Bewaarquote.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
Godverdomme een spatie teveel. Ik ga ten onder aan mijn eigen incompetentie.
oeiquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
Godverdomme een spatie teveel. Ik ga ten onder aan mijn eigen incompetentie.
Ze weten het niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel schattig dat de supportersclub denkt dat de beursnotering het probleem is.
Marc Overmars als TD, Louis van Gaal als Coach, broekje gaat uit dan zo, iedereen een dickpick wat is daar mis mee zolang we maar weer winnen.quote:
De club van moordenaars, massaverkrachters, dealers, stekers, nietreanimeerders en vrouwenintimideerders is weer in lijn met haar desastreuze imago bezig als ze dit doenquote:
Echt niemand boeit het, slik nog een lul, als hij Ajax op de rit krijgt mag hij ieders zn moeder lullen sturen, je kunt ook gewoon blokkeren, papieren maatschappij doen we niet aan in het voetbalquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De club van moordenaars, massaverkrachters, dealers, stekers, nietreanimeerders en vrouwenintimideerders is weer in lijn met haar desastreuze imago bezig als ze dit doen
Die roep om Overmars, bizar. Stel nou dat een directeur zijn piemel stuurt aan je moeder, vrouw, dochter, zus. Dan ram je zo'n vent toch in elkaar tot hij alleen nog maar via een rietje zijn voedsel tot zich kan nemen
Nee hoor, hij mag dat best doen. Dan gaan we samen met de hele familie van de mooie dooraderde pik van de vleugelflitser uit mijn jeugd genieten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De club van moordenaars, massaverkrachters, dealers, stekers, nietreanimeerders en vrouwenintimideerders is weer in lijn met haar desastreuze imago bezig als ze dit doen
Die roep om Overmars, bizar. Stel nou dat een directeur zijn piemel stuurt aan je moeder, vrouw, dochter, zus. Dan ram je zo'n vent toch in elkaar tot hij alleen nog maar via een rietje zijn voedsel tot zich kan nemen
Leuk voor alle vrouwen bij Ajax. Krijgen ze weer wat aandacht van iemand met haar.quote:
Zelden heeft iemand mij hoogopgeleid genoemd. Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei![]()
teveel hooggeschoolde mongolen aan de top bij ajax die zich druk maken om een spelfout en geen inzicht hebben op het spelletje
ein reich ein volk ein f*noordquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
Blijft een leuke rubriek dat ze in Rotterdam je de maat nemen over goed fatsoen.
Echt 1 wedstrijd, ondanks dat Ajax echt domme keuzes heeft gemaakt, schaar ik het laten gaan van Forbs daar niet onderquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kon Ajax Forbs laten gaan![]()
Heeft met Club Brugge heel de Barca verdediging opgerold
Zeer terecht als je kijkt naar de nagenoeg oneindige lijst misdadigers die bij jullie op de loonlijst gestaan hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
Blijft een leuke rubriek dat ze in Rotterdam je de maat nemen over goed fatsoen.
Mwah, hij doet het het hele seizoen daar al redelijk goed.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt 1 wedstrijd, ondanks dat Ajax echt domme keuzes heeft gemaakt, schaar ik het laten gaan van Forbs daar niet onder
Er zijn spelers die alleen in de Belgische competitie wat kunnen uitrichten, maar daarbuiten niets. Dat zagen we ook bij Wesley Sonck.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hij doet het het hele seizoen daar al redelijk goed.
Op basis daarvan snap ik niet dat hij weg is.
Op basis van wat hij bij Ajax liet zien wel.
Vraag blijft, waarom lukt het daar wel en bij Ajax niet. En niet alleen bij hem maar bij zoveel spelers.
Kijk naar Mikautadze.
Echt nog geen zin in. Gelukkig is Utrecht ook vrij labiel, dus wie weet.quote:Op zondag 9 november 2025 00:46 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
In Grim we trust…..pffff……
quote:Op zondag 9 november 2025 09:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt nog geen zin in. Gelukkig is Utrecht ook vrij labiel, dus wie weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |