abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219229651
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Herkenbaar @:sarabi misschien komt dat nog wanneer alles een beetje gezonken is. En hoe gaat het met je moeder? Jij hebt je man om mee te praten maar zij heeft een niet-prater, da’s best lastig lijkt me.

Toevallig hadden we het een paar weken er al over dat het misschien slim is als ze ook met een professional gaat praten. Want de laatste jaren van mantelzorg hebben erg veel van haar gevraagd.
En deze week is ze vooral van de leg doordat ze hem heeft zien vallen en alles wat daarna kwam.

Wij praten wel samen maar tegen een dochter zeg je misschien ook niet alles. Verder praat ze ook wel wat met collega's. En een paar weken geleden is ze bij een knutselclubje gegaan op mijn aandringen omdat ze ook verder nooit iemand ziet of spreekt.

quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Niet alle oude mannen hebben dat hoor :+

Kan ook angst bij hem zijn, of dat hij jullie er niet mee wil belasten.
Mijn moeder was er ook zo ééntje.

Sterkte :*
Gelukkig zijn er ook normale mannen ;)
En wat de reden is weet ik niet....vervelend is het wel, voor hem en voor ons.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 13:27:00 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219230104
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 12:16 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of we 'Duitse' regels daarvoor hebben. Binnen onze VVE is het wel verboden om op zondag te klussen. Althans de boor mag niet gebruikt worden. Cq groots geluidoverlast veroorzaken.
Liever iemand die op zondag met een boorhamer een acht gaten boort dan iemand die vier gaten probeert te boren met een klopboor op een andere dag.

Ik zal op zondag ook geen kettingzaag gebruiken of met de bosmaaier of grasmaaier aan het werk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 13:29:12 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219230122
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Gemeente lezen we.
Trouwens ook voor henzelf lijkt me het niet gezond 7 dg in de week werken.
Bijzonder ja, ken eigenlijk niemand in de bouw die op zondag werkt. De buren zullen wel erg royaal betalen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219230215
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Bijzonder ja, ken eigenlijk niemand in de bouw die op zondag werkt. De buren zullen wel erg royaal betalen.
2 onder 1 kap met een baby :+
pi_219230233
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

Waarom zou je niet op zondag mogen klussen? Dat is toch net als iedere andere dag. En zo'n dak moet natuurlijk zo snel mogelijk dicht als het open ligt.

Misschien gewoon eens gaan vragen hoe het er voor staat met de verbouwing?

Sterkte trouwens met de pijntjes, klinkt echt naar. En dan zijn verbouwgeluiden echt niet leuk natuurlijk.
Wij hebben uiteraard geen invloed op de verbouwing van een ander, het verbaast me alleen dat het ook op zondagochtend weer begon. Vooral voor g die veel thuis is elke dag heel vervelend om zo wakker gemaakt te worden, hij doet tegenwoordig maar oordopjes in. Ik ben 3x in de week naar mijn werk, voor die tijd zijn ze al bezig, supervroeg tot het donker wordt.
pi_219230248
Ik heb lekker in het zonnetje gefietst. Naar de Jumbo in Haarlem op trekdrop missie.
g heeft het via @Ama nu in huis, die koopt ze bij haar in de buurt. Dus ik dacht wie weet ook hier, maar nee, helaas :D
pi_219230258
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 08:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het is typisch zo'n oude man die niet over zijn gevoelens wil praten....
Lastig, zeker met de zorgen die je hebt. Sterkte.

Hier ook zo’n oude man: ‘Hé pa, hoe gaat het met jou nu het zo slecht gaat met je zus?’
*schouderophaal* ‘Het is wat het is he.’

Dat vroeg ik niet pa…

Maar er niet over willen praten is ook een keuze natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  roze zondag 9 november 2025 @ 13:51:55 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219230313
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Blues het volgende:
Ik heb lekker in het zonnetje gefietst. Naar de Jumbo in Haarlem op trekdrop missie.
g heeft het via @:ama nu in huis, die koopt ze bij haar in de buurt. Dus ik dacht wie weet ook hier, maar nee, helaas :D
Ik ben ook de (s)trekdrop dealer van mijn vader maar hij zegt ook dat het hier ook alleen in mijn wijk te koop is (maar ook niet vast in het assortiment). Snap niet waarom Jumbo dat niet landelijk in het assortiment doet.
Your beauty never ever scared me.
pi_219230350
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 13:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lastig, zeker met de zorgen die je hebt. Sterkte.

Hier ook zo’n oude man: ‘Hé pa, hoe gaat het met jou nu het zo slecht gaat met je zus?’
*schouderophaal* ‘Het is wat het is he.’

Dat vroeg ik niet pa…

Maar er niet over willen praten is ook een keuze natuurlijk.
Wij delen ook lang niet alles met onze kinderen.
Wil ze er niet mee opzadelen, soms als ze er naar vragen vertellen we oppervlakkig over de gezondheidsperikelen en gaan verder met leukere zaken. Ik denk dat het ook aan de band ligt die je hebt en aan de persoon.
Sowieso praat ik niet vaak/graag over mijn gevoelens met mensen, vind dat lastig en leid de boel altijd af door aan anderen te vragen hoe het gaat en actief te luisteren. Is veeeeel makkelijker vind ik |:)
pi_219230359
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 13:51 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik ben ook de (s)trekdrop dealer van mijn vader maar hij zegt ook dat het hier ook alleen in mijn wijk te koop is (maar ook niet vast in het assortiment). Snap niet waarom Jumbo dat niet landelijk in het assortiment doet.
Dame bij de kassa had er nog nooit van gehoord :D WAT voor drop??????
  roze zondag 9 november 2025 @ 14:08:20 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219230418
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:58 schreef Blues het volgende:

[..]
_O- _O-
  roze zondag 9 november 2025 @ 14:09:51 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219230433
@Blues als ik ooit weer een nieuwe voorraadje moet opsturen hoor ik het wel. :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 november 2025 @ 14:31:41 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219230600
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Blues het volgende:
g heeft het via @:ama nu in huis, die koopt ze bij haar in de buurt. Dus ik dacht wie weet ook hier, maar nee, helaas :D
Ik zag ook trekdrop op de AH Schipholweg. Was in de aanbieding geloof ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 9 november 2025 @ 14:39:08 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219230649
Dit is een ding.

(Tijdelijke) Glittertatoeage voor paarden.
Spoilers!
pi_219230761
Mijn vader en stiefmoeder zijn ook van die binnenvetters. Een paar jaar geleden, toen mijn stiefmoeder borstkanker had, werd het me een beetje te gortig. Toen gingen haar vrienden mij bellen omdat ze zo bezorgd waren omdat ze niet op hun berichten reageerde }:| daar heb ik wel paal en perk aan gesteld, prima als je dingen voor jezelf wil houden maar hier had ik echt last van. De laatste keer ging het beter, toen mocht ik zelfs bloemen sturen toen de bestralingen klaar waren. ^O^ Ik weet dat ze er samen wel over praten en ze zich heel goed redden in de medische wereld, maar ik vind het bepaald niet plezierig of 'ontlastend' om overal buiten gehouden te worden. Mijn moeder deelt goddank een heleboel :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219230846
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn vader en stiefmoeder zijn ook van die binnenvetters. Een paar jaar geleden, toen mijn stiefmoeder borstkanker had, werd het me een beetje te gortig. Toen gingen haar vrienden mij bellen omdat ze zo bezorgd waren omdat ze niet op hun berichten reageerde }:| daar heb ik wel paal en perk aan gesteld, prima als je dingen voor jezelf wil houden maar hier had ik echt last van. De laatste keer ging het beter, toen mocht ik zelfs bloemen sturen toen de bestralingen klaar waren. ^O^ Ik weet dat ze er samen wel over praten en ze zich heel goed redden in de medische wereld, maar ik vind het bepaald niet plezierig of 'ontlastend' om overal buiten gehouden te worden. Mijn moeder deelt goddank een heleboel :+
Is dat mss toch iets wat meer kan bestaan tussen dochters en moeders?
Al was mijn moeder eigenlijk net als ik. En ik had er geen last van, behalve dat ik vond dat ze te 'hard' voor zichzelf was en regelmatig wat te laat aan de bel trok bij artsen, bij ons.
pi_219230853
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is een ding.

[ afbeelding ]

(Tijdelijke) Glittertatoeage voor paarden.
🙈🙈
pi_219230964
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vroeg eens een meisje bij de Etos naar Odol. Die keek me aan alsof ik naar haar ochtend-erectie informeerde.

In Duitsland verkopen ze het gewoon nog, dus haal ik het maar daar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 9 november 2025 @ 15:31:48 #194
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219230976
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn moeder deelt alles en is heel open. Mijn vader daarentegen is heel gesloten. Hij vind het niet nodig dat ik elke week een dag daar ben. Notabene zodat hij kan golfen of whatever, zonder dat hij zich zorgen hoeft te maken om haar.

Mijn moeder eindigde vorige week met dat ze erg blij is dat ik er elke week even ben. Mijn vader gaat het niet zeggen.
  zondag 9 november 2025 @ 16:21:28 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219231411
quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2025 15:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik vroeg eens een meisje bij de Etos naar Odol. Die keek me aan alsof ik naar haar ochtend-erectie informeerde.

In Duitsland verkopen ze het gewoon nog, dus haal ik het maar daar.
:D
Spoilers!
  zondag 9 november 2025 @ 16:25:17 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219231435
Mijn schoonvader was de mensen om hem heen echt enorm tot last toen hij ziek werd en stierf. Hij wilde niet meewerken, niet praten, niet communiceren over wat hij nodig had. Alleen maar boos zijn en schelden. Eigenlijk net als toen hij nog gezond was. En iedereen zei 'je weet toch hoe hij is'. Volkomen absurd wat bij betreft.

Het was destijds niet aan mij om er iets van te zeggen. Maar ik ga dat soort egoïstische gedrag echt niet accepteren van wie er dan ook in mijn omgeving. Je zegt maar gewoon wat je nodig hebt en hoe je het hebben wilt. Dan beweeg ik hemel en aarde voor je om dat te bereiken.
Spoilers!
pi_219231497
Mijn zuurkool is al goed aan het fermenteren. Ik wilde net een pot ontluchten en kreeg een flinke hoeveelheid zuurkoolsap op mijn mouw.
  zondag 9 november 2025 @ 16:57:46 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219231659
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:31 schreef Tuindier het volgende:
Mijn zuurkool is al goed aan het fermenteren. Ik wilde net een pot ontluchten en kreeg een flinke hoeveelheid zuurkoolsap op mijn mouw.
Herkenbaar :D
Spoilers!
pi_219231713
O jongens ouders :')

Mn moeder gaat al jaren achteruit. Maar ze heeft niets nodig, wil niks, en het is wat het is :')

Er zit nu eindelijk een klein beetje schot in de zaak qua hulp accepteren, maar ze is al zo veel jaren kwijt. Ze is soort van ziek met pensioen gegaan. Letterlijk zichzelf stukgewerkt en nooit van dr pensioen kunnen genieten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 9 november 2025 @ 17:20:08 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219231818
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 17:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jongens ouders :')

Mn moeder gaat al jaren achteruit. Maar ze heeft niets nodig, wil niks, en het is wat het is :')

Er zit nu eindelijk een klein beetje schot in de zaak qua hulp accepteren, maar ze is al zo veel jaren kwijt. Ze is soort van ziek met pensioen gegaan. Letterlijk zichzelf stukgewerkt en nooit van dr pensioen kunnen genieten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ingewikkeld :*

Mijn schoonmoeder doet het best aardig. Ze wil niet om hulp vragen en zegt dat ze dat heus wel doet als het nodig is. Wij weten dat ze dat echt niet doet dus proberen zelf in te schatten wat ze nodig heeft. Ondertussen vindt ze het hartstikke fijn als wij ongevraagd even het vuilnis in de container doen, de vaatwasser uitruimen, etc.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')