Extra aflevering op tv uit kunnen zendenquote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was vorige week dan nog ergens goed voor?
Eigenlijk niet, beetje kennismaken en wat aanpielen…quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was vorige week dan nog ergens goed voor?
Ja, er gaan er twee uit vandaag.quote:Op zondag 28 december 2025 21:01 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ooit flarden van het programma gezien maar nu voor het eerst echt volgen.
Fantastisch zeg, Jamai vorige week wow! Froukje nog veel ruimte voor verbetering denk ik.
Hans gaat het niet redden maar er gaan er 2 uit vandaag?
Ja.quote:Op zondag 28 december 2025 21:01 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hans gaat het niet redden maar er gaan er 2 uit vandaag?
Aangezien het publieke omroep is, gok ik op NPO Start…quote:Op zondag 28 december 2025 21:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
Thanks...
Weet iemand of en zo ja waar oude seizoenen nog terug te zien zijn?
Npo startquote:Op zondag 28 december 2025 21:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
Thanks...
Weet iemand of en zo ja waar oude seizoenen nog terug te zien zijn?
Het is heel irritant dat Jamai alles waaraan hij meedoet wintquote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
Jamai gaat dit fluitend winnen. Zo veel beter dan de rest.
Ik zag ze vanavond nog bij de terublik op dit jaat bij Podium Klassiek.quote:Op zondag 28 december 2025 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Wij sponsoren al jaren het Ricciotti Ensemble, een groep jonge klassiek afgestudeerde muzikanten die het ensemble gebruiken om een stapje hogerop te komen.
In het orkest zie ik nu diverse voormalige leden van het ensemble terug.
Leuk…
Ah, even terugkijken…quote:Op zondag 28 december 2025 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag ze vanavond nog bij de terublik op dit jaat bij Podium Klassiek.
Vorige week dus ook alquote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Nou dit was wel by far de beste inderdaad
Het verschil is nu wel heel grootquote:Op zondag 28 december 2025 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vorige week dus ook al
En wat hier boven al staat, hij gaat dit winnen of hij moet het helemaal gaan verknallen
Dat zullen ze zeker doen hoewel het ergens ook niet helemaal te vergelijken is dan.quote:Op zondag 28 december 2025 21:27 schreef svann het volgende:
Prachtige beoordeling van Jamai, maar gaat hij dat volhouden.
Ze gaan hem nu misschien wat pittiger werk geven.
Ze kunnen het hem iets lastiger maken, maar al te veel zou niet eerlijk zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 21:32 schreef Faraday01 het volgende:
Dat zullen ze zeker doen hoewel het ergens ook niet helemaal te vergelijken is dan.
Als het hem echt lastig willen maken, zoiets:
https://musescore.com/hms(...)ue_in_d_minor_v2_0_2
Tempowisselingen, fermates en alles.
Hij won Idols omdat ik al mijn zakgeld uitgaf aan stemmen en met levensgrote posters ‘STEM OP JAMAI’ door het dorp fietstequote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is heel irritant dat Jamai alles waaraan hij meedoet wint
Ze hebben ze er inderdaad af gegooidquote:Op zondag 28 december 2025 21:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Dacht ik ook, plus abonnement genomen maar zie alleen huidige afleveringen van dit seizoen. Erg jammer
Dat is ook wel een beetje marketing van het programma natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2025 00:59 schreef Moira het volgende:
Dat Dominic hem ‘de beste dirigent die ze ooit gehad hebben’ noemt terwijl ze Maartje en Leona als winnaars hebben gehad (ook van die natuurtalentjes die het gelijk al goed deden) zegt imo wel heel wat
Erg jammer jaquote:Op maandag 29 december 2025 01:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze hebben ze er inderdaad af gegooid![]()
Heel jammer want ik heb ze een paar jaar terug nog allemaal kunnen terugkijken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |