Vandaag bestelde mijn dochter een onbekende Chinese thee en zei toen: moet je eens proeven papa, deze thee smaakt heel raar. Ik proeven en de smaak deed mij denken aan verbrandde natuurrubber. Ik dacht meteen: Dit zal de chinese gunpowder tea toch niet zijn waar ik in 55 jaar nooit iets van gehoord heb en die ik de dag nadat ik er voor het eerst over lees al meteen zijn opwachting maakt! Het smaakt precies zoals ik zou verwachten!quote:
Ik drink meestal rooibos of groene thee met sinaasappel of citroen. In de zomer muntthee uit de tuin. Nu in Marokko trouwens ook.quote:
In en rond Marrakesh. Vandaag naar de Ouriki vallei geweest om te hiken. Vind het een geweldig land, vooral buiten Marrakesh. Hele vriendelijke toegankelijke mensen, mooie natuur en alle vrijheid en avontuur die bij Afrika horen. Wil zeker terug komen maar dan meer rondreizenquote:Op maandag 2 februari 2026 18:42 schreef sigme het volgende:
Waar in Marokko ben je?
Ik was er ruim een jaar geleden nog, na een lange lange afwezigheid. Het was ouderwets geweldig.
We hadden de eerste hondloze periode aangegrepen om weer eens naar Marokko te gaan, eenmaal ter plaatse bleken tegenwoordig veel bezoekers met hond te reizen. Mogelijk doen wij dat nog wel eens (maar niet eerst dan nadat de nu verwachte pups zo groot zijn dat ze of een nieuw adres gevonden hebben, of groot genoeg zijn om mee te reizen).
Soms gaat het daarna ook weer slechter.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:14 schreef LXIV het volgende:
Uit ervaring weet ik nu dat dat vanzelf wel goed komt met die pubers
Soms maakt een kleine verschrijving een groot verschil.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:37 schreef Gellius het volgende:
't Zijn net mensen. De mijne is ook ineens vaak de hort op. Onlangs zelf metmeisjes
.
Ik ben allesbehalve een keiharde reorganisator. Ik zie de noodzaak ook niet in!quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Z het volgende:
Ik vind Loewies wel.het type wat de boel hier keihard kan reorganiseren zodat we hier nog af en toe kunnen blijven posten.
Maar ik heb mijn thee nog niet eens opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:35 schreef Ringo het volgende:
Oh jee, gaat deze kroeg nou ook al dicht? Komt er zeker weer zo’n koffie- en matchatentje voor in de plaats.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:38 schreef Z het volgende:
• Je ogen gaan in ieder geval flink achteruit Loewies!
• "Wacht maar" IR. Op de fiets ga ik nog steeds sneller overigens. Maar dat doe ik pas een paar jaar.
• Ik denk dat de dochters van Loewies enorme pubers worden.
Die haarlijn gaat nog best ok. De slapen beginnen heel langzaam te grijzen, maar wat wil je?quote:
Het zou de droom zijn van mijn puber dochter, maar ik kan er niet goed genoeg voor zorgenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, bericht uit de provincie:
[ afbeelding ]
Wil iemand er eentje hebben? Ik moet er nog een paar kwijt.
Toch wel een mooie ouwe kop, Ringo?! Dan valt het toch allemaal nog wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 02:11 schreef Ringo het volgende:
Ik ben 15 kilo lichter dan tien jaar geleden, voel me fit en gezond maar verder heb ik gewoon een ouwe kop gekregen en daar kan ik diep van binnen wel ernstig om huilen, want hoe mooi je de zaken ook wil draaien, goed komt dat allemaal niet meer natuurlijk, nooit meer, integendeel.
Pure Friese stabijtjes?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, bericht uit de provincie:
[ afbeelding ]
Wil iemand er eentje hebben? Ik moet er nog een paar kwijt.
Nee joh. Nabij-stabij. Stabijna's. Heidewachtel, Wetterhoun & Stabij. Minstens.quote:
Ik zie het nu! Op mobiel zag ik het wat minder helder maar nu op de computer verraden de snuitjees inderdaad het bijnaschap.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh. Nabij-stabij. Stabijna's. Heidewachtel, Wetterhoun & Stabij. Minstens.
Ze zijn inmiddels allemaal ondergebracht, ik ben zeer content met alle nieuwe adressen. Allemaal mensen met veel tijd voor hun hond.
Misschien over tien jaar wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:51 schreef LXIV het volgende:
Toch wel een mooie ouwe kop, Ringo?! Dan valt het toch allemaal nog wel mee.
Ik heb dat twee jaar geleden afgerond. En heb daarna bijna alles van Voskuil gelezen. Het Bureau is fantastisch, ongemakkelijk en bij vlagen heel erg grappig.quote:Op maandag 13 april 2026 10:46 schreef Ringo het volgende:
Over ouderdom en verval gesproken, wie van jullie heeft Het Bureau helemaal gelezen? Ik loop ruim een kwart eeuw achter de hype aan en ben nu op blz. 400 van deel 1. Buitengewoon vermakelijk allemaal, maar het vooruitzicht op nog eens 5000 bladzijden drukt nogal op m’n gemoed. En waarom doet meneer Beerta me toch voortdurend aan @:gellius denken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |