Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat maakt je niet minder dramaqueenquote:Op zondag 9 november 2025 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou toch niet helemaal mee eens? want hoe zou jij het vinden als je een klote hond en huichelaar zou worden genoemd?
Denk niet dat ik dat zo verdiende he?
maargoed drama daar, laat maar gaan. ik heb het maar ingeslikt terwijl ik het er totaal niet mee eens ben. maargoed.
lol naja ik maakte er wel wat drama van? maar nog vind ik dat terecht.quote:Op zondag 9 november 2025 07:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat maakt je niet minder dramaqueen
Morguh Aoibhinquote:
Nee door FF die het nodig vond de boel op te naaien omdat kree hier post dat hij het niks vind al die smiley's en niks zeggende posts. Dat mag en daar heeft kree gelijk in. En diezelfde FF zit hier gelijk al hij er weer eens uitgeschopt is. En dan was het zo te zien een gezellige nacht en dat moest FF met printscreens even duidelijk te maken.quote:
Veel plezier!quote:
Maar kree is een makkelijk doelwit voor de users daar, en dat weet FF, dus met zo'n opmerking van hem valt iedereen weer over hem heen.quote:Op zondag 9 november 2025 09:42 schreef drakin het volgende:
Puzzie praat ook negatief over dts, het afvalputje van fok zei ze eens
Ik zeg ook wel eens er wat van, ik haat die smiliediarree
Dus snap het wel, maar noem dan niet 1 persoon, maar ook de anderen
wel beetje he? en naja hoewel het best wel gezellig kan zijn ook. soms.quote:Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar kree is een makkelijk doelwit voor de users daar, en dat weet FF, dus met zo'n opmerking van hem valt iedereen weer over hem heen.
Altijd ellende, dat DTS
Goed idee kree, DTS is hier ook wel een beetje TWNOGMW en dat is niet voor nietsquote:Op zondag 9 november 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
wel beetje he? en naja hoewel het best wel gezellig kan zijn ook. soms.
maarre ik wil niet dat jullie er allemaal over praten wmb is het wel afgedaan enzo. hoewel ik niet mee eens was. maargoed geen zin om meer drama over te maken.
Het is niet DTS maar sommige usersquote:Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar kree is een makkelijk doelwit voor de users daar, en dat weet FF, dus met zo'n opmerking van hem valt iedereen weer over hem heen.
Altijd ellende, dat DTS
Zo is dat, en als iemand je dan in dm gaat uitschelden weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zondag 9 november 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
wel beetje he? en naja hoewel het best wel gezellig kan zijn ook. soms.
maarre ik wil niet dat jullie er allemaal over praten wmb is het wel afgedaan enzo. hoewel ik niet mee eens was. maargoed geen zin om meer drama over te maken.
eensquote:Op zondag 9 november 2025 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee kree, DTS is hier ook wel een beetje TWNOGMW en dat is niet voor niets
TWNOGMW... ik kom er niet uit..quote:Op zondag 9 november 2025 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee kree, DTS is hier ook wel een beetje TWNOGMW en dat is niet voor niets
Goede TT, muts or geen muts, that's the question.quote:Op zondag 9 november 2025 09:55 schreef Prisha het volgende:
Het was vanochtend een heel stuk warmer dan gisterochtend. Toen was het net aan 6 graden. Vanochtend was het 11.
Verschil tussen muts / geen muts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |