SPOILER: POULE-FASEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ACHTSTE FINALES (b/o 19)
Woodhouse-Evans
Price-Schindler
Humphries-Van der Velde
Dobey-M. Smith
Wenig-Springer
Rock-Scutt
Littler-Nijman
Van Gerwen-Noppert
Negentjes:
Bekijk deze YouTube-video
Beschimmelde arm?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:10 schreef wimderon het volgende:
Ach, ach, ach, vertragende nietsnut Woodhouse.
Met je beschimmelde arm.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is de enige echte schurftarm Mark McGeeney eigenlijk?
Ordinair.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dit zou willen noemen?
[ afbeelding ]
Wat zou deze meneer als "ordinair" beschouwenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje dit:quote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2025 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is de enige echte schurftarm Mark McGeeney eigenlijk?
Nou ook nog graag die armwrat van de BDO.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker aan het Modussen.
quote:Op woensdag 5 november 2025 19:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Chippaponi/status/1986045086073766133
@:MANI89
Bekijk deze YouTube-videoquote:En toch vond Rock - die 12 kg afviel in negen weken - dat er iets moest veranderen. “Sommigen dachten misschien dat ik even weg was, maar ik heb gewoon een maandje minder gespeeld. Ik noem het een kleine dip. Gelukkig heb ik dat rechtgezet. Iedereen weet dat mijn dubbels soms mijn zwakke plek waren, maar ik heb er hard aan gewerkt. En ik was gewoon te dik. Ik keek in de spiegel en dacht: dit moet anders. Toen ik bij de PDC kwam, was ik een slanke jongen. Nu zag ik een andere versie van mezelf. Dus ik wist: dit moet veranderen. Hoe? Gezonder eten, meer wandelen, wat beweging. Geen gekke schema’s, gewoon de basis goed doen. En het helpt. Ik voel me fitter, ik adem beter op het podium, en mentaal ben ik scherper. Het is niet alleen fysiek, het is alles samen.”
Die is al een tijdje weg.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nou ook nog graag die armwrat van de BDO.
DANK! ROSStheBOSSquote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weg.
Bekijk deze YouTube-video
U vraagt, Jur draait.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er altijd een schijthekel aan als darters die kansloos verliezen half cynisch gaan juichen bij een legje
F.V. 12-11-2025quote:Ik durf te stellen dat deze Van der Velde vanavond van elke andere tegenstander gewonnen had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |