Je komt hier met 5% van het project een beetje intelligent doen. Sodemieter op met je gezever man.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Feitenkennis is één woord. En nu terug naar je rukbunker want inhoudelijk heb je niet veel te melden.
Sodemieter zelf op als je niks te melden hebt.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je komt hier met 5% van het project een beetje intelligent doen. Sodemieter op met je gezever man.
Veel te veel overheid zet zichzelf op de eerste plaatsquote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef Alpha0 het volgende:
Moerdijk verkocht nog huizen vlak voor bekendmaking over einde dorp
Hoe hard wil je genaaid worden door je eigen overheid.
Ik zat gister toevallig nog op funda te kijken nadat ik het nieuws las, daar staan ook woningen. De mensen die de woningen nu nog proberen te verkopen zijn echt gigantisch zwaar genaaid.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef Alpha0 het volgende:
Wat een smerige schoften.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef Alpha0 het volgende:
Nee hoor, dit zijn mensenrechtenschendingen en deze personen kunnen dan op rekenen op hoge schadevergoedingen of zij kunnen het project stilleggen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef Alpha0 het volgende:
Ik haal mijn eigen woorden nog maar eens aanquote:Op woensdag 12 november 2025 12:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mij is er tussen Klundert en Willemstad ruimte genoeg
Wooooooow. Als koper heb je een onderzoeksplicht maar dit gaat wel wat verder dan een lekkend dak of verrotte fundering lol.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef Alpha0 het volgende:
Ga snel een GoFund Me starten voor zequote:Op donderdag 13 november 2025 20:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig nog op funda te kijken nadat ik het nieuws las, daar staan ook woningen. De mensen die de woningen nu nog proberen te verkopen zijn echt gigantisch zwaar genaaid.
Lijkt mij een duidelijke boodschap voor iedere Fokker die meent dat de overheid van alles en nog wat moet doen in een monopoly. Zelfs al komt er nu een rechter met een knalhard oordeel, boete wordt dan nog steeds door de burger betaald en overheidsdienaren worden niet vervolgdquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:08 schreef Scjvb het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)king-over-einde-dorp
Allesbehalve netjes inderdaad. Zo gaat men naar mijn weten in deze branche normaliter niet met elkaar om.
En als ik je vertel dat de minister van klimaat en groene groei een VVD'er is, gaat er dan een LED-lampje branden?quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap het niet helemaal waarom moet een dorp wijken voor "nieuwe energie-infrastructuur" je kun toch ook dat bedrijventerrein uitkopen/verplaatsen.
Vooral de reactie is echt ziekelijk. Dan weet je weer dat die smerige wethouders en die kneuzenambtenaars van ze er echt niet voor de belastingbetaler zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:08 schreef Scjvb het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)king-over-einde-dorp
Allesbehalve netjes inderdaad. Zo gaat men naar mijn weten in deze branche normaliter niet met elkaar om.
Je kunt ook de grootste 'fuck you' woning behouden...quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lijkt mij een duidelijke boodschap voor iedere Fokker die meent dat de overheid van alles en nog wat moet doen in een monopoly. Zelfs al komt er nu een rechter met een knalhard oordeel, boete wordt dan nog steeds door de burger betaald en overheidsdienaren worden niet vervolgd
Oud nieuws, is nu definitief. Edit nog steeds niet definitiefquote:
Kan prima das verder, anders kun je bij elke update van een nieuwsbericht wel een nieuw topic openenquote:Op donderdag 20 november 2025 00:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Oud nieuws, is nu definitief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |