Maar hoe zit dat dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef Gellius het volgende:
Jahaa, dat is het beruchte artikel 23 van de grondwet en die kent een hele lange geschiedenis.
Neen. Linkje aangepast.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stond er nu eerst ‘geweldige jeugd ‘?
Ok. even laten uitleggen door chatgpt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef Gellius het volgende:
Jahaa, dat is het beruchte artikel 23 van de grondwet en die kent een hele lange geschiedenis.
Ookquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:02 schreef Akathisia het volgende:
Knikkeren in het zand, is dat niet gewoon jeu de boules?
Ik wil dat toch een beetje bestrijden hoor, daar niet elk spel met ballen een jeu de boule is. Petanque is allicht de meest gespeelde vorm de vele jeux de boules die er zijn. Ik zou zeggen: verglijk het met bijvoorbeeld biljart (pool, snooker, driebanden, etc.)' of racketsport (tennis, squash, padel, etc.) of poker (hold'em, omaha, razz, etc.).quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook
Jeu de boules is gewoon een spel met ballen
Enige tijd geleden hebben we het honderdjarig bestaan ervan gevierd. Met een OCW-lied op cd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef Gellius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 18 januari 2026 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Enige tijd geleden hebben we het honderdjarig bestaan ervan gevierd. Met een OCW-lied op cd.Werk je nu voor het OCW?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan zoiets helemaal voor me zien. Dat de OCW-medewerkers er attent op worden gemaakt dat over een paar maanden de onderwijswet 100 jaar oud is en dan moet er natuurlijk een lied komen, met inbreng van iedereen en repetities en dan de dag van de opname en het aanbieden van De CD aan de directeur...
Ik heb ook altijd voor de overheid gewerkt, weet hoe dat kan gaan. Zo kende ik iemand die voor zijn 25-jarige bruiloft een enorm zeilschip van luciferhoutjes op zijn kantoor gebouwd had. Op schaal natuurlijk. En dat was ook gewoon ok, hij was er ruim een jaar van te voren al mee begonnen. Enkel bewondering hoor!The End Times are wild
Wat drink je dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:55 schreef JAM het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst koffie heb gedronken. Op een dag ben ik daar gewoon mee opgehouden, zonder dat dat nu een hele bewuste keuze was.
Chinese gunpowder tea.quote:
Vandaag bestelde mijn dochter een onbekende Chinese thee en zei toen: moet je eens proeven papa, deze thee smaakt heel raar. Ik proeven en de smaak deed mij denken aan verbrandde natuurrubber. Ik dacht meteen: Dit zal de chinese gunpowder tea toch niet zijn waar ik in 55 jaar nooit iets van gehoord heb en die ik de dag nadat ik er voor het eerst over lees al meteen zijn opwachting maakt! Het smaakt precies zoals ik zou verwachten!quote:
Ik drink meestal rooibos of groene thee met sinaasappel of citroen. In de zomer muntthee uit de tuin. Nu in Marokko trouwens ook.quote:
In en rond Marrakesh. Vandaag naar de Ouriki vallei geweest om te hiken. Vind het een geweldig land, vooral buiten Marrakesh. Hele vriendelijke toegankelijke mensen, mooie natuur en alle vrijheid en avontuur die bij Afrika horen. Wil zeker terug komen maar dan meer rondreizenquote:Op maandag 2 februari 2026 18:42 schreef sigme het volgende:
Waar in Marokko ben je?
Ik was er ruim een jaar geleden nog, na een lange lange afwezigheid. Het was ouderwets geweldig.
We hadden de eerste hondloze periode aangegrepen om weer eens naar Marokko te gaan, eenmaal ter plaatse bleken tegenwoordig veel bezoekers met hond te reizen. Mogelijk doen wij dat nog wel eens (maar niet eerst dan nadat de nu verwachte pups zo groot zijn dat ze of een nieuw adres gevonden hebben, of groot genoeg zijn om mee te reizen).
Soms gaat het daarna ook weer slechter.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:14 schreef LXIV het volgende:
Uit ervaring weet ik nu dat dat vanzelf wel goed komt met die pubers
Soms maakt een kleine verschrijving een groot verschil.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:37 schreef Gellius het volgende:
't Zijn net mensen. De mijne is ook ineens vaak de hort op. Onlangs zelf metmeisjes
.
Ik ben allesbehalve een keiharde reorganisator. Ik zie de noodzaak ook niet in!quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Z het volgende:
Ik vind Loewies wel.het type wat de boel hier keihard kan reorganiseren zodat we hier nog af en toe kunnen blijven posten.
Maar ik heb mijn thee nog niet eens opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:35 schreef Ringo het volgende:
Oh jee, gaat deze kroeg nou ook al dicht? Komt er zeker weer zo’n koffie- en matchatentje voor in de plaats.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:38 schreef Z het volgende:
• Je ogen gaan in ieder geval flink achteruit Loewies!
• "Wacht maar" IR. Op de fiets ga ik nog steeds sneller overigens. Maar dat doe ik pas een paar jaar.
• Ik denk dat de dochters van Loewies enorme pubers worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |