
Zonde van mn tijd om je dat uit te leggen. Ik ga er van uit dat je het waarschijnlijk wel begrijpt zodra je een tiener bent.
pi_219269143
Ik moest even nadenken wat ik er van vind.
Totaal trieste actie van de politie.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Vakman pur sang
  zaterdag 15 november 2025 @ 06:41:56 #90
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_219270361
Bij bezwaar zal deze boete worden kwijtgescholden. Als je met een kapotte autolamp onderweg bent naar de garage mag dit ook gewoon.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')