Kom maar ffkes op de boebkes, moet toch in de wasquote:Op woensdag 12 november 2025 17:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik je lees zitten tranen weer hoog. Baal ervan echt.
Ik bel morgen TL hierover, als de emooossies gezakt zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2025 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kom maar ffkes op de boebkes, moet toch in de was
Geen idee van context of zo, maar om te beginnen:quote:Op woensdag 12 november 2025 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Kut als je grens niet in acht wordt genomen
Zeg maar de 7 posts boven de mijne?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee van context of zo, maar om te beginnen:
[ afbeelding ]
Daarna praten.
Oh heb ik het nou gedaan?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg maar de 7 posts boven de mijne?
Hier ook een Sharp van een dikke 20 jaar. En gaat waarschijnlijk vervangen worden door weer een Sharp.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb bijna 20 jaar zo'n zelfde Sharp gehad, inclusief de inschuifbare bakplaten. Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest. Die bakplaten hebben echt grote meerwaarde.
Hij staat nu in de schuur om naar de stort te gaan. De magnetronfunctie is het laatste jaar afgenomen. En verder stond hij in de weg, hij werd niet veel meer gebruikt sinds ik een airfryer heb. We hebben ook nog een andere oven. We hebben als vervanging dus gewoon een magnetron gekocht.
Edit: meer dan 20 jaar zelfs, met een en hetzelfde apparaat.
Omg, heb jij nou een stuk warme brie daar liggen?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:26 schreef flipsen het volgende:
DP is op dreef
Enne, inderdaad heerlijk buitenzitweer
[ afbeelding ]
Willem en Merlina zijn 2 nachtjes uit logeren omweer even te wennen, omdat ze in december als wij gaan cruisen wat langer in het hondenhotel zitten. Dus Tarka is vandaag en morgen enigkind en mocht mee uit lunchen
Met huisgemaakte mosterd-honingsausquote:Op woensdag 12 november 2025 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omg, heb jij nou een stuk warme brie daar liggen?
Zoekt z80 niet een losse oven? Inbouw is inderdaad wel te vinden die minstens 250 graden aankan.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Bosch HMG936AB1
Magnetron tot 1000W en oven tot 300°C
Wel bijzonder inderdaad dat maximale temperatuur niet bij "korte specificaties" staat. Blijkbaar is men meer geīnteresseerd of "Home connect" en een geīntegreerde reinigings functie aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met huisgemaakte mosterd-honingsaus
Geen idee, maar dan doe je er vier plaatjes multiplex, osb of spaanplaat omheenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoekt z80 niet een losse oven? Inbouw is inderdaad wel te vinden die minstens 250 graden aankan.
Gezien het prijsverschil ga ik voor een losse unit.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoekt z80 niet een losse oven? Inbouw is inderdaad wel te vinden die minstens 250 graden aankan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |