abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219261536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 04:41 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Toch respect voor die Oekraïners dat ze, ondanks de onophoudelijke aanvallen op burgerdoelen, dat zelf niet doen
Is ook verspilling van resources.

Oekraïne doet er verstandig aan om strategisch te bombarderen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219261569
quote:
Meer dan 200 Kenianen vechten op dit moment aan de kant van Rusland in de oorlog tegen Oekraïne. Dat heeft de Keniaanse buitenlandminister Mudavadi gezegd. In ruil daarvoor wordt hun een vergoeding beloofd.

Volgens de Keniaanse regering zijn er wervingsbureaus actief in Kenia en Rusland die namens Rusland Kenianen proberen te rekruteren. Het zijn bijvoorbeeld jonge mensen die in het leger of bij de veiligheidstroepen hebben gewerkt.

De rekruten denken dat ze in Rusland gaan werken, maar vaak wordt er niet bij gezegd in welke sector. Hun wordt 18.000 dollar beloofd om naar Rusland te reizen en daar te werken. Dat is bijna dertig keer het gemiddelde maandloon in Kenia.
NOS
pi_219261611
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 06:10 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
NOS
Levensgevaarlijke escalatie! WOIII!!!!1

Ow wacht dat geldt nooit voor Rusland :')
  vrijdag 14 november 2025 @ 07:22:55 #54
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219261645
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 04:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is ook verspilling van resources.

Oekraïne doet er verstandig aan om strategisch te bombarderen.
Ik denk niet dat dat de enige reden is.
Maar goed, steun van het westen zal natuurlijk wel afnemen als ze ook kinderdagverblijven gaan bombarderen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 14 november 2025 @ 07:24:39 #55
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219261647
quote:

[..]
NOS
Wat een land.. Hoop echt dat Rusland hier de komende decennia flink voor zal boeten :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_219261762
quote:

[..]
NOS
Wilders krijgt hier vast ook ideeën van. Werven in Noord-Afrika en diende grenzen laten bewaken zodat er geen asielzoekers meer het land in komen.
pi_219261975
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die was hij sowieso kwijtgeraakt, want Rusland wil al het geannexeerde gebied in handen krijgen.
Bij de besprekingen in Alaska (midden augustus 2025) was Rusland wel akkoord met de frontlijnen van destijds voor de oblasten Kherson en Zaporidzja. Alleen wilde Rusland dat niet voor de oblast Donetsk. Op dat moment (en nu nog) is ongeveer 5.500 km² van deze oblast in handen van Oekraïne.
pi_219262155
Corruptieschandaal Oekraïne: 100 miljoen verduisterd, onder anderen goede vriend Zelensky verdiende flink bij
Oekraïners zijn diep geschokt over de omvang van een corruptieschandaal in de energiesector. Juist nu het halve land lijdt onder stroomonderbrekingen door Russische aanvallen, blijken hoge bazen hun zakken te hebben gevuld. Een overheidsbedrijf is voor miljoenen opgelicht, onder anderen door een goede vriend van president Zelensky.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-flink-bij~abb6cdb0/

Verbijsterd :N
pi_219262504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 07:22 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat de enige reden is.
Maar goed, steun van het westen zal natuurlijk wel afnemen als ze ook kinderdagverblijven gaan bombarderen
Het is ook verspilling van de schaarse middelen die Oekraïne heeft om Rusland aan te vallen.
pi_219262509
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:29 schreef QAnonn het volgende:
Corruptieschandaal Oekraïne: 100 miljoen verduisterd, onder anderen goede vriend Zelensky verdiende flink bij
Oekraïners zijn diep geschokt over de omvang van een corruptieschandaal in de energiesector. Juist nu het halve land lijdt onder stroomonderbrekingen door Russische aanvallen, blijken hoge bazen hun zakken te hebben gevuld. Een overheidsbedrijf is voor miljoenen opgelicht, onder anderen door een goede vriend van president Zelensky.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-flink-bij~abb6cdb0/

Verbijsterd :N
Nope.
pi_219262525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:51 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Bij de besprekingen in Alaska (midden augustus 2025) was Rusland wel akkoord met de frontlijnen van destijds voor de oblasten Kherson en Zaporidzja. Alleen wilde Rusland dat niet voor de oblast Donetsk. Op dat moment (en nu nog) is ongeveer 5.500 km² van deze oblast in handen van Oekraïne.
Rusland weet dat heel goed te bespelen.

En er zijn nog steeds mensen die daar in trappen.
pi_219262842
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.
Na SS vlaggen verdedigen nu ook corruptie verdedigen? :')
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 10:40:16 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219262866
Nee maar je bent nu al de zoveelste die het zogenaamd geschokt komt melden

Ja Oekraine is corrupt, dat was het, dat is het en dat zal het voorlopig nog wel ff blijven

Niemand ontkent dat en niemand is verbaasd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219262868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:37 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Na SS vlaggen verdedigen nu ook corruptie verdedigen? :')
Doe maar fijn zinnetjes maken.
  vrijdag 14 november 2025 @ 10:59:49 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219262980
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dus onder dreiging wat Trump anders zou doen heeft Biden dit geëist kennelijk.

Blijft natuurlijk raar om zoiets te eisen van een ander land. Een dringend advies zou ik me nog kunnen voorstellen.
Maar eisen dat Zelensky 18-jarigen het slagveld op jaagt, terwijl de Amerikaanse steun niet voldoende is om ze goed te faciliteren is nogal wat.
[..]
Gaan we hier vrouwen gedwongen mobiliseren?

Trump wilde volgens mij juist minder vrouwen in het leger.
Daar is de poel kennelijk groot genoeg.
Geen idee wat je probeert te zeggen. Ik zei niks anders dan dat Biden met Zelensky flinke woordewisselengen had omdat Biden vond dat Zelensky ook jongere leeftijdgroepen moest mobiliseren. Zelensky riep natuurlijk op om meer en betere wapens. Beide presidenten hadden begrijpelijke standpunten.

Niks meer en niks minder.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 14 november 2025 @ 11:00:39 #66
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219262988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 04:41 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Toch respect voor die Oekraïners dat ze, ondanks de onophoudelijke aanvallen op burgerdoelen, dat zelf niet doen
Daar hebben ze natuurlijk een gegronde reden voor. Namelijk als ze daar aan beginnen het hek van de dam is.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219263017
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Daar hebben ze natuurlijk een gegronde reden voor. Namelijk als ze daar aan beginnen het hek van de dam is.
Ja, voor je het weet gaat Rusland ook burgerdoelen aanvallen.
Oh wacht...

:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219263026
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 10:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen. Ik zei niks anders dan dat Biden met Zelensky flinke woordewisselengen had omdat Biden vond dat Zelensky ook jongere leeftijdgroepen moest mobiliseren. Zelensky riep natuurlijk op om meer en betere wapens. Beide presidenten hadden begrijpelijke standpunten.

Niks meer en niks minder.
En ik heb gezegd wat ik daar van vindt.
  vrijdag 14 november 2025 @ 11:14:53 #69
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219263108
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, voor je het weet gaat Rusland ook burgerdoelen aanvallen.
Oh wacht...

:')
Ik heb al eens laten vallen dat de frequentie waarmee dat gebeurt, en ook waar het gebeurt wel erg toevallig is. Maar ik hoop toch dat het onnauwkeurigheid is van de operatie.
Ik blijf het gestoord vinden dat iemand bewust een drone of raket in een residentieel gebouw boort.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219263138
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb al eens laten vallen dat de frequentie waarmee dat gebeurt, en ook waar het gebeurt wel erg toevallig is. Maar ik hoop toch dat het onnauwkeurigheid is van de operatie.
Ik blijf het gestoord vinden dat iemand bewust een drone of raket in een residentieel gebouw boort.
Dat noemen ze cognitieve dissonantie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 14 november 2025 @ 11:20:39 #71
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219263179
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat noemen ze cognitieve dissonantie.
Ik weet het niet. Individuen kunnen rare dingen doen die niet conform de instructies zijn vanuit de staf. Hopelijk weten we over 10-15 jaar meer wat er wel/niet gebeurde.

In Irak wisten we ook niet gedurende de oorlog wat wel en niet waar was.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219263346
quote:

[..]
Dan is het raar dat je Oekraïne daar wel toe in staat ziet en Rusland niet.
pi_219263575
quote:

[..]
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:33:41 #74
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219264818
Kaliningrad vandaag:

Rusland maakt melding van Oekraïense aanval op kerncentrale
© https://www.msn.com/nl-nl(...)2ae3fa30adf75f&ei=24

Ja, hallo! :o Niet goed om kerncentrales 'onder vuur' te gaan nemen. -O-

Hoezeer Rusland ook door het land wordt bestreden, dit is nooit goed te praten in het belang van algemene veiligheid! :{w

© Copyright ANP 2025

KALININGRAD (ANP/RTR) - Oekraïne heeft volgens een Russische topfunctionaris met acht drones een aanval uitgevoerd op de Russische kerncentrale van Novovoronezj, 155 kilometer ten noorden van de Oekraïense grens. De chef van het Russische kernenergieagentschap Rosatom, Aleksej Lichatsjev, zei dit in de marge van gesprekken met de baas van het Internationale Atoomenergieagentschap IAEA, Rafael Grossi. Hij bezoekt Rusland voor gesprekken over de veiligheid van kernenergiecentrales zoals die van Zaporizja. Die is in Russische handen en ligt aan de rivier de Dnjepr die er de frontlijn vormt.

Volgens Lichatsjev werken Rusland en het IAEA steeds beter samen. De drones bij Novovoronezj zijn volgens hem neergehaald, maar er was wel schade in het complex van de kerncentrale. De twee landen bestoken elkaars energiesectoren en beschuldigen elkaar ervan dat ze onder meer burgerdoelen en kerncentrales beschieten.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219264848
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:33 schreef Scjvb het volgende:
Kaliningrad vandaag:

Hoezeer Rusland ook door het land wordt bestreden, dit is nooit goed te praten in het belang van algemene veiligheid! :{w

[ afbeelding ]Rusland maakt melding van Oekraïense aanval op kerncentrale
© Copyright ANP 2025

KALININGRAD (ANP/RTR) - Oekraïne heeft volgens een Russische topfunctionaris met acht drones een aanval uitgevoerd op de Russische kerncentrale van Novovoronezj, 155 kilometer ten noorden van de Oekraïense grens. De chef van het Russische kernenergieagentschap Rosatom, Aleksej Lichatsjev, zei dit in de marge van gesprekken met de baas van het Internationale Atoomenergieagentschap IAEA, Rafael Grossi. Hij bezoekt Rusland voor gesprekken over de veiligheid van kernenergiecentrales zoals die van Zaporizja. Die is in Russische handen en ligt aan de rivier de Dnjepr die er de frontlijn vormt.

Volgens Lichatsjev werken Rusland en het IAEA steeds beter samen. De drones bij Novovoronezj zijn volgens hem neergehaald, maar er was wel schade in het complex van de kerncentrale. De twee landen bestoken elkaars energiesectoren en beschuldigen elkaar ervan dat ze onder meer burgerdoelen en kerncentrales beschieten.
Bedankt voor je bijdrage Ivan.
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:39:15 #76
345631 Scjvb
pi_219264872
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:36 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Bedankt voor je bijdrage Ivan.
Geen dank. Vond dat dit serieus gemeld moest worden!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219264981
quote:

[..]
Niet dit geneuzel weer.
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:59:27 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219265083
quote:
Kaliningrad vandaag:

© Copyright ANP 2025

Die UI van jou, wat is dat? Een tafel met een man en vrouw?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219265105
quote:
Kaliningrad vandaag:

© Copyright ANP 2025

Straks geheel verontwaardigd huilen met de pet op en wijzen naar Rusland. Nu al zin in die clown show :P
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:07:26 #80
345631 Scjvb
pi_219265138
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die UI van jou, wat is dat? Een tafel met een man en vrouw?
Dat is het!

Afbeelding kan met een hulprogramma worden vergroot.
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:08:27 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219265143
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:07 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat is het!

Afbeelding kan met een hulprogramma worden vergroot.
Maar waar gaat het over?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219265154
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:02 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Straks geheel verontwaardigd huilen met de pet op en wijzen naar Rusland. Nu al zin in die clown show :P
Ja, stel je voor dat Rusland verantwoordelijk zou zijn voor de hele situatie :s)
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:14:00 #83
345631 Scjvb
pi_219265185
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar waar gaat het over?
Terechte en belangstellende vraag. het betreft werkzaamheden op kantoor. (Intussen al wat jaren terug en een vrouw ja).
pi_219265193
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar waar gaat het over?
Stock foto:

https://www.argusdelassur(...)e-regne-encore.49943
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:19:28 #85
345631 Scjvb
pi_219265216
quote:
Heel goed, Sherlock!
pi_219265223
quote:
Russian troops attacked a vehicle belonging to a repair crew of energy workers.

This happened during their visit to the damaged facility. The vehicle was civilian and marked with the symbols of the energy company. Fortunately, all four employees are alive.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:20:54 #87
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219265224
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Individuen kunnen rare dingen doen die niet conform de instructies zijn vanuit de staf. Hopelijk weten we over 10-15 jaar meer wat er wel/niet gebeurde.

In Irak wisten we ook niet gedurende de oorlog wat wel en niet waar was.
Zeg ons dat je niets van de hiërarchie en doctrine van Russische strijdkrachten kent zonder te zeggen dat je het niet kent..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219265283
2 doden, 10 gewonden in Odesa waar Rusland het nodig vond een markt te beschieten

pi_219265284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zeg ons dat je niets van de hiërarchie en doctrine van Russische strijdkrachten kent zonder te zeggen dat je het niet kent..
Inderdaad. Ze hebben heel Aleppo van de kaart geveegd. En Grozny. De hele doctrine is gebaseerd op het terroriseren van de burgerbevolking met als doel het verzet te breken. Vandaar ook de grootschalige verkrachtingen, standrechtelijke executies, bomaanslagen op speeltuinen, theaters en kraamklinieken, de martelkelders en zo kunnen we nog wel even doorgaan. En de daders kregen een medaille opgespeld.

Toch weer een reeks oorlogsmisdaden gebagatelliseerd.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:31:26 #90
pi_219265300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Inderdaad. Ze hebben heel Aleppo van de kaart geveegd. En Grozny. De hele doctrine is gebaseerd op het terroriseren van de burgerbevolking met als doel het verzet te breken. Vandaar ook de grootschalige verkrachtingen, standrechtelijke executies, bomaanslagen op speeltuinen, theaters en kraamklinieken, de martelkelders en zo kunnen we nog wel even doorgaan. En de daders kregen een medaille opgespeld.

Toch weer een reeks oorlogsmisdaden gebagatelliseerd.
Zelfs los daarvan is er nauwelijks tot geen ruimte voor intreperatie of autonomie. Het is een top down hiërarchie, je doet wat je gezegd wordt.

Zelfs Oekraïne heeft nog last van die cultuur.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:32:01 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219265303
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:14 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Terechte en belangstellende vraag. het betreft werkzaamheden op kantoor. (Intussen al wat jaren terug en een vrouw ja).
Ok, dat is wat we zien.
Maar welke bezieling zit er achter? Sommige mensen hebben een uit van Obama, of een auto van een merk die men mooi vindt.

Ik heb een ui van Elon Musk die in al zijn emotie en enthousiasme een gebaar maakt dat zijn hart naar het publiek toe gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 14-11-2025 15:50:53 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219265309
quote:
The Russian governor of Krasnodar Krai, Veniamin Kondratiev, confirmed the attack on the oil depot in Novorossiysk, claiming that fragments of downed Ukrainian drones had hit the oil depot.
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:35:33 #93
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219265328
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zeg mij dat je niets kent van de span of control van een autocraat in de generale staf zonder...
Onze soldaten flikten ook genoeg tijdens de indo onafhankelijksheidsoorlog dat geen gedelegeerd beleid was.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219265331
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zelfs los daarvan is er nauwelijks tot geen ruimte voor intreperatie of autonomie. Het is een top down hiërarchie, je doet wat je gezegd wordt.

Zelfs Oekraïne heeft nog last van die cultuur.
Dat klopt inderdaad.

Maar de schaal waarop deze misstanden plaatsvinden is te groot, het zijn geen incidenten. Is gewoon beleid.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:36:38 #95
pi_219265337
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zeg mij dat je niets kent van de span of control van een autocraat in de generale staf zonder...
Onze soldaten flikten ook genoeg tijdens de indo onafhankelijksheidsoorlog dat geen gedelegeerd beleid was.
Waarom kom jij tekens met whataboutisms die niks te maken hebben met dit onderwerp.

Je kent de chain of command niet, anders had je zulke dingen niet geroepen.
pi_219265346
Weet iemand toevallig wat Rusland zoal gebruikt hiervoor? Ook interceptor drones inmiddels? Hebben ze een soort alternatief op de Gepard, Skyranger?

quote:
Overall, Russia’s defense ministry said it had intercepted a total of 216 Ukrainian drones overnight.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:38:03 #97
pi_219265347
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad.

Maar de schaal waarop deze misstanden plaatsvinden is te groot, het zijn geen incidenten. Is gewoon beleid.
Natuurlijk is het beleid, zoals je zelf al aangaf is die rode draad duidelijk terug te zien. Zo verre dat het rode kruis maar stopte met het delen van locaties van hospitalen omdat ze anders kapot werden gebombardeerd.
pi_219265354
quote:
Meanwhile, Russia’s security service has claimed it foiled a plot by Ukraine to assassinate a high-ranking Kremlin official inside Russia as the alleged target visited a graveyard.

Ukrainian special services were planning to target the unnamed man, described as “one of the highest-ranking officials of the Russian state,” while he was visiting the graves of his relatives at a cemetery outside Moscow, according to a Friday statement by Russia’s Federal Security Service (FSB).

The Security Service of Ukraine denied the report, telling CNN, “They are churning out fake news and statements non-stop. Our position is not to comment on their nonsense.”
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:40:46 #99
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219265364
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je kent de chain of command niet, anders had je zulke dingen niet geroepen.
Die ken ik inderdaad niet. Ik werk niet voor het Russische leger.

Ik weet alleen de dingen die ik zie. En wat ik zie (tv en socials) -zeker begin van de oorlog- waren Russische soldaten in Belarus die hun brandstof verkochten, dronken waren, Oekraiense meiden onzedelijke behandelden. Toen het in 09-2022 lastig werd massaal vluchten. En tegenwoordig biedt Poetin salarissen aan waar mensen in Nederland hun vingers bij zouden aflikken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:43:18 #100
pi_219265378
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die ken ik inderdaad niet. Ik werk niet voor het Russische leger.

Ik weet alleen de dingen die ik zie. En wat ik zie (tv en socials) -zeker begin van de oorlog- waren Russische soldaten in Belarus die hun brandstof verkochten, dronken waren, Oekraiense meiden onzedelijke behandelden. Toen het in 09-2022 lastig werd massaal vluchten. En tegenwoordig biedt Poetin salarissen aan waar mensen in Nederland hun vingers bij zouden aflikken.
Waarom roep je dan zulke dingen, want het klopt gewoon niet. Jouw punt stoelt op het gegeven dat een pax de autonomie heeft zijn eigen doelen uit te kiezen. Dat is gewoon niet waar.

Dat ook zij na die oorwassing veranderingen hebben doorgevoerd is logisch. En dat is ook meteen weer de reden waarom het westen en met name nato leden op scherp zijn gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')