ach Caland het wordt nou een beetje triest. Jij zegt dat er niet op CL-inkomsten begroot wordt, ik laat je zien uit je eigen jaarverslag dat ze zelf zeggen dat de bedrijfslasten hoger zijn dan de omzet zonder CL-inkomsten, dan heb je toch echt een CL-begroting.quote:Op maandag 10 november 2025 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De begroting daalt als je geen CL haalt ten opzichte van het jaar ervoor waarin je daarin overwinterde. Mind=blown.
Niet inhoudelijk en met feiten aankomen bij Caland hè, dat is oneerlijk.quote:Op maandag 10 november 2025 16:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ach Caland het wordt nou een beetje triest. Jij zegt dat er niet op CL-inkomsten begroot wordt, ik laat je zien uit je eigen jaarverslag dat ze zelf zeggen dat de bedrijfslasten hoger zijn dan de omzet zonder CL-inkomsten, dan heb je toch echt een CL-begroting.
Jij doet voorkomen dat CL inkomsten begroot worden, dat is gewoon niet zo. Hoe je er zelf dan ook een draai aan wil geven. Ja, er wordt risicovol beleid gevoerd ten aanzien van de (salaris)uitgaven, de binnengekomen CL gelden zijn de afgelopen keren ook opgepot om die reden.quote:Op maandag 10 november 2025 16:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ach Caland het wordt nou een beetje triest. Jij zegt dat er niet op CL-inkomsten begroot wordt, ik laat je zien uit je eigen jaarverslag dat ze zelf zeggen dat de bedrijfslasten hoger zijn dan de omzet zonder CL-inkomsten, dan heb je toch echt een CL-begroting.
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar die kwaliteiten kun je wel inkopen. Zo’n Dennis Man van PSV kostte een miljoen of 8, dat geld zou beter besteed zijn dan een of andere knuppel waarvan je vooraf weet dat het niet scoort in Portugal en waar je de hoofdprijs voor betaalt. Dat bedoel ik eigenlijk. Dat Feyenoord een vele betere selectie kon hebben voor hetzelfde geld.
Eens.quote:Op maandag 10 november 2025 16:44 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens.
Borges en Tengsted hadden spelers moeten zijn die gewoon regelmatig mee hadden moeten kunnen doen. Feyenoord kan het zich helemaal niet veroorloven om twee miljoenen aankopen structureel niet te gebruiken. De wereld had er voor Feyenoord wel wat anders uitgezien als dat twee spelers waren geweest die nadrukkelijk op de deur van een basisplaats hadden geklopt.
Daar gaat het over de omzet. Nogal wiedes dat die daalt als je EL speelt ipv CL. Zegt verder niet zoveel over je begroting.quote:Op maandag 10 november 2025 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat stadiongeld wordt uiteraard gewoon geleend met het stadion als onderpand (maar dat zal je ze niet hardop horen zeggen omdat onderpand en Kuip bij het legioen geen goede herinneringen naar boven brengt), dat zou je zelfs zo doen als je het geld hebt.
[..]
https://cdn.sanity.io/fil(...)e6438a92529de418.pdf
Klinkt toch echt als een begroting die afhankelijk is van CL/positief transferresultaat.
En ook voor veel geld. Dat is nu toch redelijk verdampt. En dan moet nog maar blijken wat er over blijft van een Timber, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 november 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Toch ook maar weer eens benadrukken dat de best bezette positie qua basisspelers in de aanval rechtsbuiten was en dat er voor die positie een hele dure speler is gehaald (Borges). De linksbuiten positie was het zwakst bezet voor de basis en daar haal je alleen een goedkoop gokje (Diarra). Nog los van het feit dat zowel Diarra, Borges en Tengstedt er alledrie weinig van kunnen sloeg het nergens op om vooral te investeren in de rechtsbuitenpositie.
Lijkt me vrij dom om dat wel te doen. Alhoewel ik me kan voorstellen dat ze op 1/3 CL inkomsten begroten.quote:Op maandag 10 november 2025 17:10 schreef Coco het volgende:
Wordt er nu wel of niet begroot op CL-inkomsten?
Nee, maar zonder CL hebben ze geen operationele winst.quote:Op maandag 10 november 2025 17:10 schreef Coco het volgende:
Wordt er nu wel of niet begroot op CL-inkomsten?
Er vallen veel mensen hier door de mand, ik ben er niet een van. Maar goed jij denkt dat Valente beter is dan Taylor en dat Feyenoord een fantastisch seizoen aan het draaien is, dus jou hoeven we sowieso niet serieus te nemen.quote:Op maandag 10 november 2025 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Wienerschnitzels valt weer eens door mand (goh).
Dat zou relevant zijn als dat de enige inkomsten waren. Ze kunnen ook begroot hebben op een bepaald bedrag aan transferinkomsten dan niet gehaald werd, en daardoor een klein verlies hebben gedraaid.quote:Op maandag 10 november 2025 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, maar zonder CL hebben ze geen operationele winst.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zou relevant zijn als dat de enige inkomsten waren. Ze kunnen ook begroot hebben op een bepaald bedrag aan transferinkomsten dan niet gehaald werd, en daardoor een klein verlies hebben gedraaid.
Daar begon ik dus mee...quote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de rest van dat geld ben je kwijt omdat je niet in de CL staat.
Zijn er buiten Ajacieden mensen die dat niet vinden dan?quote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er vallen veel mensen hier door de mand, ik ben er niet een van. Maar goed jij denkt dat Valente beter is dan Taylor en dat Feyenoord een fantastisch seizoen aan het draaien is, dus jou hoeven we sowieso niet serieus te nemen.
Denk jij dat Taylor beter is dan Valente dan?quote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er vallen veel mensen hier door de mand, ik ben er niet een van. Maar goed jij denkt dat Valente beter is dan Taylor en dat Feyenoord een fantastisch seizoen aan het draaien is, dus jou hoeven we sowieso niet serieus te nemen.
Opvallender vind ik dat er blijkbaar nog een Ajacied te vinden is die het wel ziet zitten in Taylor.quote:Op maandag 10 november 2025 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er buiten Ajacieden mensen die dat niet vinden dan?
Maar goed met Valente word je ook geen kampioen.quote:Op maandag 10 november 2025 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er buiten Ajacieden mensen die dat niet vinden dan?
Nergens om maar het zijn beide vrij beperkte middenvelders. Die gaan beide een Klaassen achtige carrière achterna. Straks lekker voetballen bij Wolfsburg met wat minder schaamhaar op de kin.quote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Opvallender vind ik dat er blijkbaar nog een Ajacied te vinden is die het wel ziet zitten in Taylor.
Wacht, wat?quote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar goed jij denkt dat Valente beter is dan Taylor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |