Hier ook een Sharp van een dikke 20 jaar. En gaat waarschijnlijk vervangen worden door weer een Sharp.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb bijna 20 jaar zo'n zelfde Sharp gehad, inclusief de inschuifbare bakplaten. Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest. Die bakplaten hebben echt grote meerwaarde.
Hij staat nu in de schuur om naar de stort te gaan. De magnetronfunctie is het laatste jaar afgenomen. En verder stond hij in de weg, hij werd niet veel meer gebruikt sinds ik een airfryer heb. We hebben ook nog een andere oven. We hebben als vervanging dus gewoon een magnetron gekocht.
Edit: meer dan 20 jaar zelfs, met een en hetzelfde apparaat.
Omg, heb jij nou een stuk warme brie daar liggen?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:26 schreef flipsen het volgende:
DP is op dreef
Enne, inderdaad heerlijk buitenzitweer
[ afbeelding ]
Willem en Merlina zijn 2 nachtjes uit logeren omweer even te wennen, omdat ze in december als wij gaan cruisen wat langer in het hondenhotel zitten. Dus Tarka is vandaag en morgen enigkind en mocht mee uit lunchen
Met huisgemaakte mosterd-honingsausquote:Op woensdag 12 november 2025 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omg, heb jij nou een stuk warme brie daar liggen?
Zoekt z80 niet een losse oven? Inbouw is inderdaad wel te vinden die minstens 250 graden aankan.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Bosch HMG936AB1
Magnetron tot 1000W en oven tot 300°C
Wel bijzonder inderdaad dat maximale temperatuur niet bij "korte specificaties" staat. Blijkbaar is men meer geïnteresseerd of "Home connect" en een geïntegreerde reinigings functie aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met huisgemaakte mosterd-honingsaus
Geen idee, maar dan doe je er vier plaatjes multiplex, osb of spaanplaat omheenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoekt z80 niet een losse oven? Inbouw is inderdaad wel te vinden die minstens 250 graden aankan.
Gezien het prijsverschil ga ik voor een losse unit.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoekt z80 niet een losse oven? Inbouw is inderdaad wel te vinden die minstens 250 graden aankan.
Had je gelezen waar ik op reageerde?quote:
Een welgeplaatstequote:Op woensdag 12 november 2025 21:06 schreef Queller het volgende:
Wij hebben sinds kort ook weer een Sharp. Wat een zegen na die veel te dure mislukte die we hiervoor hadden.
Ik citeer voor @:Blues mijn favo HR-collega: "Praat rustig verder; ik luister toch niet!" Ze meent het nog ook.
Je zou toch zeggen dat anders een welgemeend 'NEE' voldoende is om iemand de mond te snoeren.
Die favo HR-collega, daar kan ik overigens een citatenboekje van uitbrengen. Die zegt de meest leuke dingen. Het mens is zo plat, daar zit geen enkele verborgen agenda in. WYSIWYG. Het werkt perfect. Waarschijnlijk ook omdat ze bijzonder goed kan incasseren.
Die is ook lekker!quote:Op woensdag 12 november 2025 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een welgeplaatste
[ afbeelding ]
doet het ook altijd goed
@z80 Het is ook fijn als de oven snel op temp is. Als je die vaak gebruikt dan. De Indesitquote:Op woensdag 12 november 2025 20:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ook een Sharp van een dikke 20 jaar. En gaat waarschijnlijk vervangen worden door weer een Sharp.
LG was een optie. Tot ik na veel zoeken eindelijk de specs vond. te weinig magnetron vermogen en niet heet genoeg.
Een dezer dagen bij de mediamarkt langs om te kijken. Saturn hier in Kleve heeft niets staan.
Mijn vrouw weet volgens mij niet eens dat je een gaspit of de oven ook op een lage(re) stand kan zettenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Consumentenovens gaan tegenwoordig veelal tot lagere temperaturen dan vroeger.
Als ik zie hoe mijn huisgenoten met mijn oven om gaan (300c hetelucht, equivalent 330c boven/onderwarmte), namelijk altijd op max zetten en voer erin douwen, en weglopen... dan snap ik dat wel.
Hoe vaak hebben die dan zwart eten?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Consumentenovens gaan tegenwoordig veelal tot lagere temperaturen dan vroeger.
Als ik zie hoe mijn huisgenoten met mijn oven om gaan (300c hetelucht, equivalent 330c boven/onderwarmte), namelijk altijd op max zetten en voer erin douwen, en weglopen... dan snap ik dat wel.
Ik heb van een bevriende advocaat de volgende zinsnede geadopteerd: ‘ik hoor het u zeggen’quote:Op woensdag 12 november 2025 21:06 schreef Queller het volgende:
Wij hebben sinds kort ook weer een Sharp. Wat een zegen na die veel te dure mislukte die we hiervoor hadden.
Ik citeer voor @:Blues mijn favo HR-collega: "Praat rustig verder; ik luister toch niet!" Ze meent het nog ook.
Je zou toch zeggen dat anders een welgemeend 'NEE' voldoende is om iemand de mond te snoeren.
Die favo HR-collega, daar kan ik overigens een citatenboekje van uitbrengen. Die zegt de meest leuke dingen. Het mens is zo plat, daar zit geen enkele verborgen agenda in. WYSIWYG. Het werkt perfect. Waarschijnlijk ook omdat ze bijzonder goed kan incasseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed dat je vandaag TL hebt geappt @BluesOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |