Takkie IIquote:Op zaterdag 8 november 2025 06:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mogen we meedenken over een naam? Mijn inbreng is "krokat"
Misschien is XR ook gewoon een soort Ingress en wordt dat steeds niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
laat XR het maar niet horen, gaan ze ook weer verzamelen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kat in een glazen potje, in de fikkende zon
"We WoRdEn NiEt BeGrEpEn!1!1!"quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is XR ook gewoon een soort Ingress en wordt dat steeds niet goed begrepen.
Hoef je dan niet meer terug naar Nederland?quote:Op zaterdag 8 november 2025 03:27 schreef bitterbal het volgende:
Denk als ik terug ben van NL dat ik een kat neem
1 maar?quote:Op zaterdag 8 november 2025 03:27 schreef bitterbal het volgende:
Denk als ik terug ben van NL dat ik een kat neem
BitterCatLady.quote:
In de airfryertquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kat in een glazen potje, in de fikkende zon
Sportschool tijd dus. Lets goooooquote:Op zaterdag 8 november 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ging ik daarna ook doen. Nu alweer wakker.
En honden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Katjes in Thailand worden toch opgegeten door slangen, spinnen, duizendpoten en inboorlingen?
Hoezo moet je eerst je schoenen aantrekken om te ontbijtenquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen!
Uitgeslapen, nu even aankleden. Ondertussen toilet al schoongemaakt en de tweede was kan bijna de machine in. Eigenlijk wil ik vandaag alleen maar een mooie wandeling maken en verder niet veel doen![]()
Maar goed, nu eerst sokken en schoenen aan doen en dan ontbijten
Buiten de deur ontbijten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo moet je eerst je schoenen aantrekken om te ontbijten
Luxe jongen die Flesquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten de deur ontbijten.
Niet perse maar er zijn al mensen die hebben aangeboden om op te passenquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef je dan niet meer terug naar Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |