SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mogen we meedenken over een naam? Mijn inbreng is "krokat"quote:Op zaterdag 8 november 2025 03:27 schreef bitterbal het volgende:
Denk als ik terug ben van NL dat ik een kat neem
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 november 2025 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik leef nog voor wie dat wil weten. Nog een week tot de Den Haag anomaly en ik ben hyped. Alle emoties door elkaar.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mogen we meedenken over een naam? Mijn inbreng is "krokat"
Bittertje, Loedertje of gewoon Ballie de kat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een WhatsApp sticker met een krokat. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ging ik daarna ook doen. Nu alweer wakker.quote:
Ik stem hier op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Nu alquote:
Gaat lekkerquote:
Ik bouw wel weerstand opquote:
Dat is wel een voordeel.quote:
laat XR het maar niet horen, gaan ze ook weer verzamelenquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]Komen er ook mensen uit het buitenland en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |