Als iemand in slaap viel verzamelden we dood bier in een kan en goten we dat uit op de slaapkopquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wij hadden altijd de traditie dat de eerste persoon die na het uitgaan in slaap viel helemaal werd ondergekalkt met een permanent marker. Ben zelf ook weleens helemaal ondergeklad met de tram weer naar huis gegaan.
Was op zich wel geinig.
Maar dat geeft zo'n rotzooi en dan gaat de bank stinken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als iemand in slaap viel verzamelden we dood bier in een kan en goten we dat uit op de slaapkop
Ik begrijp nooit hoe mensen dit soort incidenten (die gebeuren niet vaak, daarom zijn ze juist nieuwswaardig) juist kunnen doorvoeren op de hele mensheid. Lijkt voor mij echt gewoon alsof je dan gewoon wat drama wil schoppen en graag overdrijftquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Gia het volgende:
De mensheid degenereert. Verschrikkelijk! Vind een flinke schadevergoeding wel op zijn plaats.
Bwah ik ken nog zo een vriendengroepen..quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Wie van jullie zeikt zijn/haar mattie[s] ook onder [of laat zich onderzeiken] voor de frats?
Nou als je in een café zit en om je heen worden mensen ondergeplast dan mag je daar toch wel iets van vinden? Dat is de situatie hier..quote:Op zondag 9 november 2025 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah ik ken nog zo een vriendengroepen..
Als het voor hun allemaal geen probleem is, welk recht heb je dan als buitenstaander om er iets van te vinden? Je hoeft niet met ze om te gaan he?
Denk je dat ze dit 100, 200 en 300 jaar geleden niet ook deden?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Gia het volgende:
De mensheid degenereert. Verschrikkelijk! Vind een flinke schadevergoeding wel op zijn plaats.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |