quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Well, that aged nicely![]()
Alle punten kwijt in de app
Je hebt het wel een week langer volgehouden dan ik voordat je app-punten verloorquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Well, that aged nicely![]()
Alle punten kwijt in de app
quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:53 schreef Moira het volgende:
[..]
I'm back for spek en bonen tho![]()
[ afbeelding ]
Nou daarom dus. Zo buiten de montage is vreemdquote:Op zondag 16 november 2025 11:54 schreef NailQueen het volgende:
Loes is de mol volgens het wieisdemol forum. Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo verdacht is? Eerlijk gezegd vergeet ik steeds dat zij er ook nog is
Ik vond het wel memorabel, op de koddige manier natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Valt hier nog iets gekkers van te maken?
Ik neem aan dat de mol op en top getraind was voor matige humor. De enige manier om hier iets uit te krijgen is iets onverwachts doen. Keihard schreeuwen aan het begin bijvoorbeeld. Of doen alsof je van de regie bent en aangeven dat de mol even tien centimeter naar links moet om goed in beeld te komen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het wel memorabel, op de koddige manier natuurlijk
Pakte ze niet zo die tas bij de balletdanseres op met al dat mingeld?quote:Op zondag 16 november 2025 11:54 schreef NailQueen het volgende:
Loes is de mol volgens het wieisdemol forum. Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo verdacht is? Eerlijk gezegd vergeet ik steeds dat zij er ook nog is
Moet ze daaron per se de mol zijn? Het zou erg zwak zijn als al haar molacties buiten beeld zijn gebleven. Zo kan je op tv nooit de mol vinden.quote:Op zondag 16 november 2025 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou daarom dus. Zo buiten de montage is vreemd
Oh dat heb ik niet gezien. Zou best kunnen.quote:Op zondag 16 november 2025 15:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pakte ze niet zo die tas bij de balletdanseres op met al dat mingeld?
Dat is sowieso het vervelende van de montage. Vaak zie je de meest opvallende molacties niet terug en pas na de uitslag on de laatste uitzending worden die vertoond.quote:Op zondag 16 november 2025 16:10 schreef NailQueen het volgende:
Het zou erg zwak zijn als al haar molacties buiten beeld zijn gebleven. Zo kan je op tv nooit de mol vinden.
Schuld van rechts.quote:Op zondag 16 november 2025 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
Stom dat er volgende week een opdracht is waarbij al het geld uit de pot gespeeld kan worden
Dit is helaas vaak wel het geval. Als tv kijkers is het voor mijn gevoel tegenwoordig onmogelijk om de mol te vinden.quote:Op zondag 16 november 2025 16:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet ze daaron per se de mol zijn? Het zou erg zwak zijn als al haar molacties buiten beeld zijn gebleven. Zo kan je op tv nooit de mol vinden.
Met miljoenen mensen die nauwgezet kijken kun je natuurlijk ook geen heel duidelijke aanwijzingen in de montage meenemen, dat haalt alle lol uit het spel. Zodra één molloot het bewijs heeft, weet heel het internet het.quote:Op zondag 16 november 2025 19:39 schreef Pinuts het volgende:
Ik hoop dat het Sahil is.
[..]
Dit is helaas vaak wel het geval. Als tv kijkers is het voor mijn gevoel tegenwoordig onmogelijk om de mol te vinden.
Of die kon het geluid van de koptelefoon uitzetten.quote:Op maandag 17 november 2025 01:02 schreef svann het volgende:
Of de mol was voorbereid en had goede oordopjes in.
Maar dan nog, dat sluit meestal niet volledig af. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |