Misschien maar beter ook. Hoe meer plek, hoe meer spullen je verzameltquote:Op woensdag 12 november 2025 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet verder komen dan een paar wandelschoenen
Ik heb ook geen gang naar de garage
Wandeljas, voetenpleisters, paraplu, bordje met motivational speech, snelrenschoenen of wandelstokken ook niet?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet verder komen dan een paar wandelschoenen
Ik heb ook geen gang naar de garage
*edit*quote:Op woensdag 12 november 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Meneer, u heeft een slagaderlijke bloeding!"
"Goed dat je het zegt, voeg ik dat nog even toe!"
"Gelukkig is de verwarming in de ambulance gratis"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*edit*
Wow jongens ik heb eeb slsgagrnr...
Ik zie nu een muur voor me met een paar schoenen op de grond en een pakje pleisters aan een verder lege wandquote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wandeljas, voetenpleisters, paraplu, bordje met motivational speech, snelrenschoenen of wandelstokken ook niet?
Neequote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wandeljas, voetenpleisters, paraplu, bordje met motivational speech, snelrenschoenen of wandelstokken ook niet?
Ja dat denk je, zou me niks verbazen als dat tegenwoordig apart op de rekening staatquote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gelukkig is de verwarming in de ambulance gratis"
Misschien nog een wandelkaart van Budapest en omstreken aan de muur?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu een muur voor me met een paar schoenen op de grond en een pakje pleisters aan een verder lege wand
In de VS welquote:Op woensdag 12 november 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk je, zou me niks verbazen als dat tegenwoordig apart op de rekening staat
Nou jullie lachen over die prijzen. Maar ik had een keer een collega hier die boos op ons was geworden omdat we de ambulance hadden gebeld toen ze flauw viel op kantoor. Want ze kreeg daarna een rekening van een kleine 3000 euro op de mat.quote:
oh das erg veelquote:Op woensdag 12 november 2025 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou jullie lachen over die prijzen. Maar ik had een keer een collega hier die boos op ons was geworden omdat we de ambulance hadden gebeld toen ze flauw viel op kantoor. Want ze kreeg daarna een rekening van een kleine 3000 euro op de mat.
Holy shit.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou jullie lachen over die prijzen. Maar ik had een keer een collega hier die boos op ons was geworden omdat we de ambulance hadden gebeld toen ze flauw viel op kantoor. Want ze kreeg daarna een rekening van een kleine 3000 euro op de mat.
Ja was gewoon het eigen risico deel. Maar ja, wat wil je dan dat je collega's doen als je ineens flauwvalt en niet direct weer wakker wordt..quote:
Ik had mijn kat laten cremeren. Op de rekening stond een gastoelage van 5 euro.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk je, zou me niks verbazen als dat tegenwoordig apart op de rekening staat
Ouch.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voortaan gewoon laten liggen dus en hups hups doorgaan met werken.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was gewoon het eigen risico deel. Maar ja, wat wil je dan dat je collega's doen als je ineens flauwvalt en niet direct weer wakker wordt..
Watquote:Op woensdag 12 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had mijn kat laten cremeren. Op de rekening stond een gastoelage van 5 euro.
"Verbranden Nina Poekie"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatDat vind ik toch een beetje.. mja.. Prop die 5 euro dan onder een ander item zou ik zeggen.
Gewoon lekker midden in de gang laten liggen en de hele dag overheen stappenquote:Op woensdag 12 november 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gewoon laten liggen dus en hups hups doorgaan met werken.
Ja, dit hadden ze ingevoerd omdat de gasprijzen zo waren gestegen. Daar wil je toch helemaal niet mee bezig zijn als rouwende.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatDat vind ik toch een beetje.. mja.. Prop die 5 euro dan onder een ander item zou ik zeggen.
