True, die hebben wel door dat Oekraïne ook voor onze vrijheid aan het vechten is.quote:Op maandag 10 november 2025 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat die buitenlandse hulp meer te maken heeft met Poetin zijn war of words tegen de NATO dan met Zelensky tbh
Kut nu moet ik gaan dweilen.. of wacht de Eufy aanslingeren..quote:
Wel degelijk. Het is dus ook onze oorlog.quote:Op maandag 10 november 2025 18:35 schreef sp3c het volgende:
onze vrijheid staat niet op het spel hier
nee totaal niet, Rusland is Oekraine binnen gevallen, daar zouden wij, win or lose in principe geen last van hoeven te hebbenquote:Op maandag 10 november 2025 18:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wel degelijk. Het is dus ook onze oorlog.
Zeg me dat ik totaal niet weet waar ik het over heb. Zonder te zeggen dat ik totaal niet weet waar ik het over heb.quote:Op maandag 10 november 2025 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee totaal niet, Rusland is Oekraine binnen gevallen, daar zouden wij, win or lose in principe geen last van hoeven te hebben
Zeg me waar ik fout zit ...quote:Op maandag 10 november 2025 18:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeg me dat ik totaal niet weet waar ik het over heb. Zonder te zeggen dat ik totaal niet weet waar ik het over heb.
Waarvan akte.quote:Op maandag 10 november 2025 18:32 schreef Scjvb het volgende:
Dat laatste is correct!
En wanneer iedereen daar aan meewerkt ontstaat er vast opnieuw een wat betere sfeer. Meningen over dit spraakmakende en tegelijk serieuze onderwerp kunnen dan vervolgens in goede orde uitgewisseld blijven worden!
Bij een lose gaan wij er zeker last van krijgen, al zal dat veel meer financieel en onzekerheid/onrust zijn dan Russen die binnenvallen.quote:Op maandag 10 november 2025 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee totaal niet, Rusland is Oekraine binnen gevallen, daar zouden wij, win or lose in principe geen last van hoeven te hebben
hoe gaan we daar last van krijgen?quote:Op maandag 10 november 2025 19:00 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Bij een lose gaan wij er zeker last van krijgen, al zal dat veel meer financieel en onzekerheid/onrust zijn dan Russen die binnenvallen.
Echter is Oekraïne het begin, daarna zijn er ineens volgende staten aan de beurt.. Want: "Hoorde ooit bij ons, volgen niet onze ideologie dus het zijn Nazi's!"
Het is niet voor niets dat de Russen al decennia onrust aan het kweken zijn in het westen, wat door het internet en social media alleen nog maar makkelijker is geworden voor ze. En dan heb ik niet over drones bij vliegvelden.. Gok dat, dat zomaar kiddo's zijn met hier een daar een verdwaalde Rus.
Putin heeft heel veel vinkjes op de checklijst: "Dictator met expansiedrift" staan, en eventuele opvolgers scoren ook aardig op die lijst.
Lees je even goed in over Putin en Rusland.. Dan ga je zien dat je op zijn best je kop in het zand aan het steken bent. Oekraïne is lang niet genoeg voor die idioot. Again wss gaan we hier geen last van oorlogshandelingen krijgen. Wel met vluchtelingen en hogere prijzen in de supermarkt.quote:Op maandag 10 november 2025 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe gaan we daar last van krijgen?
Als Rusland morgen uit het niets al die coole shit die ze claimen te hebben en hele divisies vol militairen die wel snappen aan welke kant ze het voertuig uit moeten stappen als ze in een hinderlaag zijn gelopen die ze volgens sommigen hier al jaren achter de hand houden voor de eindoplossing en in 3 dagen Kiev innemen dan is dat lullig voor de Oekrainers maar het maakt voor onze vrijheid geen fluit uit
ik ben prima ingelezen over Putin en Rusland, ik waarschuwde er al voor toen iedereen hier het nog een goed idee vond om de tanks in de uitverkoop te doen maar de oorlog in Oekraine raakt ons in principe nietquote:Op maandag 10 november 2025 19:08 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lees je even goed in over Putin en Rusland.. Dan ga je zien dat je op zijn best je kop in het zand aan het steken bent. Oekraïne is lang niet genoeg voor die idioot. Again wss gaan we hier geen last van oorlogshandelingen krijgen. Wel met vluchtelingen en hogere prijzen in de supermarkt.
Er klinkt best veel rede door in jouw post. Zo denk ik er ook ongeveer over.quote:Op maandag 10 november 2025 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben prima ingelezen over Putin en Rusland, ik waarschuwde er al voor toen iedereen hier het nog een goed idee vond om de tanks in de uitverkoop te doen maar de oorlog in Oekraine raakt ons in principe niet
vluchtelingenproblemen en hogere prijzen in de supermarkt doen we onszelf aan
Fair enough, naar mijn mening naïef. Want dit soort ontwikkelingen op het wereldtoneel raken je altijd.quote:Op maandag 10 november 2025 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben prima ingelezen over Putin en Rusland, ik waarschuwde er al voor toen iedereen hier het nog een goed idee vond om de tanks in de uitverkoop te doen maar de oorlog in Oekraine raakt ons in principe niet
vluchtelingenproblemen en hogere prijzen in de supermarkt doen we onszelf aan
dan is hij gelijk in oorlog met ongeveer een miljard mensen en 3,5 miljoen militairenquote:zodra Oekraine deze oorlog "verliest" gaat Putin verder met de Baltische staten. Vermoedelijk al eerder, maar dan heeft ie daar minder slagkracht. Baltische staten zijn Navo gebied, dus "we" zullen moeten gaan vechten.
we kunnen gewoon een keer de poort dicht doenquote:Bij een overname van Oekraíne door Rusland zullen miljoenen mensen vluchten naar West-europa.
het maakt voor ons geen klote uitquote:En dit is nog maar het begin, doen alsof het voor ons geen ruk uitmaakt wat er daar op dat slagveld gebeurd is echt grenzeloos naïef.
sure, small world en allesquote:Op maandag 10 november 2025 19:30 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Fair enough, naar mijn mening naïef. Want dit soort ontwikkelingen op het wereldtoneel raken je altijd.
Beste is gewoon een niet psychopatische opvolger van Putin of dat het Russische volk zelf hun leiders tot zinnen gaan brengen.
En natuurlijk een Putin die gaat wegrotten in Scheveningen. Maar die lafbek zal wel vermoord worden of er zelf een eind aan maken voordat ie opgepakt kan worden.
Oostenrijk is dan ook geen navo lid. Ik kijk de oostenrijkse heer altijd graag. Vind het vaak goeee analyses. Dank voo rhet delen.quote:Op maandag 10 november 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens een update van de Heer. Altijd goed om even naar te luisteren, ondanks dat het Duits is en door youtube nogal brak wordt vertaald.
Oostenrijk is redelijk objectief in deze kwestie.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |