Hij is gewoon moeilijk vandaagquote:Op zondag 9 november 2025 13:42 schreef Deisyy het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #301 (09.11.2025)
I scored 669/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍234 km - 🗓️22 yrs - 🥈139/200
2️⃣📍1.3K km - 🗓️3 yrs - 🥈161/200
3️⃣📍5.6K km - 🗓️4 yrs - 🥉114/200
4️⃣📍2.1K km - 🗓️7 yrs - 🥈140/200
5️⃣📍2.8K km - 🗓️14 yrs - 🥉115/200
https://movies.whentaken.com
Dat was ie ook, al had ik verwacht dat ik nog minder punten zou hebben.quote:
Dat is wel logisch jaquote:
Samen met pullup hequote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer lang geleden toen er nog geen fatbikes bestonden .... kwam terug van een feestje bij een roeivereniging aan de andere kant van de stad en was de weg kwijt
Ja maar was/is ook wel een knappe vrouw vond ik. Dus dat korte broekje had ze eigenlijk niet nodig.quote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dat broekje is wel short hoor.
AaNdAcHt
toen was het denk ik ook nog niet zo druk op de snelweg.quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer lang geleden toen er nog geen fatbikes bestonden .... kwam terug van een feestje bij een roeivereniging aan de andere kant van de stad en was de weg kwijt
quote:Op zondag 9 november 2025 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar was/is ook wel een knappe vrouw vond ik. Dus dat korte broekje had ze eigenlijk niet nodig.
quote:Op zondag 9 november 2025 14:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar zonder broekje had het niet zomaar gepost kunnen worden
Goed begin, want hij is niet makkelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
626 punten, gelijk maar ff gedaan dan.
Nee klopt, ik gok me rot, want ik herken nauwelijks films dus ik kijk naar omgeving en kleding en auto's om het te raden.quote:Op zondag 9 november 2025 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed begin, want hij is niet makkelijk.
Ja dat is voor mij ook de manierquote:Op zondag 9 november 2025 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee klopt, ik gok me rot, want ik herken nauwelijks films dus ik kijk naar omgeving en kleding en auto's om het te raden.
En vaak zit ik iig wel redelijk in de buurt van jaartallen of landen.quote:
Zeker niet om 4 uur 's nachtsquote:Op zondag 9 november 2025 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toen was het denk ik ook nog niet zo druk op de snelweg.
kree, Je weet dat ik je mag toch?quote:Op zondag 9 november 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
laatste waar en eens. maar je hoort mij niemand persoonlijk uitschelden. en precies dat was hier het verschil waardoor ik over de zeik ging dus.
en erger nog mss nadat ik een hond enzo was genoemd. proberen het zo in topic te "framen" dat de rest ook zo denkt en dat ik hier de zeikerd was....
no way he? ik begon niet met schelden.
Nou vanmorgen had je een wat andere mening. Maar dat zal ik vast wel weer verkeerd hebben gelezen.quote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
kree, Je weet dat ik je mag toch?
en ik weet van jou een beetje waar je zo en dan tegen aanloopt of wat je 'lastig' vindt zoals bijv in DTS of een ander topic , en ik hoop echt dat je wat beter kan leren loslaten/laten gaan over wat mensen zeggen , hoe ze iets zeggen ,en niet alles op jezelf moet betrekken.
Actie/reactie , soms is het beter om iets te negeren![]()
want het blijft platte tekst en dat maakt het soms lastig lezen/ interpreteren voor mensen.
Laat je niet uit de tent lokken , laat ze lekker lullen.
Ik heb zelf ook anderhalf jaar geleden iets soortgelijks meegemaakt , vanuit 40+ wat tegen me gebruikt werd in DTSWoest was ik, en dat heeft diegene ook geweten(en heel DTS
![]()
Iemand uitschelden is sowieso niet okay
Daar zullen de meningen over verschillenquote:Op zondag 9 november 2025 14:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar zonder broekje had het niet zomaar gepost kunnen worden
dat kan je altijdquote:Op zondag 9 november 2025 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope dan kon je waarschijnlijk ook nog gewoon lopen op de snelweg.
En als we het nou over sport hebben ......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 9 november 2025 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als we het nou over sport hebben ......Sow danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 9 november 2025 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als we het nou over sport hebben ......Dat ziet er ook erg strak uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de week ook een youtubje gezien waarbij een groep sportende mannen van die strakke vrouwensportleggings aandeden om mee te sporten. Ik heb hardop gelachen toen.![]()
En ik denk dan vooral,quote:Op zondag 9 november 2025 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ziet er ook erg strak uit.
Van de week ook een youtubje gezien waarbij een groep sportende mannen van die strakke vrouwensportleggings aandeden om mee te sporten. Ik heb hardop gelachen toen.
En echt belangrijke dingen vergeet ik dan wel weer.quote:Op zondag 9 november 2025 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
Oh dat heb ik ook wel, dat bepaalde posts in mijn hoofd blijven, van jaren geleden nog. En bepaalde personen te veel van gelezen dat ik denk, ja ja.
Maar goed. Iets met olifantengeheugen.Gelukkig vergeet ik soms ook wel wat dus het is in balans bij mij.
Tja, ik kom ook regelmatig een gast tegen die dan uitdagingen krijgt en hij is 1 bonk spieren maar niet soepel, dus dan lukken die uitdagingen vaak niet. Trainen trainen trainen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik denk dan vooral,
hoe dan, vooral die eerste
Als ik naar de keuken loop vergeet ik regelmatig wat ik daar ging doen,quote:Op zondag 9 november 2025 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En echt belangrijke dingen vergeet ik dan wel weer.
is ook zo hoor allemaal en snap het ook van jullie.quote:Op zondag 9 november 2025 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
Oh dat heb ik ook wel, dat bepaalde posts in mijn hoofd blijven, van jaren geleden nog. En bepaalde personen te veel van gelezen dat ik denk, ja ja.
Maar goed. Iets met olifantengeheugen.Gelukkig vergeet ik soms ook wel wat dus het is in balans bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Dat ligt eraan wat het is, meestal niet eigenlijk want dan schrijf ik het op als het echt belangrijk is. Dat helpt ook met onthouden.quote:Op zondag 9 november 2025 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En echt belangrijke dingen vergeet ik dan wel weer.
LOL doe ook nog wel eens notities op Mac idd hier want meestal na paar dagen weet ik niet meer wie wat zeiquote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat het is, meestal niet eigenlijk want dan schrijf ik het op als het echt belangrijk is. Dat helpt ook met onthouden.Maar goed. Veel herinneren is ook niet fijn.
Heel herkenbaar. Of dat ik naar de winkel ga en de helft vergeet van wat ik echt moest halen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik naar de keuken loop vergeet ik regelmatig wat ik daar ging doen,
maar als je me nou de lyrics vraagt van muziek uit de jaren 80 gaat het vloeiend
zoiets?
Omg dat dus wel veel alleen weet ik inmiddels dat als ik weer heen en weer loop weer weet wat ik ging doen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik naar de keuken loop vergeet ik regelmatig wat ik daar ging doen,
maar als je me nou de lyrics vraagt van muziek uit de jaren 80 gaat het vloeiend
zoiets?
quote:Op zondag 9 november 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo hoor allemaal en snap het ook van jullie.
maargoed we hadden het erover, dat het lekker weer was enzoHet is heerlijk weer alleen zag ik net strepen op een paar ramen binnen en toen moest ik dat ff schoonmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmms ik herken dit ook wel?quote:Op zondag 9 november 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Of dat ik naar de winkel ga en de helft vergeet van wat ik echt moest halen.
haha naja ik ben daar redelijk makkelijk in. maarja dat ben ik en schoonmaken welquote:Op zondag 9 november 2025 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer alleen zag ik net strepen op een paar ramen binnen en toen moest ik dat ff schoonmaken.
Dat heb je dan vroeger vast al geleerd. Ik heb het tegenwoordig ook vaak met namen, dan kan ik uren denken welke naam bij welke persoon.quote:Op zondag 9 november 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik herken dit ook wel?
Zou het zijn toch als je dan boven 40 komt dat je dit soort dingen krijgt? LOL
Echt met dingen leren voor cursussen ook, heb het idee dat ik alles zoveel sneller vergeet nu als vroeger?
Hoewel alle eigenlijk basis dingen zitten er wel in bij mij....
Ik ben geen schoonmaakmiep maar irriteerde me er nu flink aan als ik iedere keer langsliep, dus dan maar even doen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
haha naja ik ben daar redelijk makkelijk in. maarja dat ben ik en schoonmaken wel. buitenkant doet de glazenwasser gelukkig
haha ja nouja met namen heb ik dat altijd al gehad. Van heeeeejn dinges enzo.quote:Op zondag 9 november 2025 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb je dan vroeger vast al geleerd. Ik heb het tegenwoordig ook vaak met namen, dan kan ik uren denken welke naam bij welke persoon.
Niks mis met een leesbrilletje. Allen raak die dingen steeds kwijt.quote:Op zondag 9 november 2025 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja nouja met namen heb ik dat altijd al gehad. Van heeeeejn dinges enzo.
Maar ook met leerstof wel leren nu nog, toch lastiger is het als vroeger.
Oja en kleine lettertjes lezen, zie ik mezelf nog niet als bril nodig.
maar dam'n soms op instrumenten staan die letters zo klein. Naja mobiel helpt
Oh wauww!! :quote:
nou denk nog niet nodig gelijk, maar sluit dit toch niet uit neequote:Op zondag 9 november 2025 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks mis met een leesbrilletje. Allen raak die dingen steeds kwijt.
Domni naar de kerkquote:
Waar bemoei je je eigenlijk meequote:Op zondag 9 november 2025 15:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vanmorgen had je een wat andere mening. Maar dat zal ik vast wel weer verkeerd hebben gelezen.
Dat is zeker waar. Ik heb er een paar en bij eentje vind ik dat dus echt.quote:Op zondag 9 november 2025 15:53 schreef kree het volgende:
naja met brilletje zie je er gelijk ook stukken slimmer uit, dat scheelt dan weer.
Ze vinden je leuk.quote:Op zondag 9 november 2025 15:55 schreef kree het volgende:
moet zeggen heb wel 2 vliegen doodgeslagen
LOL echt weet niet waar die beesten maar steeds vandaan komen. Echt alles heb ik gecheckt. maar blijven maar terugkomen ofzo.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 9 november 2025 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb te goede ogen voor een bril, dus ik blijf er maar gewoon dommig uitzien
Is dat vaker zo?quote:
De laatste tijd is het vrij lastig om een tweet te plaatsen. Ik zie zo nu en dan dat het users wel lukt en dan probeer ik het maar weer. Maar met weinig succes.quote:
Topics genoeg over ook nogquote:Op zondag 9 november 2025 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste tijd is het vrij lastig om een tweet te plaatsen. Ik zie zo nu en dan dat het users wel lukt en dan probeer ik het maar weer. Maar met weinig succes.
Wat bedoelde u dan ?quote:Op zondag 9 november 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Topics genoeg over ook nog
maar niet wat ik bedoelde
Lama, t is weekendquote:
Dat is het zeker.quote:
Met de Fat Boys ?quote:Op zondag 9 november 2025 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie net beelden van Chubby Checker die optreedt
Grappig dit wel
Lekker, geniet er vanquote:
Dankje, was lekkerquote:Op zondag 9 november 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, geniet er van![]()
Ik heb net het warm eten al op
Dat geloof ik, ik eet altijd vroeg, zo tussen 16 en 17 uur.quote:Op zondag 9 november 2025 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankje, was lekker![]()
Ik wacht nog even met koken. Die blokjes kaas vullen ook best
Geen idee,quote:
Slappe worstjusquote:
Slappe pizza 🍕quote:
Ja ook.quote:
We hebben al een korfbal team, gaat een beetje druk worden.quote:Op zondag 9 november 2025 18:40 schreef kree het volgende:
was echt dus dat liedje waar ik gister niet op kon komen, althans wel dat het in de serie Narco werd gebruikt.
Maar niet deze dus.
Naja kijk eens aan met bladmuziek staat er ook gewoon.
Maar zou dat leuk vinden soort van muziek project ofzo met film muziek. Of serie dus.
goed mooie gedachten weer, weet al weer gaat wss niet lukken. maarja gooi het maar op he
kweet. en net als ik heb het druk, maar hou het ff in je achterhoofd enzo voor ooit mssquote:Op zondag 9 november 2025 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben al een korfbal team, gaat een beetje druk worden.
Die is inderdaad mooi!quote:Op zondag 9 november 2025 18:36 schreef kree het volgende:
ik weet trouwens en had ooit eens bijgehouden wie en wat dan ook instrument spelen.
maar dit lijkt me onwijs leuk om eens te doen, soort van film muziek optreden enzo.
Ik weet dat er mensen zijn die dit kunnen enzo hier
Nu werkte dat hele muzikanten topic hier vroeger nooit zo.
maar mochten jullie je vervelen ofzo en wat met bandje willen doen?
stuur me altijd DM
vind deze wel mooi zelf.
Bekijk deze YouTube-video
21h45, film op ARD over de Neurenberger processen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
kweet. en net als ik heb het druk, maar hou het ff in je achterhoofd enzo voor ooit mss
afgezien daarvan vind ik dat echt een gaaf nr.
Beetje te sombere kost voor vanavondquote:Op zondag 9 november 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
21h45, film op ARD over de Neurenberger processen.
Wel in het Duits en zonder ondertiteling.
Het verhaal alleen klinkt vooral zo sterk.quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje te sombere kost voor vanavond
Mijn parkiet is ook sterk.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het verhaal alleen klinkt vooral zo sterk.
Jij doet het beter dan ik.quote:Op zondag 9 november 2025 23:26 schreef drakin het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #301 (09.11.2025)
I scored 751/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍4.8 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
2️⃣📍391 km - 🗓️16 yrs - 🥈155/200
3️⃣📍180 km - 🗓️42 yrs - 🥉93/200
4️⃣📍1.3K km - 🗓️18 yrs - 🥈125/200
5️⃣📍10.8 km - 🗓️12 yrs - 🥇178/200
https://movies.whentaken.com/
Dit keer welquote:Op maandag 10 november 2025 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij doet het beter dan ik.
Hey drakinquote:
Spannend boek aan het lezenquote:
Dan is het wel een goed boekquote:
Het is geen fsvoriet, maar moet uit voor mijn boekenclubquote:
quote:
Dat is ook wel een beetje waarquote:
Lieffffquote:Op maandag 10 november 2025 07:39 schreef pullup het volgende:
Deze is tof, ik had er nog 2 extra
[ afbeelding ]
Wie ben jij aan het likken?quote:
Vertel, scheelt mij werk, ben in Word aan het werk dus ga het even niet uitproberenquote:Op maandag 10 november 2025 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
eens kijken of dit bij jullie werkt,
open Word
tiep 1F5FA (je letters op 72 dpi zetten)
daarna
ALT + X
wat zie je dan?
open Wordquote:Op maandag 10 november 2025 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
eens kijken of dit bij jullie werkt,
open Word
tiep 1F5FA (je letters op 72 dpi zetten)
daarna
ALT + X
wat zie je dan?
quote:
Ik krijg een wereldkaartquote:
Ik wil het gewoon niet proberen dus wil het ook weten.quote:Op maandag 10 november 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, scheelt mij werk, ben in Word aan het werk dus ga het even niet uitproberen
O jee, ja dan ben je extra voorzichtig, ik doe het ook niet snel. Alleen vertrouw ik Marc wel dat hij zoiets niet zou doen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet proberen dus wil het ook weten.
Ooit iets ingetikt omdat iemand dat zei en toen werd alles afgesloten.
Het was toen een geintje dus niet heel erg, alleen doe ik zulke dingen dan maar even niet gelijk voordat ik weet wat er is.quote:Op maandag 10 november 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ja dan ben je extra voorzichtig, ik doe het ook niet snel. Alleen vertrouw ik Marc wel dat hij zoiets niet zou doen.
Maar zoals je zeg, je weet het nooit natuurlijk.
Lik terug!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |