Ja, dat had ik ook, volume 2 is niet overtuigend voor mij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond afleveringen 5 tot 7 grotendeels filler, alle poppetjes klaarzetten voor de grote finale. En zoals gebruikelijk een hoop personages die op basis van wilde gokken en met helemaal op niets gebaseerde theorieën toch perfect analyseren wat er aan het gebeuren is.
30% heeft een "1" gegeven en 20% een "10", dat maakt het al niet realistisch.quote:
Denk het niet, zou niet kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe een grote teleurstelling.. hopelijk gaat de finale nog wat kunnen herstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Och, is het zoveel anders dan eerdere seizoenen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe een grote teleurstelling.. hopelijk gaat de finale nog wat kunnen herstellen
Ja, de eerdere seizoenen leunden veel meer op die 80s vibe. Daarnaast heeft men ook echt een fout gemaakt door de toch al vrij grote cast nóg veel groter te maken, waardoor je amper nog gevoel bij de oorspronkelijke hoofdrolspelersquote:Op zondag 28 december 2025 05:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, is het zoveel anders dan eerdere seizoenen?
Ja, die lipfiller kun je toch wel zien, viel mij ook wel op. Misschien ook andere filler?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Ama het volgende:
Millie Bobby Brown haar gezicht vind ik echt vreselijk irritant dit seizoen.
[ afbeelding ]
Niet als zwaartekracht in één richting lijkt te werkenquote:Op zondag 28 december 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij hoort andersom te staan haha:
[ afbeelding ]
Dustin is dan ook niet helemaal 100 procent.quote:Op zondag 28 december 2025 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Abyss doet vermoeden dat het naar onder is.
Maar Dustin tekende het bovenaan.
Bijzonder slechte actrice ook. Heel irritant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Vlinder het volgende:
Dat zusje van Lucas heeft echt een rol van niks. Ik vergeet ook steeds hoe ze heet.
Oh ja. Erica.
Correct.quote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dustin is dan ook niet helemaal 100 procent.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post kan weer van stal.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat posten hier toch walgelijke mensen.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Bodyshamen is niet oké.quote:Op zondag 28 december 2025 13:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]ik zeg 'm op facebook en toen ik een stukje verder scrolde kwam dit voorbij:
[ afbeelding ]
body snatching daarentegenquote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bodyshamen is niet oké.
Wij van de KLB SC doen hier niet aan mee.
@:Flippingcoin , @:Fok-it , @:Mortaxx @:VvslavBotkin
Ik heb nog steeds last van mijn cringespier.quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar het kan niet anders dan dat dat coming out moment extreem cringe en woke is geworden natuurlijk, verbeter me maar als ik het mis heb.
Zat er aan te komen. Hopelijk is dat het laatste daar dan over.
Vond maar het moment, situatie en betrokken personen begrijpelijk maar ook het probleem.quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar het kan niet anders dan dat dat coming out moment extreem cringe en woke is geworden natuurlijk, verbeter me maar als ik het mis heb.
Inb4 hij en Vecna gaan tongzoenen. Maar ik hoef het dus niet te zien.quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ja.quote:
Oh ik zeg verder ook niks over haar hoor maar die lipfillers heeft ze er toch echt zelf in laten zetten.quote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bodyshamen is niet oké.
Wij van de KLB SC doen hier niet aan mee.
@:Flippingcoin , @:Fok-it , @:Mortaxx @:VvslavBotkin
Ik vind de ontwikkeling/verklaring voor de upside down wel oke. Daar moet je wel goed voor kunnen schrijven en fantasie bezitten.quote:Op zondag 28 december 2025 16:22 schreef Qarrad het volgende:
Alle ballen op de finale. Het enige wat dit seizoen/deze serie kan redden is dat die alle vreselijke, onnodige niet vooruit te branden afleveringen alleen de functie hadden om alles daarvoor klaar te zetten en dat het einde echt geweldig is.
De afsluiting van seizoen één was echt perfect. Als het daar ongeveer op de helft van komt wil ik de serie nog geslaagd noemen.
Ik vrees dat dit niet het geval is, echter.
Actrice Maya Hawke ook leuk.quote:Op zondag 28 december 2025 16:24 schreef Marsenal het volgende:
Het maakt toch ook helemaal niet uit hoe die Elf er uit ziet als die Sadie Sink nog leeft, die is zo knap, die zou zelfs Will zn willie nog kunnen necromancen
Je kan het ook wel zien, dat ze van die twee is. Ik wist niet dat die ooit getrouwd waren voordat zij ten tonele verscheen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Actrice Maya Hawke ook leuk.
Maya Hawke:
Maya Ray Thurman Hawke is an American actress and singer. She is the daughter of Hollywood actors Ethan Hawke and Uma Thurman. She began her career in modeling, and subsequently..
Wauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |