abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219226569
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 10:22 schreef Cruzinats het volgende:
Als je de grenzen dichtgooit en actief werkt aan remigratie van statushouders dan kan je zelfs woningen gaan slopen.
Er zijn 132.000 statushouders en een tekort van 400.000 woningen.
Of doel je op genaturaliseerden? Want die kan je niet remigreren, die hebben een Nederlands paspoort.
  zaterdag 8 november 2025 @ 23:40:23 #102
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_219226602
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef Horzula het volgende:

[..]
Ik studeerde 20 jaar geleden Bouwkunde aan de TUDelft. Daar ging het over nieuw gebouwde wijken waar 'slim' het aantal parkeerplaatsen per woning was teruggebracht om het autobezit te ontmoedigen.

Toen kwam de Bouwfraude.

En nu zijn we 'hier'.
De Mekelweg werd een fietspad en plots waren een hoop parkeerplaatsen verdwenen. De servicemonteur van de koffieautomaat had geen zin om telkens een pokke eind te lopen dus sloeg hij het onderhoud maar over. En nu staan we hier op de plek waar ooit het bouwkundegebouw heeft gestaan :'(
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_219226654
Ik snap niet dat die koekblikken nog een statussymbool zijn, meeste komen niet in waarde boven de 10k. Valt me tegen van de rat racers
pi_219230054
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:00 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Nederland is dan ook geen OV land.

De steden zijn te klein om een uitgebreid OV netwerk te rechtvaardigen en als land zijn we te klein en te dichtbevolkt voor high speed trains. Dat 90% van wat er met het OV reist gesubsidieerd wordt zegt al genoeg.

Ik vind Biro's een veel interessantere ontwikkeling eigenlijk. Dat is wat mij betreft de toekomst voor autorijden in de grote steden.
Biro's zijn pure aids. En welke mongool heeft bedacht dat die op het fietspad mogen?
pi_219230994
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 10:22 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Minder parkeerplaatsen is nooit goed.
In combinatie met slecht OV is dat nooit goed. Autoluwe wijk
Bekijk deze YouTube-video
pi_219231119
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 15:33 schreef Cherni het volgende:

[..]
In combinatie met slecht OV is dat nooit goed. Autoluwe wijk
Bekijk deze YouTube-video
Bouwend Nederland wil nog steeds niet bouwen naar wens van echt links, dat is het enorme probleem waardoor veel mensen mobiliteitsproblemen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')