nouja ik ook niet, maar begrijp er uit no go en niet over pratenquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede TT, muts or geen muts, that's the question.
Even doorposten mensen
dat had ik ook begrepenquote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook niet, maar begrijp er uit no go en niet over praten
ahaquote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic waar niet over gesproken mag worden
nederlands dusquote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic waar niet over gesproken mag worden
Ja lekker, ik ga zo ook nog aan de wandel, het is er prachtig weer voor.quote:Op zondag 9 november 2025 09:58 schreef Soury het volgende:
Ga zo ook maar even aan de wandel. Ziet er prima uit
Ja echt van dat net-niet weerquote:Op zondag 9 november 2025 09:55 schreef Prisha het volgende:
Het was vanochtend een heel stuk warmer dan gisterochtend. Toen was het net aan 6 graden. Vanochtend was het 11.
Verschil tussen muts / geen muts.
TTMNBD, daar komt helemaal niemand uitquote:Op zondag 9 november 2025 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nederlands dusik was in het engels aan het denken
Strakblauwe lucht hierquote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef Prisha het volgende:
Prachtig weer? Hier regent het en is het bewolkt en schemerig...hebben jullie zon?
ik heb maar één jas, dat scheelt. Maar de laagjes wissel ik dan wel. Dikke trui, dunne trui, bloes, vest, muts, geen muts...quote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt van dat net-niet weerIk zit ook elke dag te twijfelen wat voor soort jas ik aan moet trekken
ik ookquote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef kree het volgende:
lol ik had er echt stukje uit gelezen waarvan ik denk dan NOGO. in engels dus.
maar oke maakt niet uit denk het is wel duidelijk in beide talen nu
Gezelligquote:Op zondag 9 november 2025 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijk weer naar mijn kleindochter, ik heb haar 3 weken niet gezien
uhhh....hmmm....quote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TTMNBD, daar komt helemaal niemand uit
O dat is best lang, zal ze wel weer een stukje gegroeid zijn. Gaat zo hard met die kleintjesquote:Op zondag 9 november 2025 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijk weer naar mijn kleindochter, ik heb haar 3 weken niet gezien
Goedequote:Op zondag 9 november 2025 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
uhhh....hmmm....
damn![]()
TT met name buiten dansen? Géén idee!
Ik heb er 10 aan de kapstok en nog een paar in de kast, wat sommige met schoenen heb ik met jassen. Maar ja er hangt bv ook een Mag&Maggie tussen van 35 jaar oud ofzoquote:Op zondag 9 november 2025 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb maar één jas, dat scheelt. Maar de laagjes wissel ik dan wel. Dikke trui, dunne trui, bloes, vest, muts, geen muts...
dus nu wél engelsquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede
Topic that may not be discussed
Gelukkig hebben we wel heel veel gefacetimed toen we op vakantie waren, al was het tijdverschil soms wat lastig, maar nu weer lekker in het echt knuffelenquote:Op zondag 9 november 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best lang, zal ze wel weer een stukje gegroeid zijn. Gaat zo hard met die kleintjes
Toen ik over je kapstok las moest ik inderdaad meteen aan je Mac & Maggie jas denkenquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er 10 aan de kapstok en nog een paar in de kast, wat sommige met schoenen heb ik met jassen. Maar ja er hangt bv ook een Mag&Maggie tussen van 35 jaar oud ofzo
10? Ha oké...dat heb ik met schoenen dus ik snap het ergens welquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er 10 aan de kapstok en nog een paar in de kast, wat sommige met schoenen heb ik met jassen. Maar ja er hangt bv ook een Mag&Maggie tussen van 35 jaar oud ofzo
Goed weer om die vandaag eens aan te trekken.quote:Op zondag 9 november 2025 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik over je kapstok las moest ik inderdaad meteen aan je Mac & Maggie jas denken
O ja, je was op vakantie. Heb je het leuk gehad?quote:Op zondag 9 november 2025 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we wel heel veel gefacetimed toen we op vakantie waren, al was het tijdverschil soms wat lastig, maar nu weer lekker in het echt knuffelen
Het was heerlijk!quote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, je was op vakantie. Heb je het leuk gehad?
Wel een uitkomst he dat facetime.
Fijn. En dan nu maandag weer werken?quote:
Ik heb vrijdag al gewerkt, dat is mijn thuiswerkdag, dus dat is wel lekker om weer te beginnen en morgen inderdaad weer naar kantoor.quote:Op zondag 9 november 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn. En dan nu maandag weer werken?
relaxed? nu heb ik geen thuiswerkdagen, gewoon niet omdat niet kan want praktisch beroep.quote:Op zondag 9 november 2025 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag al gewerkt, dat is mijn thuiswerkdag, dus dat is wel lekker om weer te beginnen en morgen inderdaad weer naar kantoor.
O dat is wel lekker dan, en dan gelijk een weekend er achteraan, nooit verkeerdquote:Op zondag 9 november 2025 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag al gewerkt, dat is mijn thuiswerkdag, dus dat is wel lekker om weer te beginnen en morgen inderdaad weer naar kantoor.
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik drie mensen aansprak op dat kleutergedrag in DTS.quote:Op zondag 9 november 2025 08:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee door FF die het nodig vond de boel op te naaien omdat kree hier post dat hij het niks vind al die smiley's en niks zeggende posts. Dat mag en daar heeft kree gelijk in. En diezelfde FF zit hier gelijk al hij er weer eens uitgeschopt is. En dan was het zo te zien een gezellige nacht en dat moest FF met printscreens even duidelijk te maken.
Als je niet alles had gelezen trek je dus wel snel een conclusie. Wat kree hier riep roept hij ook in DTS dus zo nieuw is dat niet. FF vond het nodig om kree zijn posts daar te plaatsen. Waar één of andere laf persoon kree uit ging schelden (in dm want die mag je niet openbaren) Tja.... En dan maakt kree dramaquote:Op zondag 9 november 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik drie mensen aansprak op dat kleutergedrag in DTS.
want het zijn alle drie zuigers , ieder op zijn eigen irritante manier.
En natuurlijk mag iemand wat vinden, van de smileys of dat gebolk.. maar kom daar niet als er weer een hele tijd alleen maar op die manier wordt gepost en je je daar aan ergert.
Ik kom niet meer zo vaak in DTS , maar ik vind dat ook irritant.
Alleen was dat op dat moment in de nacht helemaal niet aan de orde, ik heb FF niet in 40+ gezien , wel in DTS.
Die printscreens heb ik niet gezien, ik zat er niet de hele tijd, maar dat is ook niet okay van FF.
Los van van dat gezuig van FF kan kree ook vreselijk zuigen en klagen tot in den treure.
Hou op zegquote:Op zondag 9 november 2025 11:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet alles had gelezen trek je dus wel snel een conclusie. Wat kree hier riep roept hij ook in DTS dus zo nieuw is dat niet. FF vond het nodig om kree zijn posts daar te plaatsen. Waar één of andere laf persoon kree uit ging schelden (in dm want die mag je niet openbaren) Tja.... En dan maakt kree drama
Heel veel plezier.quote:Op zondag 9 november 2025 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Hopelijk is hij niet nog aan het zoekenquote:
Dat zou wat zijn inderdaad, daarom vraag ik het maar ff.quote:Op zondag 9 november 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is hij niet nog aan het zoeken
We gaan het horenquote:Op zondag 9 november 2025 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn inderdaad, daarom vraag ik het maar ff.
Dankje, nu film 2quote:
laatste waar en eens. maar je hoort mij niemand persoonlijk uitschelden. en precies dat was hier het verschil waardoor ik over de zeik ging dus.quote:Op zondag 9 november 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik drie mensen aansprak op dat kleutergedrag in DTS.
want het zijn alle drie zuigers , ieder op zijn eigen irritante manier.
En natuurlijk mag iemand wat vinden, van de smileys of dat gebolk.. maar kom daar niet als er weer een hele tijd alleen maar op die manier wordt gepost en je je daar aan ergert.
Ik kom niet meer zo vaak in DTS , maar ik vind dat ook irritant.
Alleen was dat op dat moment in de nacht helemaal niet aan de orde, ik heb FF niet in 40+ gezien , wel in DTS.
Die printscreens heb ik niet gezien, ik zat er niet de hele tijd, maar dat is ook niet okay van FF.
Los van van dat gezuig van FF kan kree ook vreselijk zuigen en klagen tot in den treure.
En dat had je helemaal niet in welk topic dan ook moeten melden maar meteen aan een mod of FA.quote:Op zondag 9 november 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
laatste waar en eens. maar je hoort mij niemand persoonlijk uitschelden. en precies dat was hier het verschil waardoor ik over de zeik ging dus.
ik wilde het niet eens melden en had al ervoor dm gedaan om te vragen wat ie er nou mee bedoelde...... toen werd ik een huichelaar genoemd. en daarna poste degene screenshot copy van hier om me in discridiet te brengen.quote:Op zondag 9 november 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En dat had je helemaal niet in welk topic dan ook moeten melden maar meteen aan een mod of FA.
Iedereen zijn DM's gaan een ander niks aan.quote:Op zondag 9 november 2025 12:38 schreef kree het volgende:
naja sorry hoor, ik vond het gewoon niet leuk en daarom post ik er nog over? want wil wel dat jullie de waarheid weten?
Jij post zelf in DTS, dus jij weet ook als geen ander dat iedereen daar altijd op kree zit te zeiken, volgens mij doe je er zelf ook vaak genoeg aan mee, ik kan me dan voorstellen dat kree dat weleens zat is en daar om welke reden dan ook geen FA of mod bij wil halen.quote:Op zondag 9 november 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En dat had je helemaal niet in welk topic dan ook moeten melden maar meteen aan een mod of FA.
Eens gelukkig heeft ie zelf ook openbaar gezet he wat ie zei?quote:Op zondag 9 november 2025 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen zijn DM's gaan een ander niks aan.
Mag je ook niet openbaren.
Dus meteen TR zetten.
Je kan er voor kiezen om het alsnog bij een FA te melden, maar we gaan het er hier verder niet over hebben hoor. Als er iets uitgesproken moet worden is 40+ niet de juiste plek.quote:Op zondag 9 november 2025 12:38 schreef kree het volgende:
naja sorry hoor, ik vond het gewoon niet leuk en daarom post ik er nog over? want wil wel dat jullie de waarheid weten?
sterker nog ik heb niet eens gemeld naar mod, want ging ervan uit dat ie mss zelf wel sorry zou zeggen na me mond en huichelaar te noemen. maar niet dus.
en nog heb ik er geen melding van gemaakt officieel, naja kweet niet.
we houden erover op bij dezequote:Op zondag 9 november 2025 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er voor kiezen om het alsnog bij een FA te melden, maar we gaan het er hier verder niet over hebben hoor. Als er iets uitgesproken moet worden is 40+ niet de juiste plek.
Morge.quote:
mss wel waarheid dit jaquote:Op zondag 9 november 2025 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Is lang, maar zo kloppend
https://www.youtube.com/shorts/SrcYDD0-Vu8
Lang voor een short, dat klopt niet he.quote:Op zondag 9 november 2025 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Is lang, maar zo kloppend
https://www.youtube.com/shorts/SrcYDD0-Vu8
ja dat hele filmpje erbij slaat nergens op? maargoed kan het soort mee van eens zijn wel ja ditquote:Op zondag 9 november 2025 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lang voor een short, dat klopt niet he.![]()
Wel gekeken en gegniffeld.
Dat broekje is wel short hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lang voor een short, dat klopt niet he.![]()
Wel gekeken en gegniffeld.
Alleen komen zij uit NZquote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat hele filmpje erbij slaat nergens op? maargoed kan het soort mee van eens zijn wel ja dit
en in USA is dit nog erger, zie HBO docu erover...
Inderdaadquote:Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar kree is een makkelijk doelwit voor de users daar, en dat weet FF, dus met zo'n opmerking van hem valt iedereen weer over hem heen.
Altijd ellende, dat DTS
Nooitquote:Op zondag 9 november 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak rijden jullie dronken op je fatbike, op de snelweg, spookrijdend ook nog?
https://www.nu.nl/binnenl(...)luchtstrook-a58.html
Weet je dat zeker?quote:
Dramaquote:Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
Matig
#WhenTaken Movies 🎬 #301 (09.11.2025)
I scored 714/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍5.9K km - 🗓️0 yrs - 🥉117/200
2️⃣📍15.7 km - 🗓️2 yrs - 🥇197/200
3️⃣📍5.6K km - 🗓️8 yrs - 🥉107/200
4️⃣📍598 km - 🗓️6 yrs - 🥇175/200
5️⃣📍3.9K km - 🗓️9 yrs - 🥉118/200
https://movies.whentaken.com
ja al die anderen reden spookquote:
1 keer lang geleden toen er nog geen fatbikes bestonden .... kwam terug van een feestje bij een roeivereniging aan de andere kant van de stad en was de weg kwijtquote:Op zondag 9 november 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak rijden jullie dronken op je fatbike, op de snelweg, spookrijdend ook nog?
https://www.nu.nl/binnenl(...)luchtstrook-a58.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |