quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
O, en het smet! Vanmorgen bericht van een collega dat haar zoon een ongeluk heeft gehad en in coma wordt gehouden in het academisch ziekenhuis. Zoon ken ik uiteraard niet, collega wel. Als je het hebt over drama... maakt zij het nu mee.
Oh ja, dat was een flinke storing destijds.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij begon met dit filmpje
Bekijk deze YouTube-video
Dit van tien jaar geleden slechts een storing van 1,5 uur. Maar heeft wel twee dagen ellende.
[..]
Bij ons in de zaal was en enkeling die het filmpje had gezien (op 70 personen denk ik in de zaal). De overige 95% keek geen (live) TV meer, incluis moi. Maar 'we' zijn dan ook wel een bijzondere doelgroep. De tiktokgeneratie leek wel vergeten, ondanks dat er op vele vlakken de gedragspsychologie op wel is meegenomen.
Sjezus wat een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
O, en het smet! Vanmorgen bericht van een collega dat haar zoon een ongeluk heeft gehad en in coma wordt gehouden in het academisch ziekenhuis. Zoon ken ik uiteraard niet, collega wel. Als je het hebt over drama... maakt zij het nu mee.
Damn jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja goed hequote:
Volgslagen terechtquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja goed heWe roepen al jaren dat we een pantry zoals die bij Masterchef Autralia willen. En we hebben hem
Een light versie, maar toch
Deze ruimte heet nu dus ook de pantry en niet meer de bijkeuken. Omdat het kan.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ommegot ik zit net Masterchef Australia te bingen en voel echt een band met LS nu
Nah. In een pantry winkel je in je eigen huis. In een provisiekamer bewaar je tot het einde der tijden geweckte sperziebonen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Pantry, vind ik zo aanstellerig kliniek - het is toch niets meer dan een provisiekamer toch?
Dus dit is een provisiekamerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah. In een pantry winkel je in je eigen huis. In een provisiekamer bewaar je tot het einde der tijden geweckte sperziebonen.
Oh…dat noem ik het ‘magazijn’ 😎quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah. In een pantry winkel je in je eigen huis. In een provisiekamer bewaar je tot het einde der tijden geweckte sperziebonen.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nr 2 en 6 voor mij. Als ik overvraagd advies mag geven, knip geen ledematen af. Dat vind ik persoonlijk jammer van de eerste en de laatste.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe![]()
wat ontzettend verdrietig zeg! En wat een hoop ook zo bij elkaar
@:Blues, en g natuurlijk, wat naar dat het zo pijnlijk en zo'n gedoe blijft![]()
![]()
@:Queller poes binnen! Hopelijk gewoon omdat ze zomaar besloot dat binnen eigenlijk ook wel lekker rustig is.
@:Lucky_Strike hard gewerkt![]()
@:Kaatje1 nog meer beterschap met kaak! Heb jij nog iets gemerkt van je griepprik?
@:Sarabi, hoe is het nu met jou?
Ik heb eindelijk wat foto's van de fotoworkshop vorige week en vanochtend toen ik weer terugging op de laptop gezet. Tijdelijk een kleine selectie:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |