SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mogen we meedenken over een naam? Mijn inbreng is "krokat"quote:Op zaterdag 8 november 2025 03:27 schreef bitterbal het volgende:
Denk als ik terug ben van NL dat ik een kat neem
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 november 2025 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik leef nog voor wie dat wil weten. Nog een week tot de Den Haag anomaly en ik ben hyped. Alle emoties door elkaar.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mogen we meedenken over een naam? Mijn inbreng is "krokat"
Bittertje, Loedertje of gewoon Ballie de kat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een WhatsApp sticker met een krokat. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ging ik daarna ook doen. Nu alweer wakker.quote:
Ik stem hier op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Nu alquote:
Gaat lekkerquote:
Ik bouw wel weerstand opquote:
Dat is wel een voordeel.quote:
laat XR het maar niet horen, gaan ze ook weer verzamelenquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]Komen er ook mensen uit het buitenland en zo?
Takkie IIquote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is XR ook gewoon een soort Ingress en wordt dat steeds niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
laat XR het maar niet horen, gaan ze ook weer verzamelen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kat in een glazen potje, in de fikkende zon
"We WoRdEn NiEt BeGrEpEn!1!1!"quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is XR ook gewoon een soort Ingress en wordt dat steeds niet goed begrepen.
Hoef je dan niet meer terug naar Nederland?quote:Op zaterdag 8 november 2025 03:27 schreef bitterbal het volgende:
1 maar?quote:Op zaterdag 8 november 2025 03:27 schreef bitterbal het volgende:
BitterCatLady.quote:
In de airfryertquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kat in een glazen potje, in de fikkende zon
Sportschool tijd dus. Lets goooooquote:Op zaterdag 8 november 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ging ik daarna ook doen. Nu alweer wakker.
En honden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Katjes in Thailand worden toch opgegeten door slangen, spinnen, duizendpoten en inboorlingen?
Hoezo moet je eerst je schoenen aantrekken om te ontbijtenquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen!
Uitgeslapen, nu even aankleden. Ondertussen toilet al schoongemaakt en de tweede was kan bijna de machine in. Eigenlijk wil ik vandaag alleen maar een mooie wandeling maken en verder niet veel doen![]()
Maar goed, nu eerst sokken en schoenen aan doen en dan ontbijten
Buiten de deur ontbijten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo moet je eerst je schoenen aantrekken om te ontbijten
Luxe jongen die Flesquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten de deur ontbijten.
Niet perse maar er zijn al mensen die hebben aangeboden om op te passenquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef je dan niet meer terug naar Nederland?
nee joh dat is voor pensionado's.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten de deur ontbijten.
Neem maar lekker een kat. Weet je zeker dat je er wat aan hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel zo dat als ik een kat neem ik de kans op een succesvolle relatie opzeg
Of juist niet. Mannen die van katten houden is een pluspunt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel zo dat als ik een kat neem ik de kans op een succesvolle relatie opzeg
Dan wordt je de crazy cat snackquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
is dit het tegenovergestelde van mannen die van vechthonden houden dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of juist niet. Mannen die van katten houden is een pluspunt.
Zou sowieso nooit een relatie kunnen beginnen met iemand die Hedwig haat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poesjesquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja kan je vast een beetje wennen aan een ander levend wezen in huisquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Minimaal twee. Dan kunnen ze elkaar vermaken als jij weg bentquote:
Ja ik heb er wel maar één maar ze was ook al alleen toen ik haar adopteerde en ze is gewoon echt niet zo sociaal met andere katten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minimaal twee. Dan kunnen ze elkaar vermaken als jij weg bent
Dat zou goed kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel maar één maar ze was ook al alleen toen ik haar adopteerde en ze is gewoon echt niet zo sociaal met andere katten.![]()
Denk wel dat het had kunnen werken als ze vanaf het begin gewoon een broertje of zusje had die erbij bleef maar nu een andere kat erbij doen is vragen om problemen.
Ja ik denk dat dat met haar ook wel had kunnen werken maar nu achteraf nog een kat erbij adopteren gaat echt niet werken met haar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad
Ik heb er toen twee tegelijk uit hetzelfde nest gehaald
En fluffy is grote knuffelpoes.
Ja als ze het niet gewend is kan het lastig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat met haar ook wel had kunnen werken maar nu achteraf nog een kat erbij adopteren gaat echt niet werken met haar.
Ik had gister nog even mee gelezen voor ik ging slapen maar ik zou me niet schuldig voelen hoor als ik jou was. Je hebt sowieso hun toch gewoon een bericht gestuurd dat de kat niet zo lekker ging? Als hun dachten dat je echt heen moest hadden ze het wel gezegd toch.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Voel me ook schuldig want had ik dan zelf gister naar de dierenarts gemoeten?
Dat is ook wel weer zo. Ze maakte verder geen zieke indruk. En ik heb zelf geen katten dus ik zou bij elk wissewasje bij de dierenarts zitten zoals met m'n caafs. Maar ik zat ook al van "maar het is weekend en dan..."quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had gister nog even mee gelezen voor ik ging slapen maar ik zou me niet schuldig voelen hoor als ik jou was. Je hebt sowieso hun toch gewoon een bericht gestuurd dat de kat niet zo lekker ging? Als hun dachten dat je echt heen moest hadden ze het wel gezegd toch.
Nou ja wat ik zei je hebt hun gewoon geïnformeerd en als hun dachten dat je heen moest hadden ze het wel gezegd. Het is ook wel sneu maar volgens mij is dat wel goed te behandelen hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Ze maakte verder geen zieke indruk. En ik heb zelf geen katten dus ik zou bij elk wissewasje bij de dierenarts zitten zoals met m'n caafs. Maar ik zat ook al van "maar het is weekend en dan..."
Nou ja ik vind het sneu voor het beestje want dat had wel pijn en koorts.
hmmm das ook weer zoquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja kan je vast een beetje wennen aan een ander levend wezen in huis
ik denk dat mijn huisje te klein is daarvoor? Denk dat 2 katten idd gelukkiger zijn dan 1 alleenquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minimaal twee. Dan kunnen ze elkaar vermaken als jij weg bent
Heerlie de peerlie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb diarree van het kattenbakschepje staan boenen. En kots van de mat.
Als ze niet uit hetzelfde nestje komen is dat niet altijd het geval hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat mijn huisje te klein is daarvoor? Denk dat 2 katten idd gelukkiger zijn dan 1 alleen
M'n oppaskatten zitten met z'n tweeën in een appartement van 70 vierkante meter maar mogen volgens mij niet in de slaapkamer wonen. En ze mogen ook niet alleen in de woonkamer. Dus als ze met vakantie zijn hebben ze de logeerkamer en de gang.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat mijn huisje te klein is daarvoor? Denk dat 2 katten idd gelukkiger zijn dan 1 alleen
Kun jij toch niets aan doen!quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had al aangegeven na afgelopen zomer dat ik twee weken lang vond. Ook voor die beestjes. En nu is het na vier dagen al mis
Grote kans dat die kat al niet helemaal lekker was toen ze weggingen.quote:
Lijkt me in Thailand ook wel eng.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
En wil ze liever ook niet naar buiten laten
Sommige katten krijgen ook snel blaasontsteking. Is ook niet het einde van de wereld.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Grote kans dat die kat al niet helemaal lekker was toen ze weggingen.
En ze heeft de baasjes gewoon netjes geïnformeerd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige katten krijgen ook snel blaasontsteking. Is ook niet het einde van de wereld.
Koop een groter huis. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog even wachten :pquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koop een groter huis. Probleem opgelost
quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja worden ze opgegeten door een serpent
ja daarom ook liever niet buiten want dat is zieligquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]Maar die kat gaat dan wel als een dolle achter de gekko's aan.
Maar die heb je binnen toch ook?quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom ook liever niet buiten want dat is zielig
Oh ja ik moet nog afwassen enz.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Taakjes voor vandaag wel weer gedaan. Nu relaxen.
cutequote:Op zaterdag 8 november 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, je kunt ook een spreeuw nemen:
Bekijk deze YouTube-video
Haha, lastig als ze het meldingsgeluid na gaan doen. Dat je de hele tijd op je telefoon gaat kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
cute![]()
we hebben hier ook vogeltjes die allerlei geluiden kunnen nadoen. Had er een keer 1 in de buurt en die deed het geluid van een iphone die je van schermbeveiliging afhaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |