nouja ik ook niet, maar begrijp er uit no go en niet over pratenquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede TT, muts or geen muts, that's the question.
Even doorposten mensen
dat had ik ook begrepenquote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook niet, maar begrijp er uit no go en niet over praten
ahaquote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic waar niet over gesproken mag worden
nederlands dusquote:Op zondag 9 november 2025 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic waar niet over gesproken mag worden
Ja lekker, ik ga zo ook nog aan de wandel, het is er prachtig weer voor.quote:Op zondag 9 november 2025 09:58 schreef Soury het volgende:
Ga zo ook maar even aan de wandel. Ziet er prima uit
Ja echt van dat net-niet weerquote:Op zondag 9 november 2025 09:55 schreef Prisha het volgende:
Het was vanochtend een heel stuk warmer dan gisterochtend. Toen was het net aan 6 graden. Vanochtend was het 11.
Verschil tussen muts / geen muts.
TTMNBD, daar komt helemaal niemand uitquote:Op zondag 9 november 2025 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nederlands dusik was in het engels aan het denken
Strakblauwe lucht hierquote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef Prisha het volgende:
Prachtig weer? Hier regent het en is het bewolkt en schemerig...hebben jullie zon?
ik heb maar één jas, dat scheelt. Maar de laagjes wissel ik dan wel. Dikke trui, dunne trui, bloes, vest, muts, geen muts...quote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt van dat net-niet weerIk zit ook elke dag te twijfelen wat voor soort jas ik aan moet trekken
ik ookquote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef kree het volgende:
lol ik had er echt stukje uit gelezen waarvan ik denk dan NOGO. in engels dus.
maar oke maakt niet uit denk het is wel duidelijk in beide talen nu
Gezelligquote:Op zondag 9 november 2025 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijk weer naar mijn kleindochter, ik heb haar 3 weken niet gezien
uhhh....hmmm....quote:Op zondag 9 november 2025 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TTMNBD, daar komt helemaal niemand uit
O dat is best lang, zal ze wel weer een stukje gegroeid zijn. Gaat zo hard met die kleintjesquote:Op zondag 9 november 2025 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijk weer naar mijn kleindochter, ik heb haar 3 weken niet gezien
Goedequote:Op zondag 9 november 2025 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
uhhh....hmmm....
damn![]()
TT met name buiten dansen? Géén idee!
Ik heb er 10 aan de kapstok en nog een paar in de kast, wat sommige met schoenen heb ik met jassen. Maar ja er hangt bv ook een Mag&Maggie tussen van 35 jaar oud ofzoquote:Op zondag 9 november 2025 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb maar één jas, dat scheelt. Maar de laagjes wissel ik dan wel. Dikke trui, dunne trui, bloes, vest, muts, geen muts...
dus nu wél engelsquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede
Topic that may not be discussed
Gelukkig hebben we wel heel veel gefacetimed toen we op vakantie waren, al was het tijdverschil soms wat lastig, maar nu weer lekker in het echt knuffelenquote:Op zondag 9 november 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best lang, zal ze wel weer een stukje gegroeid zijn. Gaat zo hard met die kleintjes
Toen ik over je kapstok las moest ik inderdaad meteen aan je Mac & Maggie jas denkenquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er 10 aan de kapstok en nog een paar in de kast, wat sommige met schoenen heb ik met jassen. Maar ja er hangt bv ook een Mag&Maggie tussen van 35 jaar oud ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |