Mijn oom kreeg op het strand alle as over zich heen doordat de wind ineens draaidequote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef rival het volgende:
Toen mijn vader en zijn broer mijn oma's as gingen uitstrooien op het strand kregen ze de urn niet open en zijn ze met oma weer terug gegaan om het later nogmaals te proberen
*poef*quote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oom kreeg op het strand alle as over zich heen doordat de wind ineens draaide
En ze kon het niet uitleggen. "Dat voelt gewoon zo" zekerquote:Op woensdag 12 november 2025 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik snap dat 'eng' ook niet
Ik ga alleenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook met uitstrooien van het weekend niet eng?
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef Koen66 het volgende:
Mijn moeder vond een stukje rijden altijd fijn. Vanochtend zei ik bij instappen 'we gaan lekker een stukje rijden'
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oom kreeg op het strand alle as over zich heen doordat de wind ineens draaide
"Misschien moet ik hem over jullie uitstrooien, dan komt ie nog eens onder de mensen!"quote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mijn ouders ook, bij mijn zus op het altaartje dan, nu rusten ze illegaal naast hun jongste dochter en haar kutkat Kokelientje Chanel, soort chaotisch familiegraf.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond zo een jaar in het televisiekastje
[..]
"Een gouden tand?"quote:
Iewquote:Op woensdag 12 november 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opgezet? Nee zou ik ook niet fijn vindenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
ik vond het ook nooit fijn dat mijn oma's in de woonkamer stond bij tante fleur
oh as vergetenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opgezet? Nee zou ik ook niet fijn vinden
Als kapstokquote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder is uitgestrooid op haar favo plekje in Hongarijequote:Op woensdag 12 november 2025 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn ouders ook, bij mijn zus op het altaartje dan, nu rusten ze illegaal naast hun jongste dochter en haar kutkat Kokelientje Chanel, soort chaotisch familiegraf.
[..]
Net als van die inboorlingen met zo'n klein verschrompeld lijkhoofdje.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Built to last.quote:
Taxiderpyquote:Op woensdag 12 november 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |