Hij is gewoon moeilijk vandaagquote:Op zondag 9 november 2025 13:42 schreef Deisyy het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #301 (09.11.2025)
I scored 669/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍234 km - 🗓️22 yrs - 🥈139/200
2️⃣📍1.3K km - 🗓️3 yrs - 🥈161/200
3️⃣📍5.6K km - 🗓️4 yrs - 🥉114/200
4️⃣📍2.1K km - 🗓️7 yrs - 🥈140/200
5️⃣📍2.8K km - 🗓️14 yrs - 🥉115/200
https://movies.whentaken.com
Dat was ie ook, al had ik verwacht dat ik nog minder punten zou hebben.quote:
Dat is wel logisch jaquote:
Samen met pullup hequote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer lang geleden toen er nog geen fatbikes bestonden .... kwam terug van een feestje bij een roeivereniging aan de andere kant van de stad en was de weg kwijt
Ja maar was/is ook wel een knappe vrouw vond ik. Dus dat korte broekje had ze eigenlijk niet nodig.quote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dat broekje is wel short hoor.
AaNdAcHt
toen was het denk ik ook nog niet zo druk op de snelweg.quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer lang geleden toen er nog geen fatbikes bestonden .... kwam terug van een feestje bij een roeivereniging aan de andere kant van de stad en was de weg kwijt
quote:Op zondag 9 november 2025 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar was/is ook wel een knappe vrouw vond ik. Dus dat korte broekje had ze eigenlijk niet nodig.
quote:Op zondag 9 november 2025 14:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar zonder broekje had het niet zomaar gepost kunnen worden
Goed begin, want hij is niet makkelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
626 punten, gelijk maar ff gedaan dan.
Nee klopt, ik gok me rot, want ik herken nauwelijks films dus ik kijk naar omgeving en kleding en auto's om het te raden.quote:Op zondag 9 november 2025 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed begin, want hij is niet makkelijk.
Ja dat is voor mij ook de manierquote:Op zondag 9 november 2025 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee klopt, ik gok me rot, want ik herken nauwelijks films dus ik kijk naar omgeving en kleding en auto's om het te raden.
En vaak zit ik iig wel redelijk in de buurt van jaartallen of landen.quote:
Zeker niet om 4 uur 's nachtsquote:Op zondag 9 november 2025 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toen was het denk ik ook nog niet zo druk op de snelweg.
kree, Je weet dat ik je mag toch?quote:Op zondag 9 november 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
laatste waar en eens. maar je hoort mij niemand persoonlijk uitschelden. en precies dat was hier het verschil waardoor ik over de zeik ging dus.
en erger nog mss nadat ik een hond enzo was genoemd. proberen het zo in topic te "framen" dat de rest ook zo denkt en dat ik hier de zeikerd was....
no way he? ik begon niet met schelden.
Nou vanmorgen had je een wat andere mening. Maar dat zal ik vast wel weer verkeerd hebben gelezen.quote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
kree, Je weet dat ik je mag toch?
en ik weet van jou een beetje waar je zo en dan tegen aanloopt of wat je 'lastig' vindt zoals bijv in DTS of een ander topic , en ik hoop echt dat je wat beter kan leren loslaten/laten gaan over wat mensen zeggen , hoe ze iets zeggen ,en niet alles op jezelf moet betrekken.
Actie/reactie , soms is het beter om iets te negeren![]()
want het blijft platte tekst en dat maakt het soms lastig lezen/ interpreteren voor mensen.
Laat je niet uit de tent lokken , laat ze lekker lullen.
Ik heb zelf ook anderhalf jaar geleden iets soortgelijks meegemaakt , vanuit 40+ wat tegen me gebruikt werd in DTSWoest was ik, en dat heeft diegene ook geweten(en heel DTS
![]()
Iemand uitschelden is sowieso niet okay
Daar zullen de meningen over verschillenquote:Op zondag 9 november 2025 14:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar zonder broekje had het niet zomaar gepost kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |