abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219223500
Cat -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219223533
Ondertussen was de dag hier raar en onregelmatig. We aten niet op dezelfde tijdens dus ons ritme was off. J zat al om 15.00 aan zijn diner.

Maar best aardig wat voor elkaar gekregen met een rommeltje hier en daar. De overkapping is winterklaar en we hebben eindelijk de losstaande barbecues ook maar op zijn plaats gezet.

Even gekeken bij Piep. Haar blommen doen het nog goed.

Tomaten geoogst. Dit houdt denk ik nooit meer op ofzo? Dit komt uit de buitenlucht he, ik heb geen kas.

Aan de vijgen komt ook geen eind.

En de pantry is weer wat verder afgemaakt. Met platen op de planken. Die zijn er steeds maar beperkt bij Ikea dus dit gaat in fases. Gisteren is hier ook een lamp met sensor opgehangen.

Ik heb ook nog 2 keer een half uur aan het verhaal van de toeslagenouder gewerkt. De tomaten zijn ingevroren, ik heb tomatenzaden en peperzaden geoogst en pepperoni ingemaakt. Nu alleen nog even een lesje pilates en dan is het mooi geweest.
Spoilers!
pi_219223534
Sterkte Cat :*
Mijn oom van vaderskant, 63, is nog als enige over (mijn vader werd 62, ene oom 64, andere oom 69). Beide ooms ook *hop weg :{
Moeders kant houdt het wat langer uit, maar ik lijk qua uiterlijk en karakter erg op mijn vader.

@Kaatje, ik knoop mijn dekbedden dicht met een veter. Weet niet hoe dat in de droger uitpakt, maar in de wasmachine werkt het prima.

Alle soeprecepten opgeslagen, want soep :9 :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_219223547
Bohhh pantry :9~ noice!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_219223596
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
O, en het smet! Vanmorgen bericht van een collega dat haar zoon een ongeluk heeft gehad en in coma wordt gehouden in het academisch ziekenhuis. Zoon ken ik uiteraard niet, collega wel. Als je het hebt over drama... maakt zij het nu mee.
:o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219223626
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:30 schreef borisz het volgende:

[..]
Hij begon met dit filmpje
Bekijk deze YouTube-video

Dit van tien jaar geleden slechts een storing van 1,5 uur. Maar heeft wel twee dagen ellende.
[..]
Bij ons in de zaal was en enkeling die het filmpje had gezien (op 70 personen denk ik in de zaal). De overige 95% keek geen (live) TV meer, incluis moi. Maar 'we' zijn dan ook wel een bijzondere doelgroep. De tiktokgeneratie leek wel vergeten, ondanks dat er op vele vlakken de gedragspsychologie op wel is meegenomen.
Oh ja, dat was een flinke storing destijds.

Ik ken ook bijna geen mensen die nog tv kijken. Wij zijn met ons NLZiet abo al een uitzondering volgens mij. Maar live kijken we echt nooit. Wel veel NPO programma's en verder alleen Lubach op de commerciëlen. Dus dan krijg je al nauwelijks reclame mee.

quote:
O, en het smet! Vanmorgen bericht van een collega dat haar zoon een ongeluk heeft gehad en in coma wordt gehouden in het academisch ziekenhuis. Zoon ken ik uiteraard niet, collega wel. Als je het hebt over drama... maakt zij het nu mee.
Sjezus wat een nachtmerrie.
Spoilers!
pi_219223629
Djeez Cat, stop even -O-

Oh jouw pantry LS _O_ . En je vijgen :9~ met blauwe kaas. En Piep ❤️

Mijn standaard soepkom zit nu erg vol dus ik denk dat het best vult (neem er wel wat brood bij). Eet zo 1 portie en heb er 3 in de vriezer. Met nog iets erin (goed idee, bestel ravioli hiervoor ) zou het voor mij 6 extra porties zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219223640
quote:
Damn ja :X
pi_219223642
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:37 schreef Syrena het volgende:
Bohhh pantry :9~ noice!
Ja goed he O+ We roepen al jaren dat we een pantry zoals die bij Masterchef Autralia willen. En we hebben hem *O* Een light versie, maar toch *O*

Deze ruimte heet nu dus ook de pantry en niet meer de bijkeuken. Omdat het kan.
Spoilers!
pi_219223663
Ommegot ik zit net Masterchef Australia te bingen en voel echt een band met LS nu *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219223670
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja goed he O+ We roepen al jaren dat we een pantry zoals die bij Masterchef Autralia willen. En we hebben hem *O* Een light versie, maar toch *O*

Deze ruimte heet nu dus ook de pantry en niet meer de bijkeuken. Omdat het kan.
Volgslagen terecht :7
pi_219223699
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ommegot ik zit net Masterchef Australia te bingen en voel echt een band met LS nu *O*
*;
Spoilers!
pi_219223750
Ah, beide deelnemers van het zwemmen hebben afgezegd voor morgen... Misschien gezonder ook voor hen _O-
Of ik toch wilde komen of thuisblijven? Doe maar thuisblijf+uitslaap. En bereikbaar zijn.

Pantry van L_S O+

@Kaatje1 hoe is het met de kaak?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 19:25:13 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219224118
Pantry, vind ik zo aanstellerig kliniek - het is toch niets meer dan een provisiekamer toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 19:25:26 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219224125
Sterkte Cat
pi_219224126
Kaak is nog niet heel blij (en ik ook dus niet). T is gezwollen, wang is bijna weer geslonken tot normale bolle hoofd, maar toch echt wel flink paracetamol nodig.
Net de paddestoelensoep gegeten (heel erg lekker) en een boterham erbij met de korstjes eraan. Dat ging nu goed, vanmiddag nog niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_219224180
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Pantry, vind ik zo aanstellerig kliniek - het is toch niets meer dan een provisiekamer toch?
Nah. In een pantry winkel je in je eigen huis. In een provisiekamer bewaar je tot het einde der tijden geweckte sperziebonen.
Spoilers!
pi_219224251
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nah. In een pantry winkel je in je eigen huis. In een provisiekamer bewaar je tot het einde der tijden geweckte sperziebonen.
Dus dit is een provisiekamer :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219224260
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dus dit is een provisiekamer :P
:{w
Spoilers!
  zaterdag 8 november 2025 @ 19:32:46 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219224274
Vandaag was het slowcook dag.

Vier uien in vieren, boter en vier klein gesneden wortels aangezet met laurierbladeren.
Drie flinke schenkels gebruind in boter en dan in de slowcooker; geblust met een pot runderbouillon.

En dan met nog 4 uur te gaan aardappeltjes erin, en met nog 3 uur te gaan gehalveerde waspenen.

Achteraf hadden de schenkels nog -iets- langers gemogen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219224306
quote:

[..]
Oh…dat noem ik het ‘magazijn’ 😎

Vanavond twee verse pizza’s van ah,
¤ 12,— Mooie dunne korst. En dan een verliefde blik opzij naar het dressoir 🥰

Nondeju Cat. Jouw collega. Drama.

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 08-11-2025 19:40:22 ]
pi_219224482
@Cat-astrophe ;( :* wat ontzettend verdrietig zeg! En wat een hoop ook zo bij elkaar -O-

@Blues, en g natuurlijk, wat naar dat het zo pijnlijk en zo'n gedoe blijft ;( :*

@Queller poes binnen! Hopelijk gewoon omdat ze zomaar besloot dat binnen eigenlijk ook wel lekker rustig is.

@Lucky_Strike hard gewerkt _O_

@Kaatje1 nog meer beterschap met kaak! Heb jij nog iets gemerkt van je griepprik?

@Sarabi, hoe is het nu met jou?

Ik heb eindelijk wat foto's van de fotoworkshop vorige week en vanochtend toen ik weer terugging op de laptop gezet. Tijdelijk een kleine selectie:

pi_219224507
quote:

[..]
O+
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 19:53:33 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219224527
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe ;( :* wat ontzettend verdrietig zeg! En wat een hoop ook zo bij elkaar -O-

@:Blues, en g natuurlijk, wat naar dat het zo pijnlijk en zo'n gedoe blijft ;( :*

@:Queller poes binnen! Hopelijk gewoon omdat ze zomaar besloot dat binnen eigenlijk ook wel lekker rustig is.

@:Lucky_Strike hard gewerkt _O_

@:Kaatje1 nog meer beterschap met kaak! Heb jij nog iets gemerkt van je griepprik?

@:Sarabi, hoe is het nu met jou?

Ik heb eindelijk wat foto's van de fotoworkshop vorige week en vanochtend toen ik weer terugging op de laptop gezet. Tijdelijk een kleine selectie:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nr 2 en 6 voor mij. Als ik overvraagd advies mag geven, knip geen ledematen af. Dat vind ik persoonlijk jammer van de eerste en de laatste.
pi_219224579
Hoera. Aansluiting van mijn ketel lekt. Tuuuuurlijk joh :7

Nu (nog) een bescheiden drup… drup… maar, naast bijvullen, moet ik daar wel wat mee.

Ach, binnenkort heb ik vast een dagje buitengewoon verlof waarin ik de monteur kan laten komen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')