Ik denk dat bijna iedereen in die partij het beter zou doen dan Esther Ouwehand.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Kostic lijkt me nu een prima kandidaat om leider van PvdD te worden.
.... NSC heeft niet eens @ NSC?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:53 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Alsjeblieft CDA en D66, bedenk ajb zo snel mogelijk een "vernietig de VVD" strategie.
Een traject waar je alleen maar de lobby spreekt en geen andere stakeholders zit op het randje van onbehoorlijk bestuur.
De VVD is niet meer centrum rechts, of gewoon rechts. Het is de PVV-light aan het worden. Zeg maar, JA21 met een groter partijprogramma en meer leden. Ik durf niet eens te zeggen welk programma er beter in elkaar zit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 weken geleden was het nog 15 jaar dat de VVD het land in een complete chaos had gestort, maar nu zijn ze nodig voor een meerderheid over links en dan valt het opeens wel mee met de VVD. Ik vind het echt walgelijk hoe bepaalde mensen hier hun principes volledig aan de kant zetten en eigenlijk beweren dat ze alleen maar onzin verkondigen. Alles voor het pluche...
Stem dan lekker de VVD of D66 de volgende keer als het je allemaal toch niets uitmaakt, zolang het maar 'midden' is. Zou iedereen een hoop onzin bespaart hebben als de echte middenpartijen D66/CDA/VVD gewoon een meerderheid hadden met zijn drieën.
Maar daar moet je dan toch nooit mee willen samenwerken als PVDA/GLquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De VVD is niet meer centrum rechts, of gewoon rechts. Het is de PVV-light aan het worden. Zeg maar, JA21 met een groter partijprogramma en meer leden. Ik durf niet eens te zeggen wel programma er beter in elkaar zit.
Iets zijn en jezelf op een bepaalde manier profileren valt niet altijd samen. Bij de VVD profileren ze zich altijd als iets dat ze niet zijn dus ik snap je verwarring.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Daar zijn ze voor opgericht.
Alleen 50 jaar geleden zijn ze beleid gaan voeren om die witte man te gaan naaien.
Je weet volgens mij niet wat je zelf schrijft maar je pleit er voor om weer terug te gaan naar de vroegere wortels.
Dat is dus de vraag: ben je er voor de bevolking of alleen voor jezelf? Het lijkt me duidelijk waar de VVD voor staat, maar GL/PvdA is een heel stuk socialer. Beter concessies doen dan je poot stijf houden, als je kiezers daar meer aan hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar moet je dan toch nooit mee willen samenwerken als PVDA/GL
LOL, google eens op stroman en kom dan terug.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 weken geleden was het nog 15 jaar dat de VVD het land in een complete chaos had gestort, maar nu zijn ze nodig voor een meerderheid over links en dan valt het opeens wel mee met de VVD. Ik vind het echt walgelijk hoe bepaalde mensen hier hun principes volledig aan de kant zetten en eigenlijk beweren dat ze alleen maar onzin verkondigen. Alles voor het pluche...
Stem dan lekker de VVD of D66 de volgende keer als het je allemaal toch niets uitmaakt, zolang het maar 'midden' is. Zou iedereen een hoop onzin bespaart hebben als de echte middenpartijen D66/CDA/VVD gewoon een meerderheid hadden met zijn drieën.
Ze zijn gesloopt door een overdaad aan rechtse shills zoals Bouwman inderdaad en manipulatieve social media. De Zuckerbergs en Musks met hun biased shit.quote:
Dat doen ze al in Cuba. En soms heb je ook echt wifi dat werkt!quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
En goedkope stroom (en internet) van de regering.
GL mag toch blij zijn dat Franzie zijn protégé naar voren heeft geschoven voor Gaza? Meteen een stapel prominente PvdA leden weg, zodat het makkelijker valt over te nemen. Lijkt me een beetje klagen om het klagen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
En ook andersom. GL is opgeslokt door PvdA. Tijdens de campagne hoorde je vooral GLers klagen dat het een praktisch 100% PvdA campagne was. In het programma was klimaat ook ver naar achteren gezakt.
Basispakket. Voor iedereen. Als je niets beters kunt of wilt betalen. En het moet natuurlijk wel werken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:57 schreef mackinac het volgende:
[..]
Dat doen ze al in Cuba. En soms heb je ook echt wifi dat werkt!
Gaza is een non-onderwerp, ook voor de meeste GL en PvdA leden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
GL mag toch blij zijn dat Franzie zijn protégé naar voren heeft geschoven voor Gaza? Meteen een stapel prominente PvdA leden weg, zodat het makkelijker valt over te nemen. Lijkt me een beetje klagen om het klagen.
Dat is niet wat ik hoor op het werk en binnen mijn familie. Voldoende mensen die hun stem daar (mede) vanaf hebben laten hangen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gaza is een non-onderwerp, ook voor de meeste GL en PvdA leden.
Ongeveer één-vijfde van de moties op het congres betrof de Israël-Palestina kwestie.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Over de gemeenteraadsverkiezingen heen tillen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Klopt, de VVD gaat nog een paar maand dralen voor ze draaien.
Wie is nu de fractie?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:38 schreef Arcee het volgende:
Haha, dat ze bij de Partij voor de Dieren in de Eerste Kamer niet meer weten we nu wel en niet meer in of uit de partij zijn.
Vorige week was de top drie van hun jongeren afdeling nog wonen, klimaat en erkenning Palestina.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook gepost als onder andere Bolkesteijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ken jou als conservatief liberale VVD'er die zelfs de SGP een leuke partij vond. Ooit.
Ik ben even jouw vorige username kwijt. Of haal ik iemand door elkaar?
Een jaartje later heb je dan weer provinciale staten verkiezingen. En de eerste Kamer is best belangrijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over de gemeenteraadsverkiezingen heen tillen?
Dan zou het wel wenselijk zijn als andere partijen heel duidelijk maken dat het de VVD is die alles verneukt.
De uitdaging zit erin dat het veel kiezers niet duidelijk wordt dat als ze écht een betere toekomst voor zichzelf of (klein)kinderen willen, dat ze daar niet voor tekenen met dit soort linkse carnavalskostuums van de PVV en hun lege zetels met ex-spijbelaars. Maar veel beter op een "gehate partij" als bijv. PvdAGL, SP of CU kunnen stemmen. Daar staan leden op de kieslijst die zich dagelijks uit de naad werken om het voor iedereen beter te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De PVV is op economisch gebied YOLO-links: roepen dat de zorgpremie en eigen risico omlaag moeten, de btw op levensmiddelen moet worden afgeschaft en de sociale huurprijzen moeten worden bevroren en dat allemaal willen betalen door netto-ontvanger van de EU te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |