abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219220380

Politie opent onderzoek naar cafébaas die in gezicht van klant plast.

Gent- De politie in het Belgische Gent heeft een boete uitgedeeld aan de uitbater van een populair café en is een onderzoek naar hem gestart. Op beelden zou te zien zijn hoe hij in het gezicht van een klant plast.

De beelden tonen volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws hoe de cafébaas lachend op een jongeman plast, die versuft op barkrukken ligt in het café. Even wordt hij wakker, maar hij blijft te versuft om te reageren.

„Er is een proces-verbaal opgesteld en het onderzoek loopt”, bevestigt politiewoordvoerder Matto Langeraert. Meer info wordt niet vrijgegeven.
https://www.telegraaf.nl/(...)plast/103573698.html

:r
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
pi_219220401
Manneken Pis. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 8 november 2025 @ 11:16:55 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219220478
Vlamingen klagen altijd dat Nederlands bier net pis is.

Misschien schonk hij dus geen Belgisch bier. En wilde hij het laten zien.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219220560
He bah, dat moet hij zelf opruimen. De piet.
  zaterdag 8 november 2025 @ 11:35:33 #5
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_219220582
Weten we gelijk de seksuele voorkeuren van deze meneer
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_219220585
Als je moet dan moet je.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219220619
Had die wel een capuchon op _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219220790
De vader van @capuchon_jongen
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219220814
Een 'klant' in een cafe? Wat voor Nederlands is dit?
-nee-
pi_219220830
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:13 schreef Marsenal het volgende:
Een klant is een persoon of organisatie die producten of diensten afneemt van een leverancier, meestal tegen betaling. Het is een afnemer die inkomsten genereert voor een bedrijf. De term kan ook specifieke synoniemen hebben afhankelijk van de sector, zoals 'gast' in de horeca, 'patiënt' in de zorg, of 'cliënt' bij bepaalde dienstverleners.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219220844
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:13 schreef Marsenal het volgende:
Een klant wat interessant
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219220897
Dit is niet geil -O-
U MAD?
pi_219220899
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:16 schreef halfway het volgende:

[..]
Een klant is een persoon of organisatie die producten of diensten afneemt van een leverancier, meestal tegen betaling. Het is een afnemer die inkomsten genereert voor een bedrijf. De term kan ook specifieke synoniemen hebben afhankelijk van de sector, zoals 'gast' in de horeca, 'patiënt' in de zorg, of 'cliënt' bij bepaalde dienstverleners.
Hallo ChatGPT of hoe die ongein ook moge heten.
pi_219220916
Behoorlijk zout.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 8 november 2025 @ 12:45:11 #15
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_219220933
Lekker gastvriendelijk, dat je in een café niet beschonken mag zijn :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 8 november 2025 @ 12:48:46 #16
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219220943
Want het wetboek ken ik ook
  zaterdag 8 november 2025 @ 12:50:34 #17
3542 Gia
User under construction
pi_219220951
De mensheid degenereert. Verschrikkelijk! Vind een flinke schadevergoeding wel op zijn plaats.
pi_219221033
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Gia het volgende:
De mensheid degenereert. Verschrikkelijk! Vind een flinke schadevergoeding wel op zijn plaats.
Hou toch op! In het Verenigd Koninkrijk pissen ze over daklozen.
pi_219221106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:08 schreef TweedeKlum het volgende:
De vader van @:capuchon_jongen
Die plast alleen maar op feyenoordfans
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 8 november 2025 @ 13:34:03 #20
3542 Gia
User under construction
pi_219221130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:07 schreef Horzula het volgende:

[..]
Hou toch op! In het Verenigd Koninkrijk pissen ze over daklozen.
Ja, wat ik zeg: De mensheid degenereert.
Ik heb het niet alleen over De Nederlander.
pi_219221176
De klant had een Heineken besteld
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_219221187
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Lekker gastvriendelijk, dat je in een café niet beschonken mag zijn :')
In Nederland mag dat inderdaad niet.

Maar om er nou over heen te gaan zeiken is ook weer zo wat
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219221300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:34 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, wat ik zeg: De mensheid degenereert.
Ik heb het niet alleen over De Nederlander.
Ach welnee! Zou het?

Volgens mij deden de mensen dit soort dingen altijd al.
pi_219222528
Gentse cafébaas reageert na video waarin hij plast op gezicht van klant: “We halen regelmatig grappen uit”

De cafébaas van een populair café in Gent, van wie beelden circuleren waarop te zien is dat hij plast op een jongeman die versuft op een barkruk ligt, reageert bij HLN op het incident. “Dat ‘slachtoffer’ is mijn maat”, klinkt het. “Hij is zeker niet kwaad op mij.” Al verandert dat niets aan hoe burgemeester Mathias De Clercq naar het incident kijkt.

Onze redactie kreeg vrijdagavond beelden binnen van een cafébaas van een populair Gents café die zijn geslachtsdeel uit zijn broek haalt en al lachend op een versufte klant plast. We delen de video niet, maar de beelden gingen heel snel rond in het studentenmilieu. “Maar dat ‘slachtoffer’ is een maat van mij”, reageert de man bij HLN, terwijl hij wat ongemakkelijk lacht. “Het is een vriendenbende van een voetbalploeg, en we ‘pranken’ elkaar graag. Dat gaat dan in de overtreffende trap.” De politie vindt de frats niet zo grappig. Er is een proces-verbaal opgesteld en er loopt een onderzoek.

“Die jongeman is zeker niet kwaad op mij”, zegt hij nog. “We zien elkaar nog en zijn zelfs al samen gaan eten. Daarnet kreeg ik ook telefoon van hem; hij is ook verhoord door de politie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze beelden in de media gedeeld worden.” Vanzelfsprekend is de cafébaas zelf ook ondervraagd. Hij belooft maandag meer tekst en uitleg te verschaffen. De jongen zelf hebben we nog niet kunnen spreken. We weten dus niet of het klopt dat hij geen aanstoot neemt aan het incident.

Burgemeester De Clercq: “Afschuwelijk”
“Deze beelden zijn degoutant, afschuwelijk en mensonterend”, reageert burgemeester Mathias De Clercq fors. Hij overweegt zelfs om het café in kwestie tijdelijk te sluiten, maar daarvoor heeft hij eerst een bestuurlijk verslag nodig van de politie. “Op basis van het verslag van de politie zal ik beslissen of het café al dan niet tijdelijk gesloten moet worden, en voor hoe lang.” Ondertussen loopt het onderzoek van politie en parket nog verder.
https://www.hln.be/gent/g(...)rappen-uit~a0ad30f7/

:')
Wie van jullie zeikt zijn/haar mattie[s] ook onder [of laat zich onderzeiken] voor de frats?
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  zaterdag 8 november 2025 @ 16:11:00 #25
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219222567
Wij hadden altijd de traditie dat de eerste persoon die na het uitgaan in slaap viel helemaal werd ondergekalkt met een permanent marker. Ben zelf ook weleens helemaal ondergeklad met de tram weer naar huis gegaan.

Was op zich wel geinig.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:32:58 #26
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_219223016
Gebbetje joh :D Dat noem ik pas elkaar in de zeik nemen _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:35:04 #27
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_219223036
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wij hadden altijd de traditie dat de eerste persoon die na het uitgaan in slaap viel helemaal werd ondergekalkt met een permanent marker. Ben zelf ook weleens helemaal ondergeklad met de tram weer naar huis gegaan.

Was op zich wel geinig.
Als iemand in slaap viel verzamelden we dood bier in een kan en goten we dat uit op de slaapkop |:)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 8 november 2025 @ 18:55:14 #28
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219223710
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Als iemand in slaap viel verzamelden we dood bier in een kan en goten we dat uit op de slaapkop |:)
Maar dat geeft zo'n rotzooi en dan gaat de bank stinken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219230676
lekker beetje golden showeren onder de bois zo gaat dat
pi_219231088
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Gia het volgende:
Ik begrijp nooit hoe mensen dit soort incidenten (die gebeuren niet vaak, daarom zijn ze juist nieuwswaardig) juist kunnen doorvoeren op de hele mensheid. Lijkt voor mij echt gewoon alsof je dan gewoon wat drama wil schoppen en graag overdrijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')