quote:Op woensdag 12 november 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
Zo, winterbanden zitten weer onder de auto. Eens kijken waar dit weekend de skipistes open zijn
Let op de weg dan!quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer erg gezellig op de weg.
Hoi
Zit je weer te FOK!ken vanuit de file?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Ha Kat, gaat het eten wel weer normaal naar binnen?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Moet ietsquote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je weer te FOK!ken vanuit de file?
Auto ondersteboven.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je weer te FOK!ken vanuit de file?
Skwiwi, going down that hill,quote:Op woensdag 12 november 2025 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]It's skwiwi time, tuuudududu, you can't touch this
quote:
quote:
Binnenstebuiten.quote:
Ze staan in de gang naar de garagequote:
Oh nee toch geen like, wil geen hospital billquote:Op woensdag 12 november 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Skwiwi, going down that hill,
Skwiwi, paying that hospital bill.
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nee toch geen like, wil geen hospital bill
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze staan in de gang naar de garageDaar is een hele muur die vol staat / hangt met alle buitensport spullen.
"Meneer, u heeft een slagaderlijke bloeding!"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wacht even met me uit de auto halen jongens, moet even m'n post afmaken!".
Misschien maar beter ook. Hoe meer plek, hoe meer spullen je verzameltquote:Op woensdag 12 november 2025 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet verder komen dan een paar wandelschoenen
Ik heb ook geen gang naar de garage
Wandeljas, voetenpleisters, paraplu, bordje met motivational speech, snelrenschoenen of wandelstokken ook niet?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet verder komen dan een paar wandelschoenen
Ik heb ook geen gang naar de garage
*edit*quote:Op woensdag 12 november 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Meneer, u heeft een slagaderlijke bloeding!"
"Goed dat je het zegt, voeg ik dat nog even toe!"
"Gelukkig is de verwarming in de ambulance gratis"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*edit*
Wow jongens ik heb eeb slsgagrnr...
Ik zie nu een muur voor me met een paar schoenen op de grond en een pakje pleisters aan een verder lege wandquote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wandeljas, voetenpleisters, paraplu, bordje met motivational speech, snelrenschoenen of wandelstokken ook niet?
Neequote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wandeljas, voetenpleisters, paraplu, bordje met motivational speech, snelrenschoenen of wandelstokken ook niet?
Ja dat denk je, zou me niks verbazen als dat tegenwoordig apart op de rekening staatquote:Op woensdag 12 november 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gelukkig is de verwarming in de ambulance gratis"
Misschien nog een wandelkaart van Budapest en omstreken aan de muur?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu een muur voor me met een paar schoenen op de grond en een pakje pleisters aan een verder lege wand
In de VS welquote:Op woensdag 12 november 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk je, zou me niks verbazen als dat tegenwoordig apart op de rekening staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |