Ik denk en hoop Froukje.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn voor de wedstrijd als iemand nog enorm gaat verbeteren de komende tijdOf misschien vanavond al wel.
Dat is ook de enige kandidaat die het nog een beetje spannend kan gaan maken. De rest zit er wel heel ver achter.quote:
Ik snap sowieso niet waarom bij elk programma er opeens iemand door optredens heen moet tetteren. Nu dan de jury, gelukkig wel minimaal, maar dan ook die gast apart nog terwijl we na het optreden meer dan voldoende horen of het wel of niet goed ging.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Van die overenthousiaste begeleider, met z'n ongetwijfeld goedbedoelde commentaar, word ik wel wat moe…
Ja dit is een stuk lastiger. De rest krijgt dan wel betere punten maar het is eigenlijk lastig te vergelijken op deze manier.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Technisch gezien is dit stuk van Froukje een wereld van verschil met dat niemendalletje van hiervoor…
Je lijkt gelijk te gaan krijgenquote:
Het punten geven voor enige 'verbetering' is misschien ook goed voor het moreel, maar dat moet niet overdreven worden. Als je minder uit de bocht vliegt dan de vorige keer, dan vlieg je toch nog steeds uit de bocht…quote:Op zondag 4 januari 2026 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja dit is een stuk lastiger. De rest krijgt dan wel betere punten maar het is eigenlijk lastig te vergelijken op deze manier.
Harry Potter/Lord of the rings?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
Filmmuziek. Dan komen alle usual suspects ongetwijfeld voorbij:
- Star Wars
- Morricone (naar keuze)
- Schindlers List
- Iets van Hans Zimmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |