abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219315560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 23:18 schreef Szura het volgende:
[ x ]
@:alaphilippe_
Wat een enorm verhaal. :')

Hoewel ik doorgaans kritisch ben op de D66-bode vond ik dat ze nu niet heel gek gehandeld hebben, enige details daargelaten. De verontwaardiging van de NRC-lezer is enorm selectief, omdat de NRC-lezer een D66'er is; dat is de echte reden voor zijn verontwaardiging. Als het een Gom van Strien of Ronald Plasterk had betroffen was die verontwaardiging achterwege gebleven, zeker als het leidend voorwerp niet yesilgoz was geweest.

De NRC-lezende D66'er mist helaas het vermogen tot zelfreflectie en meta-analyse.
  zaterdag 22 november 2025 @ 09:28:42 #277
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219315631
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoewel ik doorgaans kritisch ben op de D66-bode vond ik dat ze nu niet heel gek gehandeld hebben, enige details daargelaten. De verontwaardiging van de NRC-lezer is enorm selectief, omdat de NRC-lezer een D66'er is; dat is de echte reden voor zijn verontwaardiging. Als het een Gom van Strien of Ronald Plasterk had betroffen was die verontwaardiging achterwege gebleven, zeker als het leidend voorwerp niet yesilgoz was geweest.

De NRC-lezende D66'er mist helaas het vermogen tot zelfreflectie en meta-analyse.
:')

Gehaast een verhaal publiceren en dan blijkt het allemaal niet zo te liggen :') Vervolgen bronnen die iets anders beweren niet checken en er ook niet over berichten :') Vervolgens een redactionele reactie met dingen die ook weer niet kloppen :')

En uiteindelijk komt het neer op 1 prive appje die gelekt is. Toch niet gek dat je daar moeite mee hebt?
pi_219315633
quote:
[ x ]
Wat een lachwekkend slecht stuk. Hier trapt hopelijk echt niemand in.
Ze blijven ook gewoon aan de lopende band glashard liegen, ook in dit stuk.
  zaterdag 22 november 2025 @ 09:31:51 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219315644
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zoals die ombudsman al toegeeft gaat de vergelijking met Gom of Plasterk totaal mank.

Daarnaast hebben ze dus zeer onzorgvuldig opgeschreven welke bronnen precies wat zouden onderschrijven, onterecht Eric Smit totaal genegeerd en zijn ze als een stoomwals verder gegaan met publiceren zonder goed in de context te zetten waar dat appje precies inpaste.

Je zou bijna denken dat jij degene bent die reflectie mist. (En ik heb geen D66 gestemd en ben geen NRC-abonnee)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_219315662
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:31 schreef Szura het volgende:

[..]
Zoals die ombudsman al toegeeft gaat de vergelijking met Gom of Plasterk totaal mank.

Daarnaast hebben ze dus zeer onzorgvuldig opgeschreven welke bronnen precies wat zouden onderschrijven, onterecht Eric Smit totaal genegeerd en zijn ze als een stoomwals verder gegaan met publiceren zonder goed in de context te zetten waar dat appje precies inpaste.

Je zou bijna denken dat jij degene bent die reflectie mist. (En ik heb geen D66 gestemd en ben geen NRC-abonnee)
'Maar erger waren de zinnen over het aantal bronnen. Gelukkig werd Eric Smit niet opnieuw genegeerd, maar deze passage klopte niet: „Dat Smit zich die avond anders herinnert, doet niets af aan de veertien bronnen die iets anders zeggen.” En deze ook niet: „Veertien aanwezigen bevestigden de verschillende uitspraken van Wijers aan Logtenberg”. Slechts een deel van de veertien mensen bevestigde de uitspraken, zoals ik hierboven heb uitgelegd.'

Ze hebben gewoon keihard gelogen over de zogenaamde 14 bronnen, en in dit artikel wordt er ook weer vrij makkelijk overheen gepraat.

En het gaat nog steeds veel te weinig over dat Stem voor Stabiliteit. Het daadwerkelijke verhaal is dat die club samen met de NRC een gecoördineerde hit-job hebben uitgevoerd op Wijers omdat ze geen GL-PVDA in het kabinet willen.
pi_219316045
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
:')

Gehaast een verhaal publiceren en dan blijkt het allemaal niet zo te liggen :') Vervolgen bronnen die iets anders beweren niet checken en er ook niet over berichten :') Vervolgens een redactionele reactie met dingen die ook weer niet kloppen :')

En uiteindelijk komt het neer op 1 prive appje die gelekt is. Toch niet gek dat je daar moeite mee hebt?
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:31 schreef Szura het volgende:

[..]

De woede ging over het "lekken" van dat appje. Deze vervolg-redenaties zijn het integreren van nieuwe informatie in bestaande systemen, iets waar intelligente mensen doorgaans goed in zijn waardoor zij doorgaans niet van standpunt veranderen :s) .

Dat de journalistiek van nrc verder benedenmaats is, daar hoeft niemand mij van te overtuigen.
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 12:18:54 #282
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_219316384
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
[..]
De woede ging over het "lekken" van dat appje. Deze vervolg-redenaties zijn het integreren van nieuwe informatie in bestaande systemen, iets waar intelligente mensen doorgaans goed in zijn waardoor zij doorgaans niet van standpunt veranderen :s) .

Dat de journalistiek van nrc verder benedenmaats is, daar hoeft niemand mij van te overtuigen.
Ik snap niets van deze post.
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:21:39 #283
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219316398
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik snap niets van deze post.
Ratjetoe werkt bij de NRC?
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:30:08 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219316437
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:35 schreef Pistolero het volgende:
En het gaat nog steeds veel te weinig over dat Stem voor Stabiliteit. Het daadwerkelijke verhaal is dat die club samen met de NRC een gecoördineerde hit-job hebben uitgevoerd op Wijers omdat ze geen GL-PVDA in het kabinet willen.
Aan dit alles merk je dat deze hit-job vanuit NRC nauwelijks gecoördineerd was. Ze zijn op ronduit onprofessionele wijze in deze val getrapt, en dat breekt ze nu extra op omdat een groot deel van het NRC-lezersbestand precies D66’er is.

Dat zo’n fout lobbyclubje bestaat, ja what else is new. Die zitten ook in een voor hen oncomfortabele situatie, omdat VVD in een radicaalrechtse spiraal zit en het nu blijkt, goh, dat je met die mongolen van PVV en BBB helemaal niet fatsoenlijk kunt regeren. En dat probleem gaan ze ook met JA21 hebben.
Makkelijk eerste
pi_219316456
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Aan dit alles merk je dat deze hit-job vanuit NRC nauwelijks gecoördineerd was. Ze zijn op ronduit onprofessionele wijze in deze val getrapt, en dat breekt ze nu extra op omdat een groot deel van het NRC-lezersbestand precies D66’er is.

Dat zo’n fout lobbyclubje bestaat, ja what else is new. Die zitten ook in een voor hen oncomfortabele situatie, omdat VVD in een radicaalrechtse spiraal zit en het nu blijkt, goh, dat je met die mongolen van PVV en BBB helemaal niet fatsoenlijk kunt regeren. En dat probleem gaan ze ook met JA21 hebben.
Ik geloof er dus echt he-le-maal niks van dat zo'n Hugo Logtenberg in de val is getrapt. Dat is een rasechte VVD'er die de val zelf heeft opgezet.
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:47:23 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219316516
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
[..]

Nee daar ging de ‘woede’ helemaal niet alleen over, je praat onzin
pi_219316525
quote:
[ x ]
Als privé-appjes publiceren gerechtvaardigd is, krijgen we een nare samenleving.

Als 14 getuigen 'vaag' iets gehoord hebben, wordt laster en smaad ook steeds makkelijker wit te wassen.
  zaterdag 22 november 2025 @ 13:30:15 #288
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219316683
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Als privé-appjes publiceren gerechtvaardigd is, krijgen we een nare samenleving.

Als 14 getuigen 'vaag' iets gehoord hebben, wordt laster en smaad ook steeds makkelijker wit te wassen.
Ook niet raar dat aanwezigen van iets van maanden terug zich niet meer goed kunnen herinneren wat er gebeurde met iets dat toen totaal niet relevant was.
  zaterdag 22 november 2025 @ 13:38:59 #289
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219316712
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik geloof er dus echt he-le-maal niks van dat zo'n Hugo Logtenberg in de val is getrapt. Dat is een rasechte VVD'er die de val zelf heeft opgezet.
Ik draai het om, hij is juist in die val getrapt omdat het een VVD’er is.
Makkelijk eerste
  zaterdag 22 november 2025 @ 14:58:02 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219317224
Ach Jair Bolsonaro
Ach Renze Klamer
Ach Marjorie Taylor Greene
Ach Vincent Karremans
  zaterdag 22 november 2025 @ 17:08:35 #291
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219317849
Ach Arend
pi_219317856
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:58 schreef Szura het volgende:
Ach Jair Bolsonaro
Ach Renze Klamer
Ach Marjorie Taylor Greene
Ach Vincent Karremans
De nieuwe ach, Arne is ook bijna uit.
pi_219317861
Ja godverdomme, ben ik als hater zelfs niet eens meer de eerste.
pi_219318211
Half miljard mogen uitgeven _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 november 2025 @ 18:10:12 #295
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_219318215
Acht keer verliezen van de elf, dit is toch niet meer houdbaar?
  zaterdag 22 november 2025 @ 18:22:52 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219318304
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 november 2025 18:10 schreef Pino112 het volgende:
Acht keer verliezen van de elf, dit is toch niet meer houdbaar?
Ontslagen na verlies tegen PSV straks?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 november 2025 @ 19:25:41 #297
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_219318706
Colombiagoden.

'Klimaat'top-troep, wat een circus met je fossiele bende.
pi_219318854
In Amsterdam zoeken we nog een nieuwe trainer. Kan Sjon terug naar Liverpool.
pi_219318900
Ach Ach Ajax
pi_219318935
Door de ondergrens. Of Naja. Dat doen we al wekelijks
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')