Snorretje op tekenen en veters aan elkaar vastmaken.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker midden in de gang laten liggen en de hele dag overheen stappen
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ehh.. kun je de urn er niet uithalen?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik rij nu gezellig rond met as van m'n moeder in de kofferbak tot as zondag
Moest gnorkenquote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snorretje op tekenen en veters aan elkaar vastmaken.
Ik snap ergens dat ze het (waarschijnlijk) moeten uitsplitsen, maar dat moet toch gewoon in de algemene kosten opgenomen kunnen worden zou je denken.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit hadden ze ingevoerd omdat de gasprijzen zo waren gestegen. Daar wil je toch helemaal niet mee bezig zijn als rouwende.
En waar laat ik die vervolgens?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehh.. kun je de urn er niet uithalen?
Nee inderdaad. Vraag me nu af of het een flat rate is, of dat je per kilo een euro betaalt ofzoquote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit hadden ze ingevoerd omdat de gasprijzen zo waren gestegen. Daar wil je toch helemaal niet mee bezig zijn als rouwende.
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik combineerde dit in m'n hoofd en dat gaf error.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snorretje op tekenen en veters aan elkaar vastmaken.
Lijkt me doodeng.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik combineerde dit in m'n hoofd en dat gaf error.
"Sorry, chonk-toeslag"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Vraag me nu af of het een flat rate is, of dat je per kilo een euro betaalt ofzo
Ja ik dacht gewoon in huis zetten zo lang.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En waar laat ik die vervolgens?
Ding ligt me niet in de weg, is prima zo
Zit de urn wel goed dicht?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En waar laat ik die vervolgens?
Ding ligt me niet in de weg, is prima zo
Mja, mevr Koen vindt dat een eng ideequote:Op woensdag 12 november 2025 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht gewoon in huis zetten zo lang.
Noodstop en *poef*quote:
Ik heb een tas met een kaart van Boedapest aan de kapstok.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien nog een wandelkaart van Budapest en omstreken aan de muur?
En een malle kersttrui natuurlijk.
Sowquote:Op woensdag 12 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Aangezien ik aangaf te gaan uitstrooien is dit geen echte urn. Ding lijkt een beetje op een jerrycanquote:
Die gasten hebben zoveel met auto's gedaan, daar kon dit ook nog wel bijquote:
Jerrycan zo lang even op de kast.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aangezien ik aangaf te gaan uitstrooien is dit geen echte urn. Ding lijkt een beetje op een jerrycan
Oooh ja die ken ik nog, zowel mijn vader als moeders voorlaatste huisje was dat.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aangezien ik aangaf te gaan uitstrooien is dit geen echte urn. Ding lijkt een beetje op een jerrycan
Samequote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Inb4 mevr. Koen die nog niet helemaal wakker is en de jerrycan gaat vullen bij het tankstation.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hadden al oplopende kosten op lichaamsgewicht, dus die hadden ze gewoon kunnen verhogen. Waarschijnlijk wilden ze uitleggen waarom de kosten omhoog moesten, maar het is niet zo dat je wekelijks een dier komt cremeren, dus die uitleg is ook niet zo nodig.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap ergens dat ze het (waarschijnlijk) moeten uitsplitsen, maar dat moet toch gewoon in de algemene kosten opgenomen kunnen worden zou je denken.
Mamma in de V8.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 mevr. Koen die nog niet helemaal wakker is en de jerrycan gaat vullen bij het tankstation.
Ja, eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gasten hebben zoveel met auto's gedaan, daar kon dit ook nog wel bij
"Schat, waar is de jerrycan met onze poes?"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 mevr. Koen die nog niet helemaal wakker is en de jerrycan gaat vullen bij het tankstation.
Bij mij moeder was het gewoon een mooie urn. Die staat nu leeg op de kast volgens mij.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die ken ik nog, zowel mijn vader als moeders voorlaatste huisje was dat.
Nee, dit was de moeder, niet de poes.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Schat, waar is de jerrycan met onze poes?"
"..."
Die gelooft in spoken?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, mevr Koen vindt dat een eng idee
Ah ja, daar zou je dat gewoon onder kunnen gooien ja. Als iemand dan nog vragen heeft, kan je het alsnog uitleggen/uitsplitsen.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hadden al oplopende kosten op lichaamsgewicht, dus die hadden ze gewoon kunnen verhogen. Waarschijnlijk wilden ze uitleggen waarom de kosten omhoog moesten, maar het is niet zo dat je wekelijks een dier komt cremeren, dus die uitleg is ook niet zo nodig.
Zo zonde dat ze gestopt zijnquote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens.![]()
Zij deden dingen met zodat wij het niet hoeven. Was altijd geweldig
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er lopen inmiddels heel veel gesprekken door elkaarquote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit was de moeder, niet de poes.
Wij kregen mijn moeder mee in een soort stevige papieren zak in een doos.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die ken ik nog, zowel mijn vader als moeders voorlaatste huisje was dat.
Ik was in de warquote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit was de moeder, niet de poes.
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er lopen inmiddels heel veel gesprekken door elkaar
quote:
Dat de geest dan rond het huis gaat dwalen?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, mevr Koen vindt dat een eng idee
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij kregen mijn moeder mee in een soort stevige papieren zak in een doos.
Eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo zonde dat ze gestopt zijn
Zulke TV krijgen we nooit meer
Hun haat jegens caravans is wel
Ook met uitstrooien van het weekend niet eng?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik snap dat 'eng' ook niet
oh das ook wat vreemd jaquote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik kreeg het in een soort kartonnen koker maar het as zat in een zak.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
samequote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hmmm beter neem ik wat gereedschap mee zondagquote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef rival het volgende:
Toen mijn vader en zijn broer mijn oma's as gingen uitstrooien op het strand kregen ze de urn niet open en zijn ze met oma weer terug gegaan om het later nogmaals te proberen
Daarom even de verduidelijking.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er lopen inmiddels heel veel gesprekken door elkaar
Mijn oom kreeg op het strand alle as over zich heen doordat de wind ineens draaidequote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef rival het volgende:
Toen mijn vader en zijn broer mijn oma's as gingen uitstrooien op het strand kregen ze de urn niet open en zijn ze met oma weer terug gegaan om het later nogmaals te proberen
*poef*quote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oom kreeg op het strand alle as over zich heen doordat de wind ineens draaide
En ze kon het niet uitleggen. "Dat voelt gewoon zo" zekerquote:Op woensdag 12 november 2025 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik snap dat 'eng' ook niet
Ik ga alleenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook met uitstrooien van het weekend niet eng?
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef Koen66 het volgende:
Mijn moeder vond een stukje rijden altijd fijn. Vanochtend zei ik bij instappen 'we gaan lekker een stukje rijden'
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oom kreeg op het strand alle as over zich heen doordat de wind ineens draaide
"Misschien moet ik hem over jullie uitstrooien, dan komt ie nog eens onder de mensen!"quote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mijn ouders ook, bij mijn zus op het altaartje dan, nu rusten ze illegaal naast hun jongste dochter en haar kutkat Kokelientje Chanel, soort chaotisch familiegraf.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond zo een jaar in het televisiekastje
[..]
"Een gouden tand?"quote:
Iewquote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opgezet? Nee zou ik ook niet fijn vindenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
ik vond het ook nooit fijn dat mijn oma's in de woonkamer stond bij tante fleur
oh as vergetenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opgezet? Nee zou ik ook niet fijn vinden
Als kapstokquote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder is uitgestrooid op haar favo plekje in Hongarijequote:Op woensdag 12 november 2025 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn ouders ook, bij mijn zus op het altaartje dan, nu rusten ze illegaal naast hun jongste dochter en haar kutkat Kokelientje Chanel, soort chaotisch familiegraf.
[..]
Net als van die inboorlingen met zo'n klein verschrompeld lijkhoofdje.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Built to last.quote:
Taxiderpyquote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |