Pantry is voor mij het deel in het vliegtuig waar je wat te eten of drinken kan halen als je trek hebt en geen zin hebt om te wachten tot ze langskomen...quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Pantry, vind ik zo aanstellerig kliniek - het is toch niets meer dan een provisiekamer toch?
Haha, ik heb er een filter op en inderdaad zelfs die er af gehaald om te kijken of het daar aan ligt, maar helaas. Dat was makkelijker oplossing geweestquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:33 schreef derLudolf het volgende:
Dat zou wel erg toevallig zijn. Bovendien is de scherptediepte ook wel dusdanig op zo'n afstand dat het niet heel veel uitmaakt als de AF er 5mm naast zit. Zit er niet gewoon een zelfgeknutseld soft-filter op (uv filter met laag vaseline)
Op een crop camera (je gebruikt het middenste/beste stuk van je glas) op f/8 zou je gewoon haarscherpe beelden verwachten met een dergelijk objectief
Dat heet BordBistro toch @Dr_Flashquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pantry is voor mij het deel in het vliegtuig waar je wat te eten of drinken kan halen als je trek hebt en geen zin hebt om te wachten tot ze langskomen...
Het is typisch zo'n oude man die niet over zijn gevoelens wil praten....quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s allemaal best ingrijpend. Hoe is hij er zelf onder?
Sterkte. Moeilijke en spannende situatie zeg.quote:Op zondag 9 november 2025 08:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is typisch zo'n oude man die niet over zijn gevoelens wil praten....
Hoe lang is het goed uit te houden in de stad bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pantry is voor mij het deel in het vliegtuig waar je wat te eten of drinken kan halen als je trek hebt en geen zin hebt om te wachten tot ze langskomen...
verlaattee pantry boksquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja goed heWe roepen al jaren dat we een pantry zoals die bij Masterchef Autralia willen. En we hebben hem
Een light versie, maar toch
Deze ruimte heet nu dus ook de pantry en niet meer de bijkeuken. Omdat het kan.
Even inbreken hierquote:Op zondag 9 november 2025 09:47 schreef z80 het volgende:
Kurkdroge huid was ruim een week minder. Nu ineens weer een ramp. JEUK in hoofdletters en de huid gaat al stuk bij aanraken.
Eens kijken of ik ergens bij een huidarts hier in D dit jaar nog langs kan komen. De meeste zitten tot half januari al vol.
Niet geheel nieuwe. Wel in deze mate. En eczeem komt in de familie voor.quote:Op zondag 9 november 2025 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Even inbreken hier
Is dit nieuw voor jou? Zo ja, heb je iets van een parasietje of ander iets meegenomen van vakantie wellicht, of op ander moment ontstaan?
Voor de wachttijd, wellicht kun je in LIF tips vragen hoe je die iets prettiger door komt?
Wordt nog weleens over het hoofd gezien, vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 9 november 2025 10:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet geheel nieuwe. Wel in deze mate. En eczeem komt in de familie voor.
Huidproblemen waren er ook al voor de vakantie. Kans op beestje van daar is zo goed als uitgesloten.
Nee volgens mij mag dat niet. Er zou een meldpunt moeten zijn daarvoorquote:Op zondag 9 november 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
Zo bijlezen.
Stomme dakdekkers begonnen vanochtend al vroeg herrie te maken
Mag dat op zondagochtend![]()
Niet alle oude mannen hebben dat hoorquote:Op zondag 9 november 2025 08:55 schreef Sarabi het volgende:
Het is typisch zo'n oude man die niet over zijn gevoelens wil praten....
Gemeente lezen we.quote:Op zondag 9 november 2025 11:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee volgens mij mag dat niet. Er zou een meldpunt moeten zijn daarvoor
Fijn dat het wat beter gaat, wat een ellende joh.quote:Op zondag 9 november 2025 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht eindelijk doorgeslapen zonder om 6 uur te vergaan van de kaakpijn, al is het nog wel gevoelig. Straks even kijken maar als ik geen spreekuur aanvraag heb werk ik morgen thuis.
Ai, da’s echt ellendig. Zodra de arm niet meer pijnlijk is lekker even een dutje doen.quote:Op zondag 9 november 2025 11:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn dat het wat beter gaat, wat een ellende joh.
Ik wist vannacht niet hoe ik moest liggen
Coronaprikarm doet hardstikke zeer (links) en rechts heb ik die rib.
Waarom zou je niet op zondag mogen klussen? Dat is toch net als iedere andere dag. En zo'n dak moet natuurlijk zo snel mogelijk dicht als het open ligt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
Zo bijlezen.
Stomme dakdekkers begonnen vanochtend al vroeg herrie te maken
Mag dat op zondagochtend![]()
Hier ook, en door de week ook bepaalde tijden (vanaf 8 uur geloof ik) en zaterdag later.quote:Op zondag 9 november 2025 12:16 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of we 'Duitse' regels daarvoor hebben. Binnen onze VVE is het wel verboden om op zondag te klussen. Althans de boor mag niet gebruikt worden. Cq groots geluidoverlast veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |