Ik heb echt zo vaak luizen gehad vroeger en andere klasgenootjes ook en bij niemand was dat nodig.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als dat meisje zoveel luizen gad dat afscheren de enige manier was, heet dat verwaarlozing. Dat had Enver ook wel kunnen weten.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt zo vaak luizen gehad vroeger en andere klasgenootjes ook en bij niemand was dat nodig.
En dat pleegmeisje kan zichzelf niet eens verdedigen tegen alles wat ze nu zeggen. 💔quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:15 schreef Kim-Holland het volgende:
En dan zeggen ze dat Roethof zo' n slechte advocaat is die geen empathie voor de slachtoffers heeft...
Kolere zeg! Je moet maar durven wat de advocaat van dreckige Daisy er allemaal uitkraamt.![]()
Za, zo word je wel ontoerekeningsvatbaar verklaart als dat de strategie is, idd wtf...quote:
Dit. Het arme kind heeft zichzelf helaas nooit kunnen verdedigen en niemand die dit voor haar heeft gedaan. Dat zo’n kut dit soort uitspraken nog uit haar strot krijgt is werkelijk waar weerzinwekkend.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
En dat pleegmeisje kan zichzelf niet eens verdedigen tegen alles wat ze nu zeggen. 💔
Haar biologische moeder wel. Maar dat was dan ook meteen de enige volwassene in haar leven die naar haar luisterde.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:20 schreef Mommychilgrad het volgende:
[..]
Dit. Het arme kind heeft zichzelf helaas nooit kunnen verdedigen en niemand die dit voor haar heeft gedaan. Dat zo’n kut dit soort uitspraken nog uit haar strot krijgt is werkelijk waar weerzinwekkend.
Het is ook geen mishandeling. Het is erger dan mishandeling.quote:
Je hebt gelijk. Beter gezegd: niemand die er iets aan zou hebben kunnen doen. Naar de biologische moeder werd ook niet geluisterdquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Haar biologische moeder wel. Maar dat was dan ook meteen de enige volwassene in haar leven die naar haar luisterde.
Zum kotzen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Over de ondervoeding zei de advocaat eerder vandaag dit.
[ x ]
‘Van een rechtbank’ tegenover meerdere uitspraken waarbij het wel zware mishandeling is en dood door schuld etc.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Over de ondervoeding zei de advocaat eerder vandaag dit.
[ x ]
De instanties, haar man, het meisje zelf en de Syrische jongentjes. Oh ja, en laten we het OM en de Pieter baan kliniek niet vergeten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:31 schreef -river- het volgende:
Dus in een emmer poep en plas staan is geen mishandeling net als ondervoeding en het is allemaal de schuld van de slachtoffers zelf en de instanties. Heel verstandig van het OM om dwangverpleging te eisen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:37 schreef SEMTEX het volgende:
Dat appverkeer tussen haar en haar man bewijst toch al dat ze geen willoos slachtoffer van de daden van haar man was? Wat een lowlife.
Ja, kijk .. en dáár haak ik dus af bij de advocatuur. Als je dit soort shit over je lippen krijgt dan ben je in mijn ogen een kwaadaardig en immoreel mens. Heeft geen ene fuck meer met het waarborgen van rechtvaardige rechtsgang te maken.quote:
Waar de kiezer blijkbaar toch nog meer van wil, gezien de winst van (neo)liberale partijen, die per definitie staan voor een nóg kleinere rol van de overheid.quote:Op zondag 9 november 2025 07:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat ik me herinner van de vorige keer dat een jeugdhulp-medewerker echt vervolgd werd (bij de zaak Savannah), werkte het averechts en zorgde het voor een reeks onterechte uithuisplaatsingen omdat medewerkers het risico niet wilden lopen om vervolgd te worden. Het gevolg was een reeks rechtszaken en erger nog: gezinnen die uiteengerukt werden.
De oorzaak, chronische onderbezetting en zwalkend landelijk beleid, werd goed niet aangepakt. Het is eigenlijk alleen maar verslechterd sindsdien met als triest dieptepunt het overhevelen van de taken naar de gemeenten, hetgeen de kwaliteit ook meetbaar heeft verlaagd.
Dit soort zaken zijn eigenlijk weer eens een heel triest gevolg van de tendens om dit soort zorg kapot te bezuinigen. Dat is een serie aan politieke keuzes geweest.
Hij probeert jurisprudentie te vinden tegen de tenlastelegging, dat is zijn werk. Overigens hoort een advocaat er zorg voor te dragen dat het proces eerlijk verloopt. Ik heb niets met advocaten die een overduidelijk schuldige cliënt maar blijven vrijpleiten. Dan moet je zorgen dat de straf conform het strafrecht is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, kijk .. en dáár haak ik dus af bij de advocatuur. Als je dit soort shit over je lippen krijgt dan ben je in mijn ogen een kwaadaardig en immoreel mens. Heeft geen ene fuck meer met het waarborgen van rechtvaardige rechtsgang te maken.
Een advocaat verdedigd de belangen van de cliënt en wat hij of zij zelf zou willen of hoe hij of zij erover denkt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, kijk .. en dáár haak ik dus af bij de advocatuur. Als je dit soort shit over je lippen krijgt dan ben je in mijn ogen een kwaadaardig en immoreel mens. Heeft geen ene fuck meer met het waarborgen van rechtvaardige rechtsgang te maken.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij probeert jurisprudentie te vinden tegen de tenlastelegging, dat is zijn werk. Overigens hoort een advocaat er zorg voor te dragen dat het proces eerlijk verloopt. Ik heb niets met advocaten die een overduidelijk schuldige cliënt maar blijven vrijpleiten. Dan moet je zorgen dat de straf conform het strafrecht is.
Tsja, mijn ethische opvattingen zijn niet gelijk aan het Nederlandse strafrechtquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een advocaat verdedigd de belangen van de cliënt en wat hij of zij zelf zou willen of hoe hij of zij erover denkt.
Ik hoop dat deze advocaat diep van binnen weet dat het toch kansloos is.
Nou ja, of juis wel, dat ze inziet dat ze volledig kansloos is als het gaat om veranderenquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze wil ook geen TBS met dwangverpleging. Wat een maf wijf. Totaal geen zelfreflectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |