Had je gelezen waar ik op reageerde?quote:
Een welgeplaatstequote:Op woensdag 12 november 2025 21:06 schreef Queller het volgende:
Wij hebben sinds kort ook weer een Sharp. Wat een zegen na die veel te dure mislukte die we hiervoor hadden.
Ik citeer voor @:Blues mijn favo HR-collega: "Praat rustig verder; ik luister toch niet!" Ze meent het nog ook.
Je zou toch zeggen dat anders een welgemeend 'NEE' voldoende is om iemand de mond te snoeren.
Die favo HR-collega, daar kan ik overigens een citatenboekje van uitbrengen. Die zegt de meest leuke dingen. Het mens is zo plat, daar zit geen enkele verborgen agenda in. WYSIWYG. Het werkt perfect. Waarschijnlijk ook omdat ze bijzonder goed kan incasseren.
Die is ook lekker!quote:Op woensdag 12 november 2025 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een welgeplaatste
[ afbeelding ]
doet het ook altijd goed
@z80 Het is ook fijn als de oven snel op temp is. Als je die vaak gebruikt dan. De Indesitquote:Op woensdag 12 november 2025 20:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ook een Sharp van een dikke 20 jaar. En gaat waarschijnlijk vervangen worden door weer een Sharp.
LG was een optie. Tot ik na veel zoeken eindelijk de specs vond. te weinig magnetron vermogen en niet heet genoeg.
Een dezer dagen bij de mediamarkt langs om te kijken. Saturn hier in Kleve heeft niets staan.
Mijn vrouw weet volgens mij niet eens dat je een gaspit of de oven ook op een lage(re) stand kan zettenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Consumentenovens gaan tegenwoordig veelal tot lagere temperaturen dan vroeger.
Als ik zie hoe mijn huisgenoten met mijn oven om gaan (300c hetelucht, equivalent 330c boven/onderwarmte), namelijk altijd op max zetten en voer erin douwen, en weglopen... dan snap ik dat wel.
Hoe vaak hebben die dan zwart eten?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Consumentenovens gaan tegenwoordig veelal tot lagere temperaturen dan vroeger.
Als ik zie hoe mijn huisgenoten met mijn oven om gaan (300c hetelucht, equivalent 330c boven/onderwarmte), namelijk altijd op max zetten en voer erin douwen, en weglopen... dan snap ik dat wel.
Ik heb van een bevriende advocaat de volgende zinsnede geadopteerd: ‘ik hoor het u zeggen’quote:Op woensdag 12 november 2025 21:06 schreef Queller het volgende:
Wij hebben sinds kort ook weer een Sharp. Wat een zegen na die veel te dure mislukte die we hiervoor hadden.
Ik citeer voor @:Blues mijn favo HR-collega: "Praat rustig verder; ik luister toch niet!" Ze meent het nog ook.
Je zou toch zeggen dat anders een welgemeend 'NEE' voldoende is om iemand de mond te snoeren.
Die favo HR-collega, daar kan ik overigens een citatenboekje van uitbrengen. Die zegt de meest leuke dingen. Het mens is zo plat, daar zit geen enkele verborgen agenda in. WYSIWYG. Het werkt perfect. Waarschijnlijk ook omdat ze bijzonder goed kan incasseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed dat je vandaag TL hebt geappt @BluesOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat lijkt mij beter danquote:Op woensdag 12 november 2025 22:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw weet volgens mij niet eens dat je een gaspit of de oven ook op een lage(re) stand kan zettenMaar goed, de laatste keer dat zij voor ons kookte was nog voor ons trouwen denk ik
![]()
5 december alweer 16 jaar
In elk geval met regelmatig verbrande toast, een geur die ik vooral associeer met een vergeten oven in de bakkerij. Deze oven gebruiken ze niet zo heel vaak 'want ik bemoei mij er mee'; ja, omdat er van alles op die oven staat en dat ding aan de buitenkant heet wordt als je hem zo lang zo heet zet.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben die dan zwart eten?
Zou me best irriteren zoiets.
Hoe gaat het met de logee?
Ja, hij is gekoppeld. Iets regionaals is lastig, dat zijn bijvoorbeeld aspergesquote:Op donderdag 13 november 2025 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, da’s best moeilijk. Duurt het nog lang voordat hij gezinshereniging krijgt? Hij is gekoppeld aan jouw gemeente? Dan zou een Engelstalig boekje leuk kunnen zijn of iets lekkers uit de regio. Puur praktisch, daar zijn vitamines heel duur (ik weet dat mensen dat vaak meenemen)
Een mooie sjaal? Iets in de sfeer van een Hollandse meester?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, een van mijn mannen gaat volgende week zijn vrouw ontmoeten in Jordanië. Ik spreek haar ook regelmatig en wil een cadeautje voor haar meegeven. Heb jij (of iemand anders) inspiratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |