nee joh dat is voor pensionado's.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten de deur ontbijten.
Neem maar lekker een kat. Weet je zeker dat je er wat aan hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel zo dat als ik een kat neem ik de kans op een succesvolle relatie opzeg
Of juist niet. Mannen die van katten houden is een pluspunt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel zo dat als ik een kat neem ik de kans op een succesvolle relatie opzeg
Dan wordt je de crazy cat snackquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
is dit het tegenovergestelde van mannen die van vechthonden houden dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of juist niet. Mannen die van katten houden is een pluspunt.
Zou sowieso nooit een relatie kunnen beginnen met iemand die Hedwig haat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poesjesquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja kan je vast een beetje wennen aan een ander levend wezen in huisquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Minimaal twee. Dan kunnen ze elkaar vermaken als jij weg bentquote:
Ja ik heb er wel maar één maar ze was ook al alleen toen ik haar adopteerde en ze is gewoon echt niet zo sociaal met andere katten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minimaal twee. Dan kunnen ze elkaar vermaken als jij weg bent
Dat zou goed kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel maar één maar ze was ook al alleen toen ik haar adopteerde en ze is gewoon echt niet zo sociaal met andere katten.![]()
Denk wel dat het had kunnen werken als ze vanaf het begin gewoon een broertje of zusje had die erbij bleef maar nu een andere kat erbij doen is vragen om problemen.
Ja ik denk dat dat met haar ook wel had kunnen werken maar nu achteraf nog een kat erbij adopteren gaat echt niet werken met haar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad
Ik heb er toen twee tegelijk uit hetzelfde nest gehaald
En fluffy is grote knuffelpoes.
Ja als ze het niet gewend is kan het lastig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat met haar ook wel had kunnen werken maar nu achteraf nog een kat erbij adopteren gaat echt niet werken met haar.
Ik had gister nog even mee gelezen voor ik ging slapen maar ik zou me niet schuldig voelen hoor als ik jou was. Je hebt sowieso hun toch gewoon een bericht gestuurd dat de kat niet zo lekker ging? Als hun dachten dat je echt heen moest hadden ze het wel gezegd toch.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Voel me ook schuldig want had ik dan zelf gister naar de dierenarts gemoeten?
Dat is ook wel weer zo. Ze maakte verder geen zieke indruk. En ik heb zelf geen katten dus ik zou bij elk wissewasje bij de dierenarts zitten zoals met m'n caafs. Maar ik zat ook al van "maar het is weekend en dan..."quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had gister nog even mee gelezen voor ik ging slapen maar ik zou me niet schuldig voelen hoor als ik jou was. Je hebt sowieso hun toch gewoon een bericht gestuurd dat de kat niet zo lekker ging? Als hun dachten dat je echt heen moest hadden ze het wel gezegd toch.
Nou ja wat ik zei je hebt hun gewoon geīnformeerd en als hun dachten dat je heen moest hadden ze het wel gezegd. Het is ook wel sneu maar volgens mij is dat wel goed te behandelen hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Ze maakte verder geen zieke indruk. En ik heb zelf geen katten dus ik zou bij elk wissewasje bij de dierenarts zitten zoals met m'n caafs. Maar ik zat ook al van "maar het is weekend en dan..."
Nou ja ik vind het sneu voor het beestje want dat had wel pijn en koorts.
hmmm das ook weer zoquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja kan je vast een beetje wennen aan een ander levend wezen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |