Nee lijkt er niet op en ik vind haar daardoor ook niet sympathiek overkomen. Je ziet weinig dat ze echt enorm knokt om te verbeteren.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of ze enig idee heeft wat ze aan het doen is…
Ik vind haar wel een genot om naar te kijken, passie.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of ze enig idee heeft wat ze aan het doen is…
Het is het Europese volkslied, niet dat van de USA…quote:Op zondag 18 januari 2026 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
Ode an die freude dat is wat anders dan al die requiems
Als je echt dirigent bent moet je vooral ook de partituur bestuderen en het orkest tijdens repetities een muziekstuk nog muzikaler laten spelen. De uitvoering is maar een klein deel van het werk van een dirigent.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef StevenHyde het volgende:
Jamai moet hierin verder. Verplicht.
Jamai heeft in een orkest gezeten en kan partituur lezen, hij zou prima door kunnen stromen als hij dat zou willen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je echt dirigent bent moet je vooral ook de partituur bestuderen en het orkest tijdens repetities een muziekstuk nog muzikaler laten spelen. De uitvoering is maar een klein deel van het werk van een dirigent.
Mensen studeren daar jaren voor
Jamai had een hele goede dirigent kunnen zijn, nu is hij een redelijke zanger/presentator.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Jamai heeft in een orkest gezeten en kan partituur lezen, hij zou prima door kunnen stromen als hij dat zou willen.
Ik heb ook in orkesten gespeeld en kan partituur lezen, dat wil nog niet zeggen dat ik professioneel dirigent kan worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Jamai heeft in een orkest gezeten en kan partituur lezen, hij zou prima door kunnen stromen als hij dat zou willen.
Klopt, echter moge het duidelijk zijn dat Jamai er een natuurlijke aanleg voor heeft die hij prima verder zou kunnen uitwerken mocht hij dat willen. Er zijn zat professionele dirigenten die daar pas op latere leeftijd in zijn gestroomd.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb ook in orkesten gespeeld en kan partituur lezen, dat wil nog niet zeggen dat ik professioneel dirigent kan worden.
Deze is misschien wel interessant voor je:
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |